#1
das wel klote, ik heb hier nog een portie in de ijskast liggen (niet gedroogd). Ondertussen is het al ruim 10 jaar geleden dat ik nog eens op paddo's tripte (in totaal 10X gedaan of zo)en dit doet me weer twijfelen of ik ze wel ga opeten ![:(]()
Psycho_Chrono zei:zeer heftig en aangrijpend verhaal. Paddo's kunnen voor je gedachten inderdaad vaak een mokerslag zijn. Meestal gebeurt dit als je teveel hebt gepakt, dan krijg je het niet meer gehandled, mag ik vragen hoeveel je binnenhad?
goed spul man! Vindt het een aangrijpend verhaal, ik denk dat mensen zich ook behoorlijk verkijken op tripmiddelen. Ken veel verhalen over drugspsychoses, heb er zelf ook ervaring mee. Doodkapje zei:ik
ik las hier een dikke week geleden nog een verhaal paddo's + benzo's (kalmeermiddelen) met dodelijke afloop...je hart kan er opeens mee ophouden omdat je zo ontspannen wordt...
azgaza zei:Ik kan het me toch moeilijk voorstellen, ik heb zelf ook vaak genoeg op veel te hoge dosissen getript, en ego dood meegemaakt. Ook trouwens de totale verwarring waarin je echt niks meer weet en niet goed kan praten, maar dat heb ik mijn laatste 5-10 trips niet meer gehad, alleen de eerste paar keer.
Ik denk dat het toch aan het persoon ligt die het neemt; of je gevoelig bent voor psychose, want een egodeath is een hele intense ervaring, zo ook de totale verwarring, toch ging ik daar zelf heel anders mee om, sterker nog: ik vond het vet.
Jammer dat het zo slecht is gevallen bij jou, maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dat mij ooit zou gebeuren, gewoon omdat ik het al zo vaak heb gedaan, en al zo ver in de paddo wereld ben geweest.
Maar het is wel waar; paddo's zijn zeker niet geschikt voor iedereen. Ik ken ook wel mensen die in hun trip echt doorsloegen; iemand die in een trip auto ging rijden enzo in paniek raakte dat hij zijn auto crashte, hij is na die trip ook niet meer dezelfde geweest; elke hersenen reageren er anders op.
The Used zei:Ok, ik weet bij voorbaat al dat dit alles behalvelouter positieve reacties zal opleveren, maar toch wil ik het even zeggen. Ik zal er dan ook niet om heen gaan draaien, maar kort en bondig blijven:
" Ik geloof er geen bal van "
Ik heb de laatste tijd al ondervonden dat er mensen zijn met ongegronde redenen om een hekel aan paddo's/hallucinerende middelen hebben. ( helaas is mijn vader er ook zo 1 ! ) En ik ben bang dat jij ook tot die groep behoort.
Het verhaal is op zijn minst irrelavant en irreeel. Ik twijfel dan ook behoorlijk aan het waarheidsgehalte van dit verhaal en ben bang dat je gewoon een sensatie verhaal heb geschreven.
Ik heb een paar citaten uit je post wat bij mij toch vraagtekens doet opkomen:
- "Ik had allemaal draden door mijn armen, boven me hing een beademingsmachine, en links van me een hartslagmonitor. Een buis in mijn fucking pik!"
Sowieso zal je niet allemaal draden hebben je hebt er 1 in je linker pols en 1 in je rechter pols. Verder heb je er 1 op je hart en dat is het dan ook. Een buis in je pik dit is onzin.... Mijn vader is arts op het "Reinier de graaf ziekenhuis" te Delft. En hij heeft me verteld dat dit in geen geval gebeurt. Dus waar jij dat vandaan haalt is toch op zijn minst vreemd. De enige keer is in het geval bij een blaasontsteking kan dit toegepast worden , maar dit slaat nergens op.
- Als je zooo ontzettend ver van de wereld bent als jij zojuist heb beschreven, is het zo dat je de zogenaamde " body high " heel erg zal voelen en dat ben je niet meer in staat om op FULLSPEED met de juiste coordinatie te bewegen. Laat staan rennen.
- Valium wordt niet meer in de ambulance als kalmeringsmiddel toegedient. Sterker nog het is niet eens meer beschikbaar in de ambulance. Tegenwoordig wordt namelijk de stof: Temazepam gebruikt omdat de afhankelijkheid van die stof veel minder groot is als bij Valium.
Geen enkele arts zou ooit Valium toedienen als die weet dat iemand Psicoline/psicolibyne in zijn lichaam heeft. Dit is hoogst toxisch/neurotisch.( vergifteging )
- Maar dat terwege gelatren en het feit dat dat allemaal nog kan en de artsen in de ambulance toevallig nog wat valium bij zich hadden en niet hebben opgelet op hun opleiding en dachten laten we nog een buis in je pik douwen. Dan had het gekunt.
Maar het feit dat je weer het franse meisje noemt bevestigt dat je tot de eerstgenoemde groep behoort en al helemaal als je " KUT PADDO'S " zegt.
Sorry maar ik geloof er niks van , want afgezien van het feit dat het een heel erg spectaculair/bijna onmogelijk verhaal is. ( want dat is het ! ) Kloppen er enkele dingen in je verhaal voor geen kant, waardoor het hele verhaal gewoon onbetrouwbaar wordt!![]()
Sommige mensen zullen het wel bot van me vinden, maar het is gewoon de waarheid...
Allereerst: Beaamt!The Used zei:"Ik geloof er geen bal van"
Dat vind ik nog niet eens zo heel raar, ik weet niet of er bij het ziekenhuis al bekend was wat 'ie op had, maar een katheter lijkt me niet vreemd?azgaza zei:Dit gevoel had ik er ook een beetje bij (o.a. bij dat 'buis in men pik' stukje
Ik had meer moeite met dit stukje, ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar als ik zo hard zou trippen als deze vent beweert, dan kan een kleuter me al opvegen hoor!Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet.
Jongen bijt vrienden bij paddo-experiment
Het experimenteren met paddo's is een 16-jarige jongen uit Leiden slecht bekomen. Hij werd agressief, raakte van de wereld en begon enkele van zijn vrienden te bijten. Ook gewaarschuwde agenten hadden de grootste moeite om de jongen onder controle te krijgen. Uiteindelijk is hij per ambulance en onder begeleiding van de politienaar het LUMC gebracht en op de intensive care opgenomen. Na een nacht kon hij het ziekenhuis verlaten.
De jongen en zijn vrienden, variërend van 15 tot 18 jaar, hadden vorige week het plan opgevat om samen paddo's te gaan proberen. Afgelopen weekend was het zover. Nadat een kennis bij een smartshop Hawaiaanse paddo's voor hen kocht, ging het groepje naar de Leidse Hout, omdat dat park hen een goede omgeving leek voor het experiment. Volgens de politie ging het mis doordat ze de paddo's ondeskundig gebruikten en had het voorval een slechtere afloop kunnen hebben.
http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/regionaal/leidenenregio/article1948282.ece
paupie zei:Ik heb het idee dat sommige zoiets als dit gewoonweg niet willen geloven.
azgaza zei:paupie zei:Ik heb het idee dat sommige zoiets als dit gewoonweg niet willen geloven.
Ik vind het zelf gewoon heel moeilijk om in te beelden/ voor te stellen. Ik heb zelf volgensmÃj hardere trips gehad dan dat, met ego-death, vergeten wie ik was, zelfs zo ver dat ik niet wist waar ik op hielt en de wereld begon, of wat dag en nacht waren, of hoeveel ledermaten ik had. Of wat dát eigenlijk waren. En toch dacht ik 'over een paar uur gaat het over, dan weet ik alles weer, dus laat ik er maar gewoon van genieten nu het nog zo mooi is' en dat lukte. Beste dag van mijn leven; nog steeds.
Ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen, zelfs dat iemand uit zou flippen in hele extreme omstandigheden.
Want ik heb echt behoorlijke kutdingen meegemaakt in trips qua omstandigheden en ben nog nooit zo bad gegaan. Mijn nu-ex toen vriend was ooit flauw gevallen en had een 20 cm openstaande barst in zijn achterhoofd, ik meost mijn moederbellen die niks van de trip wist en 2 uur in het ziekenhuis uittrippen, vervolgens kan je je voorstellen hoe alle andere trips met hem waren in de zin van 'ik hoop dat het niet wéer gebeurd'. Maar bad gegaan? Nee. Het idee 'nu gaat alles fout'? Nee. Gewoon al trippend (zeer visueel) in de wachtkamer van het ziekenhuis (ik had toen smetvrees, ziektevrees en hypochondrie), en nergens bang voor zijn (besmetvrees+ziekenhuis = normaal gesproken horror).
Daarom kan ik het me gewoon slecht voorstellen, dat paddo's ineens als slecht worden gezien. Ze zijn leuk, visueel mooi en hebben me van mijn angststnoornissen afgeholpen, hoe kan men er zó op uitflippen? Hoe?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."