Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"max wat ik gedaan heb is 3 patronen toen was ik ook goed weg. Ik zag helemaal niks meer en me hele lichaam tintelde extreem erg. Ook hoorde ik een soort gezoem dat om de seconde van hard naar zacht ging en andersom."
"DjTrips zei: herald and kumar go to white castlle Klik om te vergroten... Harold & Kumar is echt een heeel grappige film . Er komt dit jaar ook een vervolg uit waarin ze naar Amsterdam gaan ."
"ik rook na het uitgaan ook wel es een jointje en vind het wel chill. Je wordt iig wel goed vaag ervan en je slaapt ook chill."
"Mijn vriendin gebruikt ook helemaal niks, rookt ook geen sigaretten echt helemaal niks. Ik heb haar al vrij snel verteld dat ik wel es drugs gebruik en dat vond ze niet heel erg leuk ofzo. Maar heel erg vond ze het nou ook weer niet. En ik gebruik niks als zij erbij is, ik rook dan zelfs niet."
"The Used zei: Psycho_Chrono zei: Delirium zei: Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik Klik om te vergroten... Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over. Klik om te vergroten... Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ? Klik om te vergroten... salvia is volgens mij ook wat extremer dan lsd hoor..."
"me pa zat net dat 24/7 politiek kanaal te kijke en daar ging het ook over paddo's. Het was zo'n tweede kamer discussie en het ging over het wel of niet verbieden van paddo's. Een zo'n kamerlid zei dat ie het wilde verbieden, maar toen zei de andere: 'waarom nu verbieden? Laten we eerst het onderzoek van de GGD afwachten. Het onderzoek lijkt nu meer richting het beter voorlichten over paddo's te gaan, dan richting het verbieden.' Dus ik heb goede hoop . Een zo'n lompe kamerlid zei ook echt: 'Paddo's zijn gevaarlijke stoffen, mensen onder invloed van deze stoffen denken bijvoorbeeld dat ze auto's kunnen koppen.' Haha, die snapt er echt niks van. Ik vind het sowieso nep dat de mensen die over een eventueel verbod beslissen, er de ballen verstand van hebben. Laat ze zelf eens een halve/hele portie ofzo eten, dan weten ze hoe geweldig het kan zijn. Ik ga wel soliciteren daaro in het binnenhof als keukenbediende. De tweede kamerleden die om thee vragen zijn de lul"
"Immo zei: paupie zei: begin gewoon met een halve portie mexicaanse. Klik om te vergroten... Denk niet dat je daar erg veel van merkt. Klik om te vergroten... Je zal geen heftige halucinaties hebben nee, maar je merkt er wel degelijk iets van hoor. En je weet van tevoren niet of je er erg gevoelig voor bent of niet. Dus dan kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen."
"waj000w, dat klint wel heeel heftig allemaal. Dat van dat alles nep leek, dat had ik bij mij laatste trip ook heel erg. En dan bedoel ik niet visueel maar dat ik gewoon heel sterk dat gevoel had. Toen zat ik ook niet echt lekker meer in me vel. Maar het ging gelukkig bij lange na niet zo ver als dit. Nou, veel sterkte met herstellen dan maar."
"azgaza zei: Ionesco zei: Ik denk dat ik zelf nogal heel erg gevoelig ben voor paddos, want een half portie geeft bij mij toch echt een redelijke goede trip. Klik om te vergroten... Bij mij ook, maar ik weet dat het bij mij komt omdat ik vrouw ben en heel weinig weeg dus wellicht ookw einig lichaamsvocht heb en dat ik van alles dus ongeveer 2x zo weinig nodig heb. Klik om te vergroten... ik ben een man van 1.90 en ik merk van een halve portie weldegelijk wat. Ik voel me dan al behoorlijk spacy en ik zie bepaalde dingen dan al lichtjes golven."
"lol, dat is een paar honderd meter van me werk vandaan...."