Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
TeKNoZem zei:
Wel een beetje vroeg om nu al over een feestje in 't weekend te praten panda. =p Tenzij 't een teknival is. >;D
Klik om te vergroten...
teknival in nederland is niet echt geslaagt dit jaar...
Klik om te vergroten...

Ja had 't van verschillende bronnen gehoord idd. Mja zelfde geld voor teknival 2008, daar was ik zelf bij. Vind 't zelf totale onzin dat feesten, vooral buitenfeesten, steeds vaker worden ontruimd ookal is er geen overlast.

Persoonlijk denk ik dat er iets te veel openlijk over gepraat wordt. Voorheen was 't niet zo makkelijk om een feest te vinden, nu hoef je alleen op forums maar te vragen en je krijgt een PM met locatie of infonummer.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb me wel vermaakt op teknival, maar teknival hoort méér te zijn dan een standaard feestje, en dat was het niet, de eerste lokatie was wel vet uitgekozen...
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
Ik heb me wel vermaakt op teknival, maar teknival hoort méér te zijn dan een standaard feestje, en dat was het niet, de eerste lokatie was wel vet uitgekozen...
Klik om te vergroten...

Mja zo was 't ook op DT2008. Was zeker een vet feest, was ook behoorlijk groot. Maar het heeft minder dan een dag geduurd en de verplaatste feestjes waren idd niet meer dan dat, normale feestjes. Wil niet zeggen dat 't niet gezellig was ofzo, het had alleen anders moeten lopen. =p
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net 2 weken geleden ontdekt dat tekno vet is, vooral dit soort tekno :) :


T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Net 2 weken geleden ontdekt dat tekno vet is, vooral dit soort tekno :) :


Klik om te vergroten...

Just 1 love vind ik zo goed als het enige nummer van Narkotek dat chill is. =p

Ben laatste tijd meer weg van dit type:

Maar goed om te horen dat er weer een teknoot bij is. ;D
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk CDtje: http://www.megaupload.com/?d=X4LEL5JV =)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Net 2 weken geleden ontdekt dat tekno vet is, vooral dit soort tekno :) :


Klik om te vergroten...


Heb je aan mij te danken :mrgreen:
We moeten binnenkort eens naar een leuke underground Tek :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
[youtube]T2A1Ud40BsM&feature=related[/youtube]

[youtube]J1q2WvLRDho&feature=related[/youtube]

[youtube]JmJmVCm_4GQ&feature=related[/youtube]

[youtube]Jd4FJpxE2DU&feature=related[/youtube]
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is nou echt mijn soort tekno. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
http://rapidshare.com/files/299963893/ACIDPLANET_05.zip :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
UBERgeil
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit weekend Kweetniewatt :hearteyes:
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
heeft iemand het adres van tekno in Groningen vanacht?
PM me maar.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Komend weekend of binnenkort een teKno ergens?
PM maar.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
rakke gvd

Les enfants sages delivers everytime :). Upload thanks to irezzz (geile japanse jongedame ook)

lekkkkeerrrr hardgaan, zoek achter fatal noise, menge drinking is men favoriet :rock:

gewoonweg grappig

acid trips me the fuck out

KNAL JE RADIO

wat een held... blijft een held.

ingewanden voor bazen zoals WFL

AASSSIIIEEEDDDD :hearteyes: :rockband: :rock: :rock: :rock: :xtc: :wave: :hearteyes: :grin: :grin: :stoned:

love this label
[
youtube]0UAPBhVzBR8[/media]
ik moet broodnodig nog eens gaan beuken, weet iemand nog iets de komende weken :) ? Laat het me gerust weten, bouwen we een gezellig feestje :rock:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als iemand binnenkort nog wat hoort over een tekno in Groningen... Please een PB? Zou het graag mee maken! :flushed:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
Triple abuse @gent steegske, keihard :rock:

The madness continues..

TRIPle Bday Bash (20th birthday) vs Digital Abuse
2 rooms @ Rector/tSteegske, Ghent

...Live acts!


TRIPle Room - Rector
(Acidcore, Ragga/junglecore, Breakcore, Rave, Darkstep, Oldskool)

Dustrickx
-UMR-
http://www.myspace.com/dustrickx

Mr Bad Monkey
-Ragga Terror Front-
http://www.myspace.com/mrbadmonkey

Wan Bushi
-Ragga Terror Front-
http://www.myspace.com/wanbushi

Threat
-Low Frequency-

Bashir
-Ragga Terror Front-

Nutrixia
-CELL-

Droid1
-k-mi k-zi-

Bob Kicks Murphy
-electrobel-



Digital Abuse Room - Steegske
(Hardcore, Frenchcore, Industrial, Terror,..)

K-os vs Tripped
-Bug Klinik vs. BadBack, Strike-

[KRTM]
-Digital Abuse, R2Z,GvC Industry-

Industrial Frequency
-Underground District, KweetnieWATT-

Rakuza
-Digital Abuse, Underground District-

Skepsis
-Digital Abuse, Ragga Terror Front-

Audiotist
-Ragga Terror Front-

Chernobyl vs Tek9
-Digital Abuse-

Ketnies
-DCtekSound6tem-

Vibro B
-Trooperz-

Mstach
-DCtekSound6tem-


Entrance @ De Rector, Stalhof 5, Ghent (near Overpoortstraat!)
Doors: 22h00 - 09h00
Damage: €7 <00h00> €8


Hardcore xmas vibes!

No own drinks, no drugs, no dogs!Lees meer
Klik om te vergroten...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
2 MUR DE SON
morgen@gent

Sevenum Six ( DcTek ) live (be)
Ketnies ( DcTek ) live (be)
Ozzy Ozwald ( Fuckin Beat ) live (be)
MadRab ( NML, BPT ) live (be)
Cybernetik Freak ( NML, BPT ) live (be)
Kameron Diez ( Fuckin Beat ) live (be)
Dam'S ( Mot C-Nous ) mixe (fr)
Boont'y ( LSDK ) live (fr)
Sergent Ket ( LSDK ) mixe (fr)
Pop Shiva ( LSDK ) mixe (fr)
No Tek ( NML ) mixe (be)
Anticore ( BPT, NML ) mixe (be)
Pikal en Core ( NML ) Vs. Viceral ( Bankizz, Darkjadore ) mixe (be)
White RatBeat ( Bitcrusher ) live (fr)
No Mind ( BPT ) mixe (be)
Microups ( BPT ) mixe (fr.be)
L'ancien ( Accrobass S6T ) mixe (be)
Syrose ( RaveOlution Sonore ) mixe (be)
N-DRX ( LDC'M ) live (fr)
BootycAndy... mixe (be)
Sonix...live (be)
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#19
Intoxication zei:
Triple abuse @gent steegske, keihard :rock:

The madness continues..

TRIPle Bday Bash (20th birthday) vs Digital Abuse
2 rooms @ Rector/tSteegske, Ghent

...Live acts!


TRIPle Room - Rector
(Acidcore, Ragga/junglecore, Breakcore, Rave, Darkstep, Oldskool)

Dustrickx
-UMR-
http://www.myspace.com/dustrickx

Mr Bad Monkey
-Ragga Terror Front-
http://www.myspace.com/mrbadmonkey

Wan Bushi
-Ragga Terror Front-
http://www.myspace.com/wanbushi

Threat
-Low Frequency-

Bashir
-Ragga Terror Front-

Nutrixia
-CELL-

Droid1
-k-mi k-zi-

Bob Kicks Murphy
-electrobel-



Digital Abuse Room - Steegske
(Hardcore, Frenchcore, Industrial, Terror,..)

K-os vs Tripped
-Bug Klinik vs. BadBack, Strike-

[KRTM]
-Digital Abuse, R2Z,GvC Industry-

Industrial Frequency
-Underground District, KweetnieWATT-

Rakuza
-Digital Abuse, Underground District-

Skepsis
-Digital Abuse, Ragga Terror Front-

Audiotist
-Ragga Terror Front-

Chernobyl vs Tek9
-Digital Abuse-

Ketnies
-DCtekSound6tem-

Vibro B
-Trooperz-

Mstach
-DCtekSound6tem-


Entrance @ De Rector, Stalhof 5, Ghent (near Overpoortstraat!)
Doors: 22h00 - 09h00
Damage: €7 <00h00> €8


Hardcore xmas vibes!

No own drinks, no drugs, no dogs!Lees meer
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Ben net de live set aan het luisteren :hearteyes: Het was echt vet, ben je ook geweest?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zaterdag in Waalhalla Nijmegen:

http://www.waalhalla-centrum.nl/2011/01/release-party/


Wordt de eerste keer dat ik naar een legale tekno ga. Waren mooie tijden een paar jaar terug.
Reed heel nederland door met een maatje van me. Van Rotterdam tot Maastricht tot Leeuwarden.

Maar voor deze uitgenodigd door n maatje van me, ik ben ook totaal niet meer thuis in namen enzo, maar hey Party + Tekno kan bijna niet missen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6263646566
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."