Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo kan het ook gaan met paddo-en

Zo kan het ook gaan met paddo-en

125 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Dreadmanneke: Hoest op D&A? Ik check daar nooit meer....

@The_Used: Dat komt omdat ik misschien een beetje onder mijn niveau naar school ben gegaan. Daarnaast heb ik stiekum geen VMBO maar MAVO gedaan (de voorloper ervan).
En ik heb net de examens van het hoogste niveau VMBO vergeleken met mijn examenbundel MAVO, waarin de proefexamens van het jaar voor mijn examen staan), en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zó ongelofelijk makkelijk zou zijn. Het niveau is duidelijk gedaald.

Maar ik disrespecteer 'domme mensen' niet, ik disrespecteer mensen die zeggen 3+3=10 ook al toon je keer op keer aan dat het 6 is. Daarom doe ik eigenlijk niet aan VMBO-labeling :tongueout:. Behalve om mensen dan te zieken :grin:
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#2
woow dat is zeker wel lijp!
maar idd wel wazig,
ik heb 2 weken geleden nog een vette trip gehad,
maar kan me ergens wel voorstellen dat je m helemaal uitflipt
eerste x wist ik egt NIET wat ik moest doen
tja
mindfuck..
:rolleyes:
d
dreadmannekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
deadlock zei:
@Dreadmanneke: Hoest op D&A? Ik check daar nooit meer....
Klik om te vergroten...
Ik ook bijna niet meer, enkel op die verloren uurtjes van uiterste verveling :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha ik zat net te denken, dit is wel de ultieme binnenkomer op een forum als dit. Wat nou voorsteltopic, gewoon een krantenartikel posten dat over jou gaat! :smoke: :wave:
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is niet helemaal duidelijk allemaal. Vandaag spreek ik misschien met de agenten die er van af moment 1 bij zijn geweest. Die ik ook heb aangevallen enzo. Maar waarschijnlijk wel wat jij zegt.
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#6
:openmouth: ziek man dan voel je je bot kut :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."