#1
Ja in eindhoven is een pandje open, maar daar zal niet veel man zitten...Sadpanda zei:zou dr vanavond nog ergens tek zijn?
Ja in eindhoven is een pandje open, maar daar zal niet veel man zitten...Sadpanda zei:zou dr vanavond nog ergens tek zijn?
clockcable zei:Narkotek![]()
endor zei:clockcable zei:Narkotek![]()
Dat is gewone tek , geen tekno.
endor zei:Narkotek is dan ook geen artiest.
vergeleken met andere artiesten en systems.
This seems interesting. I might consider going.W.F.L. zei:12 november is Langweiligkeit festival met Mat Weasel, TBS en KWS in Den Haag trouwens.
http://www.langweiligkeitfestival.com/
Ik zag het al op AoA, ik wil hier zeer zeker bij zijn.W.F.L. zei:12 november is Langweiligkeit festival met Mat Weasel, TBS en KWS in Den Haag trouwens.
http://www.langweiligkeitfestival.com/
TeKNoZem zei:Kheb zelf alleen niet zo'n hoge pet op van narkotek.. vind 't vaak maar eentonige rommel vergeleken met andere artiesten en systems.
W.F.L. zei:12 november is Langweiligkeit festival met Mat Weasel, TBS en KWS in Den Haag trouwens.
http://www.langweiligkeitfestival.com/
Dopezilla zei:Miaou van Seno blijft een epische track, though.![]()
Olle
Die ja.PatrickBateman zei:Is dat die met die sample v/d soundtrack van "Requiem For A Dream"? Zo ja, mee eens! Verder vind ik het ook niet zo boeiend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."