#1
ik vind de smaak heel niet zo vies,, een beetje notig... Ik zou het in een erg kleine portie salade doen en lekker oppeuzelen (wortelsla of gewone sla, of veldsla).
trojan.exe zei:weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
ImmortalTech zei:trojan.exe zei:weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte. Ik zou het toch in een iets lichtere maaltijd verwerken. Maar als het bij jou werkt is het natuurlijk prima. Die vriend van mij zei dat hij inderdaad totaal geen last had van de smaak. Behalve op the way out dan :P
ImmortalTech zei:trojan.exe zei:weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte.
trojan.exe zei:ImmortalTech zei:trojan.exe zei:weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte.
zou dat overgeven niet van de truffels/paddo's komen ipv de vla![]()

ImmortalTech zei:Toch ligt het blijkbaar zwaar op de maag :P
Laat ik het zo zeggen. Ik heb een keer (van de 8 keer op allemaal verschillende manier ingenomen) iemand gelijk na inname van paddo's/truffels over z'n gier zien gaan en dat was nadat hij het in vla had verwerkt. Met diezelfde persoon heb ik ze ook gewoon vers opgegeten en er thee van gezet en toen had hij nergens last van.
ImmortalTech zei:Toch ligt het blijkbaar zwaar op de maag :P
Laat ik het zo zeggen. Ik heb een keer (van de 8 keer op allemaal verschillende manier ingenomen) iemand gelijk na inname van paddo's/truffels over z'n gier zien gaan en dat was nadat hij het in vla had verwerkt. Met diezelfde persoon heb ik ze ook gewoon vers opgegeten en er thee van gezet en toen had hij nergens last van.

Doe ik ook, in een beker drinkbouillon. Met stukjes paddo, want die vallen, als je ze goed kleinsnijdt, toch niet op. Ik zelf vind paddestoelen, de gewone champignons enzo ook lekker, maar m'n vriend vind ze supersmerig. Hij had al eerder getript op paddo's maar altijd thee gezet. Toen ik op het idee kwam om er soep van te maken, aangezien ze ook hartig smaken.dark_ikkeuh zei:wij snijden ze altijd heel fijn en dan gewoon in een soepje gooien
nog lekker zo ook, en het werkt behoorlijk snel zo voor mij toch
paddobenne zei:ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules.
is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak.
voor mij nooit meer die slechte smaak![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."