Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Standaard bij mij als ik MDMA gebruik: Ik voel het verschil niet tussen warm en koud. Voel het water op mijn huid wel, maar kan niet plaatsen of het warm of koud water is. Zo heb ik al eens een keer met mijn vage hoofd de douche alleen op heet gezet, gelukkig stond ik er nog maar net onder toen mijn tripmaatje dat merkte En zo heb ik ook al eens mijn slokdarm verbrand doordat ik te hete thee opgedronken had. Als ik wil douchen laat ik altijd door iemand anders de douche aanzetten, en mijn kopjes thee laat ik ook altijd door iemand anders testen. Ik weet t dus kan er rekening mee houden Nog iemand anders dit..? Heb nog nooit iemand gesproken met hetzelfde effect.."
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Flameon zei: Flinke hartkloppingen als het in slaat .... en ook wel wat angstig dan voor een minuutje of 20. Of achterdochtig is beter gezegd Klik om te vergroten... Geweldig gevoel dat..! Ik voel het ook eerst aan mijn hard dat het er aan komt, en dan is het een kwetie van aftellen.."
"Bruin/wit gespikkelde pil.. Zat er geen heroine in..? Ik hbe altijd geleerd dat als er groene of bruine spikkels in de pil zitten ze nooit te nemen..."
"Zaterdag vertrekt naar een feest. En na een ''poosje'' ergens opvangt dat t dinsdag is. Terwijl je maandags altijd om 7 uur begint. Je gebeld word door je baas vraagt waar je bent, en boos word omdat hij op zondag belt.en de telefoon er weer op gooit. 'tis zondag.. ben je goed of zo..!?.-.-'"
"Reza zei: 'tis zondag.. ben je NIET goed of zo..!?.-.-' Klik om te vergroten... dat moet het natuurlijk zijn.."
"als je in de auto elke keer weer schrikt van de ruiterwissers die voorbij komen."
"Ik heb een paar dingen met mezelf afgesproken, en in verloop van tijd ze wat aangepast. Om mezelf te beschermen, en dingen niet uit de hand te laten lopen. 1. Niet langer wakker blijven dan 3 dagen, de derde nacht word er gewoon geslapen. (De dagen erna worden toch niet veel leuker, en de dagen na de uitwerking al zeker niet. Voor mezelf en medemens) 2. a. Mij hebben ze ook verteld: bij twijfel, verdubbelen. Maar he, ik twijfel altijd over alles! Weet ik niet wat er gaat gebeuren na een inname ben ik altijd in vertrouwde omgeving en met mensen die ik ken.Bij feestjes is deze regel dus een uitzondereing.. b. Nieuwe drugs gebruik ik de eerste paar keer in vertrowde omgeving en laat dan ook de dosisen aan vertrouwde personen over tot ik weet hoe de drugs voor mij werkt. Geen nieuwe combinaties, hoeveelheden op feestjes e.d. 3. Niet te veel pep gebruik. Vind het veel te leuk om dikke bommen te nemen, maar kom er uit te zien als mevrouw frankenstein. 4. Voel ik me een beetje down, en werkt de drugs uit, ga naar huis of neem bij. Niet de drugs uit laten werken in een omgeving met veel mensen. (word echt een tiran met me pare ideeen en voor ik het weet heb ik me leuke tijd laten verknallen door me eigen gedachtes, en sleep ik iedereen daar in mee) 5. Kan ik niet slapen ga ik toch op bed blijven liggen, dan rust ik ook. 6. Als ik veel alcohol heb gehad begin ik niet meer aan drugs. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, en wil t ook niet weten. En voor de rest ga ik gewoon lekker mijn gang, doe wat goed voelt en luister naar mijn lichaam. Ik zorg dat ik in een vreemde omgeving nooit zo van de kaart raak dat ik niks meer kan of mezelf onder controle houden. En natuurlijk goed blijven drinken en eten."
"hmmmz.. jaaa.!!! Maar ik ben chronisch geil volgensmij..."
"Adrenochroom zei: Tijd voor een DF Orgie Klik om te vergroten..."
"hmm op het moment blijft het bij nicotine..."