#1
cropp zei:teknival in nederland is niet echt geslaagt dit jaar...TeKNoZem zei:Wel een beetje vroeg om nu al over een feestje in 't weekend te praten panda. =p Tenzij 't een teknival is. >;D
Ja had 't van verschillende bronnen gehoord idd. Mja zelfde geld voor teknival 2008, daar was ik zelf bij. Vind 't zelf totale onzin dat feesten, vooral buitenfeesten, steeds vaker worden ontruimd ookal is er geen overlast.
Persoonlijk denk ik dat er iets te veel openlijk over gepraat wordt. Voorheen was 't niet zo makkelijk om een feest te vinden, nu hoef je alleen op forums maar te vragen en je krijgt een PM met locatie of infonummer.