#1
@Dreadmanneke: Hoest op D&A? Ik check daar nooit meer....
@The_Used: Dat komt omdat ik misschien een beetje onder mijn niveau naar school ben gegaan. Daarnaast heb ik stiekum geen VMBO maar MAVO gedaan (de voorloper ervan).
En ik heb net de examens van het hoogste niveau VMBO vergeleken met mijn examenbundel MAVO, waarin de proefexamens van het jaar voor mijn examen staan), en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zó ongelofelijk makkelijk zou zijn. Het niveau is duidelijk gedaald.
Maar ik disrespecteer 'domme mensen' niet, ik disrespecteer mensen die zeggen 3+3=10 ook al toon je keer op keer aan dat het 6 is. Daarom doe ik eigenlijk niet aan VMBO-labeling
. Behalve om mensen dan te zieken ![:grin:]()
@The_Used: Dat komt omdat ik misschien een beetje onder mijn niveau naar school ben gegaan. Daarnaast heb ik stiekum geen VMBO maar MAVO gedaan (de voorloper ervan).
En ik heb net de examens van het hoogste niveau VMBO vergeleken met mijn examenbundel MAVO, waarin de proefexamens van het jaar voor mijn examen staan), en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zó ongelofelijk makkelijk zou zijn. Het niveau is duidelijk gedaald.
Maar ik disrespecteer 'domme mensen' niet, ik disrespecteer mensen die zeggen 3+3=10 ook al toon je keer op keer aan dat het 6 is. Daarom doe ik eigenlijk niet aan VMBO-labeling

