Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo kan het ook gaan met paddo-en

Zo kan het ook gaan met paddo-en

125 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doodkapje zei:
Ik blijf het me afvragen als jou "vrienden" wel een ambulance konden bellen, waarom hebben zij dan ook niet de ambulanciers geinformeerd over wat jij allemaal genomen had???
Klik om te vergroten...

Er zaten ook nuchtere maten bij.. Die hebben de politie + ambulance laten komen. En volgens mij hebben ze wel verteld dat ik paddo's op had.

Ik zal het nog even navragen...
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doodkapje zei:
en wat dat uittrippen betreft, gewoon haar op uw tanden hebben en alle nasleep van de dope erbij nemen! doe ik ook als ik speed heb genomen, gewoon die shit ondergaan.
Klik om te vergroten...

Je hebt het hoop ik voor je toch niet over de top van de bad-trip eh? Gewoon die shit ondergaan? Want als je echt goed fout gaat, is dat niet iets wat je zo ff ondergaat.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik geloof het nu ook, je had misschien wat dingen niet goed beschreven waardoor het niet geloofwaardig overkwam :) .

Het is natuurlijk ook een bizar verhaal! Ik heb nog nooit in al die jaren een soort gelijk verhaal gehoord. En het geeft ook maar aan hoe sterk de paddestoeltjes kunnen zijn. En dat we met zijn allen der goed mee om moeten gaan en het nooit moeten onderschatten! :) Het is natuurlijk te bizar wat er gebeurd is...

Nouja iig nog sterkte ermee :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
The Used zei:
Ik geloof het nu ook, je had misschien wat dingen niet goed beschreven waardoor het niet geloofwaardig overkwam :) .

Het is natuurlijk ook een bizar verhaal! Ik heb nog nooit in al die jaren een soort gelijk verhaal gehoord. En het geeft ook maar aan hoe sterk de paddestoeltjes kunnen zijn. En dat we met zijn allen der goed mee om moeten gaan en het nooit moeten onderschatten! :) Het is natuurlijk te bizar wat er gebeurd is...

Nouja iig nog sterkte ermee :grin:
Klik om te vergroten...

en jou pa met al die medische verklaringen dat het niet kon is dus een kwakzalver! :P :P
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psycho_Chrono zei:
The Used zei:
Ik geloof het nu ook, je had misschien wat dingen niet goed beschreven waardoor het niet geloofwaardig overkwam :) .

Het is natuurlijk ook een bizar verhaal! Ik heb nog nooit in al die jaren een soort gelijk verhaal gehoord. En het geeft ook maar aan hoe sterk de paddestoeltjes kunnen zijn. En dat we met zijn allen der goed mee om moeten gaan en het nooit moeten onderschatten! :) Het is natuurlijk te bizar wat er gebeurd is...

Nouja iig nog sterkte ermee :grin:
Klik om te vergroten...

en jou pa met al die medische verklaringen dat het niet kon is dus een kwakzalver! :P :P
Klik om te vergroten...

Niet bepaald..., maar ik geloof die jongen en wil er nou gewoon over ophouden al dat gezeik , de gezelligheid begint er een beetje uit te raken op dit forum zeg
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik maakte een grapje :wink:

Laten we ene drinken dan oléeee :beer:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
ik maakte een grapje :wink:

Laten we ene drinken dan oléeee :beer:
Klik om te vergroten...

ok nouja is goed.. Zuipse daaan, het is al weer zo goed als weekend :grin: :beer:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik geloof mensen die zoveel d/t fouten in infinitieven en voltooide deelwoorden maken sowieso niet...

Nou ja, ik neem ze niet serieus genoeg.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
deadlock zei:
Ik geloof mensen die zoveel d/t fouten in infinitieven en voltooide deelwoorden maken sowieso niet...

Nou ja, ik neem ze niet serieus genoeg.
Klik om te vergroten...

pfff mensen laten we letten op de inhoud en niet altijd maar over die spelling lullen. :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead07 zei:
deadlock zei:
Ik geloof mensen die zoveel d/t fouten in infinitieven en voltooide deelwoorden maken sowieso niet...

Nou ja, ik neem ze niet serieus genoeg.
Klik om te vergroten...

pfff mensen laten we letten op de inhoud en niet altijd maar over die spelling lullen. :)
Klik om te vergroten...

Als mensen echt heel slecht typen, dus geen of misplaatste punten en comma's, en expres vekeerd gespelde worden heb ik niet eens meer zin om het te lezen.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Fishhead07 zei:
deadlock zei:
Ik geloof mensen die zoveel d/t fouten in infinitieven en voltooide deelwoorden maken sowieso niet...

Nou ja, ik neem ze niet serieus genoeg.
Klik om te vergroten...

pfff mensen laten we letten op de inhoud en niet altijd maar over die spelling lullen. :)
Klik om te vergroten...

Als mensen echt heel slecht typen, dus geen of misplaatste punten en comma's, en expres vekeerd gespelde worden heb ik niet eens meer zin om het te lezen.
Klik om te vergroten...

Totaal mee eens!

Ik vind dat gewoon zo ontzettend dom, het straalt ook een houding uit van " het boeit me allemaal niet". En hoe moet je dat dan nog serieus kunnen nemen ?
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
The Used zei:
azgaza zei:
Fishhead07 zei:
deadlock zei:
Ik geloof mensen die zoveel d/t fouten in infinitieven en voltooide deelwoorden maken sowieso niet...

Nou ja, ik neem ze niet serieus genoeg.
Klik om te vergroten...

pfff mensen laten we letten op de inhoud en niet altijd maar over die spelling lullen. :)
Klik om te vergroten...

Als mensen echt heel slecht typen, dus geen of misplaatste punten en comma's, en expres vekeerd gespelde worden heb ik niet eens meer zin om het te lezen.
Klik om te vergroten...

Totaal mee eens!

Ik vind dat gewoon zo ontzettend dom, het straalt ook een houding uit van " het boeit me allemaal niet". En hoe moet je dat dan nog serieus kunnen nemen ?
Klik om te vergroten...

Tja nooit over nagedacht dat er mensen zijn die moeite hebben met de nederlandse taal. Die niet weten hoe je bepaalde woorden schrijft. Die moeite hebben met de grammatica etc.

Dan hoef je mijn post niet eens te lezen staan vaak genoeg spelfouten in :flushed: :)

Als je denkt dat ik dat expres doe ofzo heb je het mis.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je zit hier op een forum , niet in de les Nederlands.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead07 zei:
Veel Mensen zei:
.. Quote zooi ..
Klik om te vergroten...

Tja nooit over nagedacht dat er mensen zijn die moeite hebben met de nederlandse taal. Die niet weten hoe je bepaalde woorden schrijft. Die moeite hebben met de grammatica etc.

Dan hoef je mijn post niet eens te lezen staan vaak genoeg spelfouten in :flushed: :)

Als je denkt dat ik dat expres doe ofzo heb je het mis.
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde mijn bericht iniedergeval niet aanvallend op jou, ik heb zelf ook nog wel eens spelfouten ertussen staan, en vaker typfouten (maar mijn toetsenbord is verre van goedwerkend, dus dat ik ligt dan weer daaraan), maar ik had het ook meer over opzettelijke typfouten, negeren van hoofdletters en dat soort dingen. Dat zie je ook vaak genoeg, en iedereen die ten minste probeerd goed Nederlands te schrijven doet wat mij betreft niks mis.
(en belgische grammatica maakt me ook niet uit wat dat betreft; als het maar goed leesbaar is)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Weednator zei:
Je zit hier op een forum , niet in de les Nederlands.
Klik om te vergroten...

Precies :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Fishhead07 zei:
Veel Mensen zei:
.. Quote zooi ..
Klik om te vergroten...

Tja nooit over nagedacht dat er mensen zijn die moeite hebben met de nederlandse taal. Die niet weten hoe je bepaalde woorden schrijft. Die moeite hebben met de grammatica etc.

Dan hoef je mijn post niet eens te lezen staan vaak genoeg spelfouten in :flushed: :)

Als je denkt dat ik dat expres doe ofzo heb je het mis.
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde mijn bericht iniedergeval niet aanvallend op jou, ik heb zelf ook nog wel eens spelfouten ertussen staan, en vaker typfouten (maar mijn toetsenbord is verre van goedwerkend, dus dat ik ligt dan weer daaraan), maar ik had het ook meer over opzettelijke typfouten, negeren van hoofdletters en dat soort dingen. Dat zie je ook vaak genoeg, en iedereen die ten minste probeerd goed Nederlands te schrijven doet wat mij betreft niks mis.
(en belgische grammatica maakt me ook niet uit wat dat betreft; als het maar goed leesbaar is)
Klik om te vergroten...

Ik weet dat je het niet aanvallend op mij bedoelt maar ik reageer erop omdat ik me wel aangesproken voel en slecht ben in nederlands.

Maar ik doe er alles aan om mijn berichten zo correct mogelijk te typen en te plaatsen.

En de d/t regel ga ik altijd mee de fout in dus dat typ ik vaak fout ja :flushed: .

Als iedereen inderdaad er op let hoeft het niet elke keer gezegt te worden :)

Terecht commentaar trouwens maar hoeft niet elke dag herhaald te worden.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee inderdaad, ik let op die fouten ook niet in posts (wel in titels van berichten soms, want dan staat het zo.. opvallend en groot te zijn).
Maar nogmaals: ik bedoelde dus echt geen normale fouten, puur en alleen van die opzettelijke 'ik doe het echt expres fout' dingen.

Voorbeeld:

hallo0wh, watt doed dAt mEt Juh?? etc. etc.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Nee inderdaad, ik let op die fouten ook niet in posts (wel in titels van berichten soms, want dan staat het zo.. opvallend en groot te zijn).
Maar nogmaals: ik bedoelde dus echt geen normale fouten, puur en alleen van die opzettelijke 'ik doe het echt expres fout' dingen.

Voorbeeld:

hallo0wh, watt doed dAt mEt Juh?? etc. etc.
Klik om te vergroten...

Oke van die breezahh taal :P Dat moet inderdaad verboden worden. Totaal met je eens :wink:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#19
is da nei nog nie gedaan me da gezejever over taalgebroak?
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#20
sjaartrol zei:
is da nei nog nie gedaan me da gezejever over taalgebroak?
Klik om te vergroten...

Precies wat we bedoelen! :)

" Iemand die zo typed en schrijft kan ik gewoon simpelweg niet serieus nemen, alleen al vanwwege het feit dat ie heel erg dom overkomt." Dan heb ik het nog niet eens over dat ie te lui is om er ook maar iets aan te doen en te zorgen dat ie niet argeloos overkomt. Maarja, het is niet aanvallend bedoelt ofso, maar dit kan ik gewoon niet serieus nemen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."