#1
Daar hoort een liedje bij!Beanhead zei:Hollandse kraakpandjestekno
DENG DENG DENG DENG DENG BAM BAM BAM KNETTTEERRRR
![]()
Daar hoort een liedje bij!Beanhead zei:Hollandse kraakpandjestekno
DENG DENG DENG DENG DENG BAM BAM BAM KNETTTEERRRR
![]()
Beanhead zei:Hollandse kraakpandjestekno
DENG DENG DENG DENG DENG BAM BAM BAM KNETTTEERRRR
![]()

DrippTone zei:Iemand die iets voor vanavond weet?
Dopezilla zei:Yuuuu, is er eigenlijk nog iets als een teknival in Nederland? Of doet men daar niet meer aan?
Olle
Lijkt me niet, grote systems zijn allemaal andere teknivals.Dopezilla zei:Yuuuu, is er eigenlijk nog iets als een teknival in Nederland? Of doet men daar niet meer aan?
Olle
cropp zei:Kom net uit Loon op Zand, was klein maar goed gezellig...

Aight, ik ben blij dat de zomer weer in volle bloei is, ik was die muffe pandjes echt zat, was echt een hele goede sfeer daar in de bossen...Fakkelbrigadier zei:cropp zei:Kom net uit Loon op Zand, was klein maar goed gezellig...
Yep was een gezellig feest!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."