Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo kan het ook gaan met paddo-en

Zo kan het ook gaan met paddo-en

125 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr.jiho zei:
-spaceman- zei:
als het dan niet waar is, waarom schrijft ie het op!?
Klik om te vergroten...

anti-paddo persoon

Citaat:
Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet.

Citaat:
Ik had meer moeite met dit stukje, ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar als ik zo hard zou trippen als deze vent beweert, dan kan een kleuter me al opvegen hoor!

ik heb eens met iemand getript die echt keihard aan het doorslaan was en die zat ook boordevol energie dus dat is wel mogelijk

ik geloof het verhaal ook niet helemaal....
maar ik ben nog aan het twijfelen :wink:
als het echt gebeurd is.... :(
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. Ik ben er bijna zeker van dat het gewoon een anti-paddo persoon is. En stel dat ie de waarheid spreekt over dat 4 mensen hem in bedwang moesten houden kan ik me niet voorstellen, is namelijk bijna onmogelijk, maar dan alsnog kloppen de medische feiten voor geen meter. Het is dat mijn vader arts is en dat hij dit gewoon weet. Maar anders had ik het zo van hem aangenomen dat dit waar was!

Pas toen ik aan mijn vader vroeg om de medische feiten ( de valium en de buis in zijn pik ) kwam ik er achter dat het voor geen meter klopt het verhaal :).
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#2
The Used zei:
Mr.jiho zei:
-spaceman- zei:
Pas toen ik aan mijn vader vroeg om de medische feiten ( de valium en de buis in zijn pik ) kwam ik er achter dat het voor geen meter klopt het verhaal :).
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


hoe kan je vader nou weten dat dat verhaal niet klopt? ok hij is arts, maar hij kent de verdere achtergronden niet, toch?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat z'n vader wel het basishandboek "Wat zit er in een ambulance" heeft gelezen, niet?

Ben ik de enige die ziet dat alles wat Biter heeft gequote, hij met ons eens is? :rolleyes:
S
SpiderwebLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007 ... addos.html ?
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spiderweb zei:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/05/jongen_16_flipt_door_paddos.html ?
Klik om te vergroten...


voila, hiermee is het bewijs geleverd... :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bewijst voor mij nog steeds niet dat het door de paddo's kwam, net als dat meisje laatst.. weet iemand wat er door haar heen ging toen ze sprong? Ik niet.
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tsjonge jonge wat zijn sommige mensen toch dom.. niet te geloven hoe dom jij bent gewoon.
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kk politie ze hebben er niks over gezegd!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoezo word valium niet meer toegedient in een ambulance? ik heb het met m'n od ook gehad hoor.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#10
Biter zei:
Kankerpolitie gvd ik zeg niks meer
Klik om te vergroten...


Zeg gewoon tegen de politie allemaal dat jullie hebben ingezien dat het gevaarlijk is en dit niet meer gaan doen. Dan is er niks aan de hand hoop ik...
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik heb ze ook bedankt, althans ik wilde de agenten nog spreken maar die hebben verder geen contact met mij opgenomen.
Het boeit me geen reet dat het op internet staat maar ik moet morgen wel naar school en ik slaap hier slecht door, want vandaag was het al kut, bijna iedereen wist het al. Maar straks ook de leraren en shit..
B
BiterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet.
Klik om te vergroten...
Ik had meer moeite met dit stukje, ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar als ik zo hard zou trippen als deze vent beweert, dan kan een kleuter me al opvegen hoor!
Klik om te vergroten...

Jij hebt geen idee hoe hard ik hem getript hebt dus hou nu alstublieft op.
Ik dacht dat mijn tijd erop zat, en ik wilde nog niet weg. En ik heb behoorlijk hard tegengestribbelt. Met het nieuwsbericht is dat in iedergeval bevestigd want dat komt rechtstreeks van de politie.

Verder nog tegenargumenten of geloof je me nu wel beste vrind?
Of was al die moeite voor niks?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik denk dat nu iedereen je wel gelooft.

Ik vind het heel erg voor je.

Ik vind het ook erg dat ze er zonodig een artikel over moeten schrijven :rolleyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Fat Freddy's cat zei:
The Used zei:
Mr.jiho zei:
-spaceman- zei:
Pas toen ik aan mijn vader vroeg om de medische feiten ( de valium en de buis in zijn pik ) kwam ik er achter dat het voor geen meter klopt het verhaal :).
Klik om te vergroten...


hoe kan je vader nou weten dat dat verhaal niet klopt? ok hij is arts, maar hij kent de verdere achtergronden niet, toch?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

heey!!! dat heb ik niet geschreven! :wink: :wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
Fat Freddy's cat zei:
The Used zei:
Mr.jiho zei:
-spaceman- zei:
Pas toen ik aan mijn vader vroeg om de medische feiten ( de valium en de buis in zijn pik ) kwam ik er achter dat het voor geen meter klopt het verhaal :).
Klik om te vergroten...


hoe kan je vader nou weten dat dat verhaal niet klopt? ok hij is arts, maar hij kent de verdere achtergronden niet, toch?
Klik om te vergroten...

heey!!! dat heb ik niet geschreven! :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Nee klopt dat was The Used, oh my! Snel klaag hem aan! :tongueout:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik geloof het verhaal wel hoor. Paddo's kunnen heel gevaarlijk zijn. Er kan zoveel verwarring in je hoofd optreden dat er gewoon kortsluiting ontstaat. En dat van die 4 agenten kan best. Een vriend van me heeft ook een keer een bad trip gehad en ik heb gehoord van vrienden die erbij waren dat ze heel wat moeite hadden om hem in bedwang te houden.

Ook wil ik nog even zeggen dat ik het wel nep vind, dat iedereen meteen als een Sherlock dingen in de tekst gaat zoeken die niet waar (kunnen) zijn. Ik heb het idee dat sommige zoiets als dit gewoonweg niet willen geloven.
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jongen bijt vrienden bij paddo-experiment

Het experimenteren met paddo's is een 16-jarige jongen uit Leiden slecht bekomen. Hij werd agressief, raakte van de wereld en begon enkele van zijn vrienden te bijten. Ook gewaarschuwde agenten hadden de grootste moeite om de jongen onder controle te krijgen. Uiteindelijk is hij per ambulance en onder begeleiding van de politienaar het LUMC gebracht en op de intensive care opgenomen. Na een nacht kon hij het ziekenhuis verlaten.

De jongen en zijn vrienden, variërend van 15 tot 18 jaar, hadden vorige week het plan opgevat om samen paddo's te gaan proberen. Afgelopen weekend was het zover. Nadat een kennis bij een smartshop Hawaiaanse paddo's voor hen kocht, ging het groepje naar de Leidse Hout, omdat dat park hen een goede omgeving leek voor het experiment. Volgens de politie ging het mis doordat ze de paddo's ondeskundig gebruikten en had het voorval een slechtere afloop kunnen hebben.

http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/regionaal/leidenenregio/article1948282.ece
Klik om te vergroten...


Ik las t op forum.fok.nl


Wel echt een schokkend bericht :openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
paupie zei:
Ik heb het idee dat sommige zoiets als dit gewoonweg niet willen geloven.
Klik om te vergroten...

Ik vind het zelf gewoon heel moeilijk om in te beelden/ voor te stellen. Ik heb zelf volgensmíj hardere trips gehad dan dat, met ego-death, vergeten wie ik was, zelfs zo ver dat ik niet wist waar ik op hielt en de wereld begon, of wat dag en nacht waren, of hoeveel ledermaten ik had. Of wat dát eigenlijk waren. En toch dacht ik 'over een paar uur gaat het over, dan weet ik alles weer, dus laat ik er maar gewoon van genieten nu het nog zo mooi is' en dat lukte. Beste dag van mijn leven; nog steeds.
Ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen, zelfs dat iemand uit zou flippen in hele extreme omstandigheden.
Want ik heb echt behoorlijke kutdingen meegemaakt in trips qua omstandigheden en ben nog nooit zo bad gegaan. Mijn nu-ex toen vriend was ooit flauw gevallen en had een 20 cm openstaande barst in zijn achterhoofd, ik meost mijn moederbellen die niks van de trip wist en 2 uur in het ziekenhuis uittrippen, vervolgens kan je je voorstellen hoe alle andere trips met hem waren in de zin van 'ik hoop dat het niet wéer gebeurd'. Maar bad gegaan? Nee. Het idee 'nu gaat alles fout'? Nee. Gewoon al trippend (zeer visueel) in de wachtkamer van het ziekenhuis (ik had toen smetvrees, ziektevrees en hypochondrie), en nergens bang voor zijn (besmetvrees+ziekenhuis = normaal gesproken horror).

Daarom kan ik het me gewoon slecht voorstellen, dat paddo's ineens als slecht worden gezien. Ze zijn leuk, visueel mooi en hebben me van mijn angststnoornissen afgeholpen, hoe kan men er zó op uitflippen? Hoe?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
makkelijk, door teveel te pakken of niet goed genoeg in hun vel zijn, overmoedigheid, het is erg simpel om een bad trip te krijgen. Maar met de juiste instelling hoeft het niet gebeuren.

Dat jij nog niet bad getript heb mag je trots op zijn :) Uiteindelijk heeft iedere goede tripper er wel een aantal bad trips bij zitten.

Zoek jij grenzen op ? Ga je altijd net een stapje verder ? Pak je wel eens meer dan 5x de normale portie ? Doe eens, en ervaar de bad trip :wink: :P
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
paupie zei:
Ik heb het idee dat sommige zoiets als dit gewoonweg niet willen geloven.
Klik om te vergroten...

Ik vind het zelf gewoon heel moeilijk om in te beelden/ voor te stellen. Ik heb zelf volgensmíj hardere trips gehad dan dat, met ego-death, vergeten wie ik was, zelfs zo ver dat ik niet wist waar ik op hielt en de wereld begon, of wat dag en nacht waren, of hoeveel ledermaten ik had. Of wat dát eigenlijk waren. En toch dacht ik 'over een paar uur gaat het over, dan weet ik alles weer, dus laat ik er maar gewoon van genieten nu het nog zo mooi is' en dat lukte. Beste dag van mijn leven; nog steeds.
Ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen, zelfs dat iemand uit zou flippen in hele extreme omstandigheden.
Want ik heb echt behoorlijke kutdingen meegemaakt in trips qua omstandigheden en ben nog nooit zo bad gegaan. Mijn nu-ex toen vriend was ooit flauw gevallen en had een 20 cm openstaande barst in zijn achterhoofd, ik meost mijn moederbellen die niks van de trip wist en 2 uur in het ziekenhuis uittrippen, vervolgens kan je je voorstellen hoe alle andere trips met hem waren in de zin van 'ik hoop dat het niet wéer gebeurd'. Maar bad gegaan? Nee. Het idee 'nu gaat alles fout'? Nee. Gewoon al trippend (zeer visueel) in de wachtkamer van het ziekenhuis (ik had toen smetvrees, ziektevrees en hypochondrie), en nergens bang voor zijn (besmetvrees+ziekenhuis = normaal gesproken horror).

Daarom kan ik het me gewoon slecht voorstellen, dat paddo's ineens als slecht worden gezien. Ze zijn leuk, visueel mooi en hebben me van mijn angststnoornissen afgeholpen, hoe kan men er zó op uitflippen? Hoe?
Klik om te vergroten...

Wow, ik was dan zeker bad gegaan in dat ziekenhuis :P. Wel raar dat je dus een keer ego-death heb gehad en toch nog nooit het besef ben kwijt geraakt dat je onder invloed was van paddo's. Ik heb namelijk nog nooit een ego-death meegemaakt. Maar had wel bij me laatste trip (hele portie hawaiaanse na bijna een dag niet eten) dat ik op een gegeven moment niet zo lekker ging en dat ik nog vaag iets wist dat ik tegen mezelf moest zeggen dat het door de paddo's kwam als ik me niet zo goed voelde. Dit deed ik dus ook maar pas na de 5de keer tegen mezelf zeggen: "dit komt omdat ik paddo's heb gegeten, dit gaat weer over" snapte ik wat ik nou werkelijk zei, en wat paddo's nou ook alweer precies inhielden.

Maar echt helemaal fout gaan heb ik nooit gehad, al kan ik het me wel voorstellen dat je door paddo's bad gaat, aangezien ik bij me laatste trip volgens mij een beetje op het randje zat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."