Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
117 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
OnderDeEik zei:
Drientje zei:
OnderDeEik zei:
en meer downloadbare meuk..
http://tekk.fv.cz/
Klik om te vergroten...
Hier was ik al een poos naar op zoek.

Dank je wel!
Klik om te vergroten...

Neem dat je de nog grotere http://www.ek23sound.org al hebt? Zoniet: bij deze :rock: :hearteyes:
Klik om te vergroten...


S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanavond een illegale in spaanse polder heb ik ergens geheurd!

Dus ff kijkje nemen!

Tekno ofcourse.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Scharrelboom zei:
Vanavond een illegale in spaanse polder heb ik ergens geheurd!

Dus ff kijkje nemen!

Tekno ofcourse.
Klik om te vergroten...

Klopt, kan helaas zelf niet moet morgen vroeg op. :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welk soundsystem? Waar? (in pm)

Ben sowieso op zoek naar een feestje voor vanavond; ergens, iets, bij voorkeur niet buiten de randstad en kan niks vinden, dus als jij wel wat weet of wie dan ook wat weet, mag ik dan pm :) ?
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Scharrelboom zei:
Vanavond een illegale in spaanse polder heb ik ergens geheurd!

Dus ff kijkje nemen!

Tekno ofcourse.
Klik om te vergroten...


Ja spaanse polder was een goed feestje, enige wat kut was is dat ik een boete heb gehad voor wildplassen toen de politie het feest stil wou leggen om half 10! Ze konden de organisatie niks maken dus toen gingen ze de bezoekers maar naaien..
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Binnenkort weer een nieuwe editie van Tek-a-gogo!



Er word heel de avond live gedraaid!
Meer info komt nog of check facebook!
http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 029&ref=ts

Voor foto's van de laatste keer check deze link:
http://070.freetekno.nl/gallery2/v/upload/Tek-a-gogo/
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat ziet er interessant uit. Nog niet eens zo gek ver ook nie. ;D Idd wel weer eens tijd om te tekken in Waalwijk.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
t.e.m. 4u? ik hoop dat dit een grapje is? :confused:

hhahaahah noorderbuurtjes, jullie moeten zo te zien nog veel leren van ons dan :P
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet niet of ze al gepost zijn maar ik vind dit keiharde nummers.

Ik hou van lekkere harde, duistere techno. hoe zwaarder en duisterder hoe beter op eind van de avond.


T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar Nort toch jonge, dat is helemaal geen teKno. :openmouth:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iemand nog een echt goed knallend setje voor mij dan?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Xeloc zei:
Iemand nog een echt goed knallend setje voor mij dan?
Klik om te vergroten...
Deze vind ik zelf wel lekker: http://www.jamendo.com/en/track/24702
Download klikken> mailadres hoef je niet in te vullen> onderaan gewoon downloaden.

Als het nog meer moet knallen moet je het maar zeggen. Dan kom ik met het zware geschut.
N
NortLid
01-01-2024, 00:00
#13
TeKNoZem zei:
Maar Nort toch jonge, dat is helemaal geen teKno. :openmouth:
Klik om te vergroten...

klopt maar ik wist even niet waar ik het anders kon posten, haha
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
TeKNoZem zei:
Maar Nort toch jonge, dat is helemaal geen teKno. :openmouth:
Klik om te vergroten...


Dit is allebei tegelijk :openmouth: undercover techno, als het ware! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgende week Leiden?

Olle
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mja die coppers zijn niet echt chill ofzo. Ook dat ze al het bar geld mee nemen enzo.. daar gaat je omzet. Naja benefiet is wel een goed idee :beer:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wie gaan er nog naar de Multisound? :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar I Love Tekno?

Volgens mij flink wat members. Kan nog een dikke meeting worden. :grin:

Olle
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was ook sarcastisch bedoeld.

Weet iig (nog) geen feest & locatie, maar neem aan dat deze info ook niet zomaar op het forum wordt gegooid:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."