Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
128 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Xeloc zei:
pascal828 zei:
Hakvlees zei:
yes please!
Klik om te vergroten...
Klikkerdeklik... :rock:
Klik om te vergroten...
Jezus, die is... TRAAAAAAAG met downloaden :tearsofjoy: ! Hij is al 2 uur bezig en moet nog 5 :confused: ...
Klik om te vergroten...
Bij mij speelt ie gewoon af hoor.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Downloaden wil niet...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
link naar megupload? :)
Klik om te vergroten...
Voor als je niet zag dat je gewoon kon klikken op het vraagteken. :P
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zaterdag aanwezig in Leiden ofcourse :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zaterdag heb ik een date met een ander forum. Sorry jongens.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Misschien kom ik jullie waushazen wel tegen in Leiden.
Als jullie een hele knappe jongen zien, zwaai dan ff.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of ik wel durf. :flushed:

Olle
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
http://soundcloud.com/alifertkb/repressthis
http://soundcloud.com/alifertkb/alifer-speaking-with-the-bass/

check it
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als iemand meer weet over locatie @ leiden, zou hij/zij dan zo vriendelijk willen zijn mij te PM-en.
Heel, heeeel misschien kom ik ook wel als ik in een echt dwaze bui ben. :sunglasses:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor waneer? Het is wel heel vet :grin: Deze radiozender luister ik wel vaak http://www.freeundergroundtekno.org/
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eergisteren.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
vork zei:
Voor waneer? Het is wel heel vet :grin: Deze radiozender luister ik wel vaak http://www.freeundergroundtekno.org/
Klik om te vergroten...

Thanks! :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Xeloc zei:
vork zei:
Voor waneer? Het is wel heel vet :grin: Deze radiozender luister ik wel vaak http://www.freeundergroundtekno.org/
Klik om te vergroten...

Thanks! :grin:
Klik om te vergroten...
En als jullie uiteindelijk jullie smaak hebben weten te definiëren, qua artiesten of stijlen tekno, verwijs ik jullie naar deze site: www.corebay.com
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
pascal828 zei:
Xeloc zei:
vork zei:
Voor waneer? Het is wel heel vet :grin: Deze radiozender luister ik wel vaak http://www.freeundergroundtekno.org/
Klik om te vergroten...

Thanks! :grin:
Klik om te vergroten...
En als jullie uiteindelijk jullie smaak hebben weten te definiëren, qua artiesten of stijlen tekno, verwijs ik jullie naar deze site: http://www.corebay.com
Klik om te vergroten...

Thanks! :grin:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frenchcore lijkt trouwens op tekno en is ook heel erg vet :)
http://www.youtube.com/watch?v=hWVo_NGPbmY&feature=fvsr
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15

Heb hem hier al eerder gepost, maar het is geloof ik m'n favoriete nummer ooit nu, heb 'm ook op plaat, alleen de platenspeler doet het bagger op 45 rpm (dan gaat ie tempo variëren en dat klinkt niet echt :tongueout: ). Hoe dan ook, lievelings nummer van mij van't moment zit dus in dit genre :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Xeloc zei:
Belt driven zeker?
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk? Dat ding is 30-35 jaar oud, men ma had hem tweede hands over genomen in haar punk/ kraker tijd of mogelijk zelfs nog dáárvoor. Dat ding is écht oud. Ik krijg binnenkort een nieuwe, ben ik ook weer van dat gedoe af, tot die tijd alleen maar alles luisteren dat er op 33 rpm op staat, want dat doet het wel gewoon prima :tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga met m'n opa de platenspeler fixen en dan voor mezelf claimen, hij is waarschijnlijk band aangedreven maar het is echt het enige wat niet goed werkt, naald en element zijn enorm goed en nog in top conditie, dus we zien geen rede waarom het niet te fixen is :) Heb ik binnenkort een 35 jaar oude platenspeler voor platen die nog geen maand in m'n bezit zijn. Leuk leuk.

Zeg, gaan er nog andere mensen hier heen:



Van 23 tot 7, line up leuk, dansen enzo :)?
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tof :grin: Enige nadeel dat ik in alkmaar woon.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vet :grin: Wie van jullie heeft een subwoofer thuis staan? Daarmee komt het genre denk ik wel het best tot zijn recht. Helaas delen mijn buren die mening niet.
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#20
miss dat k nog wel even ga kijken, nog nergns een ander feestje bekend..?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4142434445...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."