Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo kan het ook gaan met paddo-en

Zo kan het ook gaan met paddo-en

125 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok ik vind het dapper van deze jongen dat ie het post, de nasleep is niet gering, gelogen of niet, hij lag toch echt in het ziekenhuis met een buisje in zijn pik.

Vandaag besloten om een 2 tal porties Hawaiaanse zelfmoord Nemo Paddestoelen te halen.
Ben er wel van geschrokken van dit verhaal maar het weerhoudt me niet om deze poging tot totale overgave op de magische LSA te beleven.

Laat het maar kruipen laat het maar ontploffen na die KETA HOLE kan ik alles aan.

Beterschap voor Biter.

Stonie
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSA zit niet in paddestoelen.

Of heb ik iets gemist?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dissonant zei:
LSA zit niet in paddestoelen.

Of heb ik iets gemist?
Klik om te vergroten...

Nee klopt
in paddestoelen zit de psychoactieve stof Psilobyne of Psilocybine
d
dreadmannekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
^en tevens zit er Baeocystine in.


deadlock zei:
omfg dreadmanneke :openmouth: :openmouth:

Alles goed jongen?
Klik om te vergroten...
Ja, prima :grin: Met jou ook?

Psycho_Chrono zei:
Mijn god wat een gezever weer hier :P

Alsof nog nooit iemand van jullie paddo's gevreten heeft of LSD in je mik hebt gegooid om hem gewoon relax recreatief te spacen. Natuurlijk moet je tripmiddelen voorzichtig aanpakken, maar je gaat me niet vertellen dat je het NIET voor je plezier doet.

Ok je kunt er spirituele verlichting mee bereiken, en dat kan een reden zijn om het te gebruiken, maar ik weet zeker dat een veel tripper ook wel eens trip puur en alleen voor de lol ervan.
Klik om te vergroten...
Ja, tuurlijk trip ik ook gewoon relax om hem recreatief te spacen, maar ik neem het bovenal wel serieus. Je zult mij niet grienend bij me moeder horen klagen als mijn recreatieve trip niet zo recreatief uitpakt, en ik geconfronteerd wordt met allerlij aspecten die moeilijk te verkroppen zijn. Het is namelijk vaak zo dat mensen bij het ervaren van dat aspect vinden dat paddo's kut zijn, puur en alleen om dat hun tere kinderzieltjes het niet aankunnen.
En de paddestoelen de schuld geven vind ik getuigen van een gebrek aan respect voor wat die mooie schimmels ons te bieden hebben. Paddestoelen kunnen je laten zien wie of wat je bent. Als je dat niet wilt zien, neem dan geen paddo's. Maar in vele gevallen vinden mensen het juist erg fijn om zichzelf beter te leren kennen. Zo voel ik dat, en zo voelen velen van jullie dat misschien ook. Maar zo niet, neem ze dan niet, en ga dan ook vooral niet zeiken als het misgaat, je hebt het toch vooral aan jezelf te danken, en niet aan de paddestoel.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
EDIT:

Ajah, extravagant.

En verdere replies zeker erg interessant.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#6
deadlock zei:
omfg dreadmanneke :openmouth: :openmouth:

Alles goed jongen?


Om nog even heel half off-topic te gaan (sorry zommes); Ik wil de TS niet belachelijk maken, en vind het erg genoeg wat er gebeurd is. Dat neemt niet weg dat je best een beetje moeite kan doen om hoofdletters, punten en komma's, etc., op de goede plek te zetten. Het verhaal is aangrijpend genoeg, maar alleen al vanwege het niveau van de taal knap ik af en denk ik; VMBO'er(daar behoor ik zelf ook toe dus niet gelijk over die opmerking gaan lopen bitchen) denk eens na voor je iets doet en flikker niet alles je keel in.

Maar dan genuanceerd, ok?
Klik om te vergroten...

Offtopic: Toch vrij bizar, ik vind je juist toch behoorlijk intelligent over komen en ik heb altijd het idee bij VMBO'ers dat het ontzettend domme mensen zijn( vanwege de mensen die ik ken die op het VMBO zitten/hebben gedaan ).

Ontopic:

Het blijft gewoon onbegrijpelijk, dat er sommige mensen zijn, die zomaar onvoorbereid iets achter over slaan en dan helemaal zo iets als paddo's! Hetzelfde geldt voor alle andere drugs. Ik bereid me altijd goed voor als ik iets aan drugs ga doen, zoek er veel over op overweeg de consequenties en maak mijn beslissing. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er mensen zijn die zonder er goed over na te denken, het maar achter over slaan. :)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#7
deadlock zei:
omfg dreadmanneke :openmouth: :openmouth:

Alles goed jongen?


Om nog even heel half off-topic te gaan (sorry zommes); Ik wil de TS niet belachelijk maken, en vind het erg genoeg wat er gebeurd is. Dat neemt niet weg dat je best een beetje moeite kan doen om hoofdletters, punten en komma's, etc., op de goede plek te zetten. Het verhaal is aangrijpend genoeg, maar alleen al vanwege het niveau van de taal knap ik af en denk ik; VMBO'er(daar behoor ik zelf ook toe dus niet gelijk over die opmerking gaan lopen bitchen) denk eens na voor je iets doet en flikker niet alles je keel in.

Maar dan genuanceerd, ok?
Klik om te vergroten...

Offtopic: Toch vrij bizar, ik vind je juist toch behoorlijk intelligent over komen en ik heb altijd het idee bij VMBO'ers dat het ontzettend domme mensen zijn( vanwege de mensen die ik ken die op het VMBO zitten/hebben gedaan ).

Ontopic:

Het blijft gewoon onbegrijpelijk, dat er sommige mensen zijn, die zomaar onvoorbereid iets achter over slaan en dan helemaal zo iets als paddo's! Hetzelfde geldt voor alle andere drugs. Ik bereid me altijd goed voor als ik iets aan drugs ga doen, zoek er veel over op overweeg de consequenties en maak mijn beslissing. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er mensen zijn die zonder er goed over na te denken, het maar achter over slaan. :)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#8
deadlock zei:
omfg dreadmanneke :openmouth: :openmouth:

Alles goed jongen?


Om nog even heel half off-topic te gaan (sorry zommes); Ik wil de TS niet belachelijk maken, en vind het erg genoeg wat er gebeurd is. Dat neemt niet weg dat je best een beetje moeite kan doen om hoofdletters, punten en komma's, etc., op de goede plek te zetten. Het verhaal is aangrijpend genoeg, maar alleen al vanwege het niveau van de taal knap ik af en denk ik; VMBO'er(daar behoor ik zelf ook toe dus niet gelijk over die opmerking gaan lopen bitchen) denk eens na voor je iets doet en flikker niet alles je keel in.

Maar dan genuanceerd, ok?
Klik om te vergroten...

Offtopic: Toch vrij bizar, ik vind je juist toch behoorlijk intelligent over komen en ik heb altijd het idee bij VMBO'ers dat het ontzettend domme mensen zijn( vanwege de mensen die ik ken die op het VMBO zitten/hebben gedaan ).

Ontopic:

Het blijft gewoon onbegrijpelijk, dat er sommige mensen zijn, die zomaar onvoorbereid iets achter over slaan en dan helemaal zo iets als paddo's! Hetzelfde geldt voor alle andere drugs. Ik bereid me altijd goed voor als ik iets aan drugs ga doen, zoek er veel over op overweeg de consequenties en maak mijn beslissing. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er mensen zijn die zonder er goed over na te denken, het maar achter over slaan. :)
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Dreadmanneke: Hoest op D&A? Ik check daar nooit meer....

@The_Used: Dat komt omdat ik misschien een beetje onder mijn niveau naar school ben gegaan. Daarnaast heb ik stiekum geen VMBO maar MAVO gedaan (de voorloper ervan).
En ik heb net de examens van het hoogste niveau VMBO vergeleken met mijn examenbundel MAVO, waarin de proefexamens van het jaar voor mijn examen staan), en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zó ongelofelijk makkelijk zou zijn. Het niveau is duidelijk gedaald.

Maar ik disrespecteer 'domme mensen' niet, ik disrespecteer mensen die zeggen 3+3=10 ook al toon je keer op keer aan dat het 6 is. Daarom doe ik eigenlijk niet aan VMBO-labeling :tongueout:. Behalve om mensen dan te zieken :grin:
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#10
woow dat is zeker wel lijp!
maar idd wel wazig,
ik heb 2 weken geleden nog een vette trip gehad,
maar kan me ergens wel voorstellen dat je m helemaal uitflipt
eerste x wist ik egt NIET wat ik moest doen
tja
mindfuck..
:rolleyes:
d
dreadmannekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
deadlock zei:
@Dreadmanneke: Hoest op D&A? Ik check daar nooit meer....
Klik om te vergroten...
Ik ook bijna niet meer, enkel op die verloren uurtjes van uiterste verveling :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha ik zat net te denken, dit is wel de ultieme binnenkomer op een forum als dit. Wat nou voorsteltopic, gewoon een krantenartikel posten dat over jou gaat! :smoke: :wave:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#13
:openmouth: ziek man dan voel je je bot kut :(
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#14
ow, ik dacht 2X ik druk nog eens op die replyknop want er gebeurt niks :grin:
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#15
van xtc kan je psychose zeker en vast wel terugkomen.
verder is het echt wel een heel rotte ervaring.
was de hartstilstand een gevolg van de ademhalingsdepressie?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
als het dan niet waar is, waarom schrijft ie het op!?
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het menselijk lichaam is een raar iets... Ik geloof hem wel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
als het dan niet waar is, waarom schrijft ie het op!?
Klik om te vergroten...
Waarom heet een lepel een "lepel"? Weet ik veel.. borderline, drugs, anything.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
als het dan niet waar is, waarom schrijft ie het op!?
Klik om te vergroten...

anti-paddo persoon

Citaat:
Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet.

Citaat:
Ik had meer moeite met dit stukje, ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar als ik zo hard zou trippen als deze vent beweert, dan kan een kleuter me al opvegen hoor!

ik heb eens met iemand getript die echt keihard aan het doorslaan was en die zat ook boordevol energie dus dat is wel mogelijk

ik geloof het verhaal ook niet helemaal....
maar ik ben nog aan het twijfelen :wink:
als het echt gebeurd is.... :(
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
damn nu twijfel ik ook wel aan dit verhaal :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."