Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
94 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga je nou blijven zeiken om een permanente ban te krijgen of wat wil je ?

Ban staat er bij de mogelijke gevolgen, en er staat nergens wat er eerst of laatst moet.

Komt nog bij dat je mijn post hierboven (viewtopic.php?f=24&t=14790&p=812721#p811918) als waarschuwing mocht zien, maar toen vond je het ook nodig om te gaan liggen zeiken.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacko: Ik mag je niet beledigen dus zal het ook niet doen, ondanks dat ik het erg graag wil. Het zal me niks verbazen als je gewoon nog een profiel bent van die Sjeikh/ getikt en daarom de pik op me hebt.

On topic: voor de oudere teknoheads onder ons die ook op facebook zitten, check 'ouwe jongens krentenbrood', daar staan heel veel foto's van feestjes tot 2002.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
Kabaal Digitaal

Bart Hard
Baseck
Joyo
King Pin
Mendeaz
Milan Hermess
Miss Djax
Live: Guigoo (Narkotek)
Live: Mirra+Fay
Live: Monster X
Live: Rinse
Live: Rotator
Live: Stije

GRATIS

woensdag 5 mei 2010
13:00 - 00:00
Centrum/binnenstad
Wageningen
Nederland

:hearteyes: wil ik wel naartoe...
Klik om te vergroten...

Ga ik ook heen. Echt vette line up. :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Man, man die krakers haten tekno echt verschrikkelijk.

Volgens hun zijn het allemaal alleen maar drugsfeestjes en hedonisten dat er naartoe gaan. Liefhebberij voor muziek wordt toch zo vaak vergeten.

Zucht.

edit:


het geluid stond in een geluiddicht ontworpen schietbaan, waar door middel van grote betonnen dwarsbalken over de schietbaan heen het geluid wordt gedwarsboomd. Daaromheen liggen 5 meter hoge begroeide zandwallen om eventuele restgeluiden tegen te houden.

Kortom,
we stonden in een geisoleerde buitenruimte te dansen en dat is uniek in Nederland. Zeker in de zomer leidt dat bij honderden mensen tot een euforische vreugde die zich vertaald ziet in verbazingwekkend originele dansjes en glimlachen van oor tot oor.


DAS B ETER :hearteyes: :hearteyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
Man, man die krakers haten tekno echt verschrikkelijk.

Volgens hun zijn het allemaal alleen maar drugsfeestjes en hedonisten dat er naartoe gaan. Liefhebberij voor muziek wordt toch zo vaak vergeten.
Klik om te vergroten...

Raar. Zover ik weet zijn het toch meestal krakers die dat soort feesten organiseren. Bovendien ken ik maar weinig krakers die niet aan de dope zitten.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, was me een beetje op een kraakforum aan het inlezen en ik kwam op een verhitte discussie terecht over kraken en teknofeesten. Man, man. Eensgezindheid is soms toch ver te zoeken :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, ik kwam dit net tegen, bedacht dat ik het wel effe moest delen:

[youtube]xG4-IsOJ07w&feature=related[/youtube]

Misschien hebben nog wel mensen het gezien.. Haha, respect! :mrgreen:
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beanhead zei:
Ja, was me een beetje op een kraakforum aan het inlezen en ik kwam op een verhitte discussie terecht over kraken en teknofeesten. Man, man. Eensgezindheid is soms toch ver te zoeken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Heeft dat misschien iets te maken met het feit dat feesten worden gegeven in panden die nog geen jaar leeg staan en alleen voor het doel van het feest gekraakt worden?
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#9
sarcasm zei:
En dat betekend?
Klik om te vergroten...

jeetjemina, wat ben jij vervelend.

waren er nog mensen in den haag zaterdag? klein teknofeestje, eigenlijk een verjaardag, ik ben zelf niet heel lang gebleven, maar vroeg me af of er mensen waren van hier.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey verdomme! Ik was zaterdag in Den Haag en ik wou eigenlijk ook naar tekno gaan, maar uiteindelijk was het toch chiller zo. :grin: Maar had ook rondgevraagd aan mensen in m'n telefoon en ze wisten allemaal niets te zeggen. En dan blijkt dat er toch tekno was. :P

Wat ik wel dacht eigenlijk.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat weet je maar nooit, je heb van die mensen.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Techno met een K van kutmuziek?

Heb het nooit gehoord maar heb het doorgaans niet zo op muziek die ik zelf ook had kunnen maken als ik niet zo geniaal was geweest, en in dat opzicht ben ik dus enigszins bevooroordeeld.

Tot slot hoop ik met deze nogal loze berichtgeving mensen vooral te vervelen en/of irriteren, heb ik van hun geleerd denk ik.
Klik om te vergroten...

Oppervlakkigheid kan voor mij soms ook plezierig zijn. Thuis komt er bij mij ook nooit tekno op mijn laptop, maar op een feest, waar de muziek keihard staat en echt door je lijf gaat en waar je elk soort mens tegenkomt kan het erg plezierig zijn.
Wel op een andere manier dan afgezonderd op mijn kamertje Bob Dylan of Giant Sand luisteren though, dat zou ik ook niet kunnen missen. Maar variatie is goed! Een teknofeest geeft een ander soort spanning.

Ooit op een teknofeest geweest meneer Deranged?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het idee dat Deranged niet zo'n feestbeest is.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#14
pascal828 zei:
Ik heb het idee dat Deranged niet zo'n feestbeest is.
Klik om te vergroten...

Ik heb eigenlijk ook niet het idee dat hij zomaar oordeelt over situaties die hij niet persoonlijk meegemaakt heeft, maar je kan inderdaad gelijk hebben.
Hij mist in mijn opzicht wel wat. Soms heb ik het gewoon nodig om even stom en simpel te doen.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Berbatov zei:
pascal828 zei:
Ik heb het idee dat Deranged niet zo'n feestbeest is.
Klik om te vergroten...

Ik heb eigenlijk ook niet het idee dat hij zomaar oordeelt over situaties die hij niet persoonlijk meegemaakt heeft, maar je kan inderdaad gelijk hebben.
Hij mist in mijn opzicht wel wat. Soms heb ik het gewoon nodig om even stom en simpel te doen.
Klik om te vergroten...
Misschien is het ook maar veiliger dat Deranged het niet doet. Voor zichzelf dan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik op zo'n feest was geweest had ik waarschijnlijk ook de muziekstroming wel gehoord, en dat is dus niet zo. Eigenlijk heb ik sowieso weinig met elektronische muziek en de Hyves of Microsoft Office achtige wijze waarop dit doorgaans tot stand komt. Het lijkt vaak iets te missen van ware bezieling en vakmanschap.

Wat ik hoor klinkt mij meestal nogal amateuristisch in de oren.

Het klinkt niet alsof iemand er met bloedende knieën door de modder en het stof moest kruipen tot de zaligmakende kwelling van vurige hartstocht hem eindelijk completiseerde.

Wat absoluut niet wil zeggen dat ik er niet voor open sta. Op dit moment ken ik eigenlijk maar één elektronisch werk wat ik als een meesterwerk beschouw, en dat is Perdition City van Ulver.

Verder is zoals vaker gezegd is en zal blijven mijn hele leven overal waar ik ga een dikke party, behalve wanneer een brute overname barbaars lawaai het voortouw neemt. Dus dat vermijd ik doorgaans liever, en dan het liefst als de pest.

En eerlijk gezegd klinkt het idee van een Tekno feest alleen al mij nogal lawaaierig in de oren. Maar ik kan er dus naast zitten.

Ik kan er altijd naast zitten, het komt alleen vrijwel nooit voor.

Maar het kan wel.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ketter, ga men topic uit, SHOO GA WEG JE HOORT HIER NIET THUIS.

Alleen koole mensen luisteren naar TeKno.

Vet strak en dat soort zaken. Bitterbal. :kots:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
En dat is dus volgens mij wat ik versta onder beet hebben.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
En dat is dus volgens mij wat ik versta onder beet hebben.
Klik om te vergroten...

En weeral eens wijs ik je een fout aan Deranged.

Je mag me echt niet serieus gaan nemen, dan loopt het fout af.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Grappig, dat heb ik nou ook altijd. Serieus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5960616263...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."