Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
129 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
esth0r zei:
-spaceman- zei:
we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
Klik om te vergroten...

maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
Klik om te vergroten...

heb jij een locatie op het oog?

edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
-spaceman- zei:
esth0r zei:
-spaceman- zei:
we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
Klik om te vergroten...

maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
Klik om te vergroten...

heb jij een locatie op het oog?

edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
Klik om te vergroten...


tuurlijk, nederland is klein, maar wel groot!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
esth0r zei:
-spaceman- zei:
esth0r zei:
maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
Klik om te vergroten...

heb jij een locatie op het oog?

edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
Klik om te vergroten...


tuurlijk, nederland is klein, maar wel groot!
Klik om te vergroten...

neem ik me soundsystem wel mee...









W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog iemand die naar Korps Mekanik gaat?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmmm daar zal ik mijn ketakop wel eens in willen steken.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hans zei:
Hmmmm daar zal ik mijn ketakop wel eens in willen steken.
Klik om te vergroten...

hier nog een!


vriendjes worden :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Awesome foto's spaceman :P hoe was bulgarije :rock:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hans zei:
Hmmmm daar zal ik mijn ketakop wel eens in willen steken.
Klik om te vergroten...

Dit weekend voor het eerst op locatie gedaan, zwaar voor herwazighaling vatbaar! :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ketaboy zei:
Awesome foto's spaceman :P hoe was bulgarije :rock:
Klik om te vergroten...

was ik er maar.... :)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgende week is het weer raak.
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#11
GrayMatter zei:
Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips...
Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat :hearteyes: :wave:
Cheers

http://www.ek23sound.org
Klik om te vergroten...
BeterBed feest in waalwijk?
Wanneer was dat dan
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bas_nl zei:
GrayMatter zei:
Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips...
Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat :hearteyes: :wave:
Cheers

http://www.ek23sound.org
Klik om te vergroten...
BeterBed feest in waalwijk?
Wanneer was dat dan
Klik om te vergroten...

be there and u know!
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#13
-spaceman- zei:
Bas_nl zei:
GrayMatter zei:
Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips...
Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat :hearteyes: :wave:
Cheers

http://www.ek23sound.org
Klik om te vergroten...
BeterBed feest in waalwijk?
Wanneer was dat dan
Klik om te vergroten...

be there and u know!
Klik om te vergroten...

haha jaa daarom vraag ik het. ik was er waarschijnlijk wel, maar we hebben geen beter bed in waalwijk hahaha. bedoelde je dat feest in de buurt van piet klerx?

Spaceman: ik heb je trouwens ook op last.fm volgens mij, daar heet ik street runner
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
aaah! vet... grappig!

geen onbekende (in de scene) dus! :wink:

ik was er zelf niet, kan je ook niet aan meer info helpen...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als het goed is neemt een maat me mee naar een teknofeestje met oud en nieuw, kan niet wachten! :grin: Vorige (en 1e!) keer was echt zwaar vet!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met O&N wordt er altijd in elk kraakpandje wel een feest gegeven. :tongueout:
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb zin in zaterdaggggggggg hahahahaaaaa
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben zelf nog op zoek naar een geschikt tekno feestje voor oud & nieuw, ben normaal van de DnB, maar vind tekno feestjes toch ook wel te ziek.
Is er jaarwisseling iets bij jullie bekend regio amsterdam?
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#19
TEKNO I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#20
BlackRobBlunt zei:
Als het goed is neemt een maat me mee naar een teknofeestje met oud en nieuw, kan niet wachten! :grin: Vorige (en 1e!) keer was echt zwaar vet!
Klik om te vergroten...


Oh ik denk dat je HET feestje bedoelt ben ik ook zeker wel bij word tof :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."