#1
Dopezilla zei:Volgende week Leiden?
Olle
wat wat leiden wanneer dan waar waar pep coffeeshop party bla bla?
Dopezilla zei:Volgende week Leiden?
Olle
pascal828 zei:Als het nog meer moet knallen moet je het maar zeggen. Dan kom ik met het zware geschut.
Geen idee waar in Leiden, dat ontdek ik tegen die tijd wel. Maar goed, je bent er dus bij?W.F.L. zei:Dopezilla zei:Volgende week Leiden?
Olle
wat wat leiden wanneer dan waar waar pep coffeeshop party bla bla?![]()
Jezus, die is... TRAAAAAAAG met downloadenpascal828 zei:
link naar megupload?Xeloc zei:Jezus, die is... TRAAAAAAAG met downloaden! Hij is al 2 uur bezig en moet nog 5
...
Bij mij speelt ie gewoon af hoor.Xeloc zei:Jezus, die is... TRAAAAAAAG met downloadenpascal828 zei:! Hij is al 2 uur bezig en moet nog 5
...
Voor als je niet zag dat je gewoon kon klikken op het vraagteken. :Ppascal828 zei:
Ik weet niet of ik wel durf.Chris Pontius zei:Misschien kom ik jullie waushazen wel tegen in Leiden.
Als jullie een hele knappe jongen zien, zwaai dan ff.
vork zei:Voor waneer? Het is wel heel vetDeze radiozender luister ik wel vaak http://www.freeundergroundtekno.org/
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."