#1
locatie was wel tof trouwens!
Was zeker een vette lokatie, maar veel te snel afgelast en lang niet druk genoeg, 2e lokatie was minder, en rond half 11 s`morgens ook al weer bezocht door blauwe spelbrekers...SperSIZEboon zei:locatie was wel tof trouwens!
en bij dat gat in het hek stonden toch gewoon huizen, dat terrein is supergroot, zoeken ze een loods uit die 30 meter van de ingang staatSperSIZEboon zei:tsja het was wel op een (oud) militairterrein...
...ja dat vond ik ook wel behoorlijk vaag want wij hebben een stuk over dat terrein gereden en zijn onwijs veel van die hangars tegengekomencropp zei:en bij dat gat in het hek stonden toch gewoon huizen, dat terrein is supergroot, zoeken ze een loods uit die 30 meter van de ingang staatSperSIZEboon zei:tsja het was wel op een (oud) militairterrein......
Ja in eindhoven is een pandje open, maar daar zal niet veel man zitten...Sadpanda zei:zou dr vanavond nog ergens tek zijn?
clockcable zei:Narkotek![]()
endor zei:clockcable zei:Narkotek![]()
Dat is gewone tek , geen tekno.
endor zei:Narkotek is dan ook geen artiest.
vergeleken met andere artiesten en systems.
This seems interesting. I might consider going.W.F.L. zei:12 november is Langweiligkeit festival met Mat Weasel, TBS en KWS in Den Haag trouwens.
http://www.langweiligkeitfestival.com/
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."