#1
Ga je nou blijven zeiken om een permanente ban te krijgen of wat wil je ?
Ban staat er bij de mogelijke gevolgen, en er staat nergens wat er eerst of laatst moet.
Komt nog bij dat je mijn post hierboven (viewtopic.php?f=24&t=14790&p=812721#p811918) als waarschuwing mocht zien, maar toen vond je het ook nodig om te gaan liggen zeiken.
Ban staat er bij de mogelijke gevolgen, en er staat nergens wat er eerst of laatst moet.
Komt nog bij dat je mijn post hierboven (viewtopic.php?f=24&t=14790&p=812721#p811918) als waarschuwing mocht zien, maar toen vond je het ook nodig om te gaan liggen zeiken.

