Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"€7 voor een fokking gram Orange.."
"Koffffieeeeeeee en een sjekkie"
"Ja ik ga zaterdag paddo's eten maar ik weet niet of het schadelijk is als je er bij blowt of zuipt.. Kan je beter binnen of buiten paddo's gebruiken? *admin edit: probeer gewoon ABN te schrijven, geen 'breezer/msn' taal graag"
"maar die gast zelf zei dat hij king arthur ofzoiets ging kijke en dat hij helemaal in die film zat zegmaar.. alsof hij t zelf meemaakte XD"
"Intoxicated zei: Volledige werkwoorden eindigen op een n. Klik om te vergroten... Sorry was ik even vergeteN .."
"azgaza zei: Alcohol heb ik nooit in een trip gebruikt; lijkt me niks ook. Maar ik heb persoonlijk ook iets tegen alcohol; dusja. Blowen er bij zorgt voor twee dingen: Meer visueel effect en meer verwarring, en een euforischer gevoel (meestal). Stoned word je niet echt, het mengt zich heel erg in je trip. Klik om te vergroten... Inderdaad.. kheb de avond veel gesmoked, en veel water + wat thee gedronke >< haha maar was wel echt relaxed... check men trip report http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5123"
"disaster zei: een jointje roken in de trip is meestal wel lekker, het zorgt voor een lekker ontspannen gevoel dan! Alcohol niet echt geprobeerd (alleen bij speedgebruik zuip ik me helemaal lam) Klik om te vergroten... ja zekr.. R had vna die nieuwe doorzichtige lange vloei, kweenie pcies wat het inhoud, maar het lijkt net plastic.. was echt raar.. ik dacht echt * tien minute fzo nadat ik die paddo's op had* WTF space ik m nou al?:| maar we ginge op het laatst met zen alle ieder een joint draaie.. nou da lukte me bijna niet.. echt ik kon de vloei bijna niet eens voelen.. echt wazig"
"hah ja ik ben er best wel achter gekomen dat het zeker wel relaxed is om dan te blowen, maar ze fixen lukte me niet meer XD"
"hja ik wist ook niet echt wat ik moest verwachten vond hjet best wel eng:P maar heb t toch geprobeert waren met genoeg man maar t verliep verder wel goed"
"je zou t maar meemake.. niet relaxed.. Bij ons de shop in helmond is alles nu een euro duurder geworden.. ¬¬ Niet leuk!"