Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

paddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

156 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vind de smaak heel niet zo vies,, een beetje notig... Ik zou het in een erg kleine portie salade doen en lekker oppeuzelen (wortelsla of gewone sla, of veldsla).
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nope? Is het geen MDMA dan?
Dacht uit het gesprek logisch af te leiden dat het MDMA was.

Nee, afkortingen hier zijn er niet zoveel, hoewel XTC en MDMA zelf natuurlijk al afkortingen zijn.
Misschien X, en nog wat afkortingen voor pillen zoals tikkels.
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kreeg ooit bij een smartshop er honing bij smaakte opsich wel goed. Maar eigenlijk kan je elke saus erbij eten, geloof dat ketchup ook wel goed werkt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik eet ze gewoon op, vies; maar je overleeft het wel.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte. Ik zou het toch in een iets lichtere maaltijd verwerken. Maar als het bij jou werkt is het natuurlijk prima. Die vriend van mij zei dat hij inderdaad totaal geen last had van de smaak. Behalve op the way out dan :P
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#6
in de warme (niet hete) pasta kan ook. kleine portie aangeraden.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ImmortalTech zei:
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte. Ik zou het toch in een iets lichtere maaltijd verwerken. Maar als het bij jou werkt is het natuurlijk prima. Die vriend van mij zei dat hij inderdaad totaal geen last had van de smaak. Behalve op the way out dan :P
Klik om te vergroten...

Ik gooi ze ook altijd in de vla werkt prima, even goed op de stukjes kauwen en je proeft er verder niets van
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ImmortalTech zei:
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte.
Klik om te vergroten...

zou dat overgeven niet van de truffels/paddo's komen ipv de vla :grin:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#9
trojan.exe zei:
ImmortalTech zei:
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte.
Klik om te vergroten...

zou dat overgeven niet van de truffels/paddo's komen ipv de vla :grin:
Klik om te vergroten...

Jawel. Maar mensen die gevoelig zijn voor misselijkheid bij paddo's/truffels doen er verstandig aan om het niet te verwerken in vla/pizza's/andere zware maaltijden. Het is prima als het werkt zonder dat je er misselijk van wordt, want de slechte smaak raak je op deze manier wel kwijt. Maar als je al een zwakke maag hebt (zoals ik), kan je het beter in muntthee/cup a soup of zoiets verwerken. Ook dan proef je niks van de paddo's/truffels.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik deed verse paddo's altijd fijn snijden en dan met 2 cupasoup in een bakkie met warm water.

10 minuten laten trekken, daarna alles opeten. De stukjes paddo's smaakte gewoon naar kip.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind vla nou niet echt een zware maaltijd..

Is voor mij of een toetje of ontbijt of voedsel als ik ziek ben.
Pizza lijkt mij ook niet echt ideaal nee.. :rolleyes:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch ligt het blijkbaar zwaar op de maag :P

Laat ik het zo zeggen. Ik heb een keer (van de 8 keer op allemaal verschillende manier ingenomen) iemand gelijk na inname van paddo's/truffels over z'n gier zien gaan en dat was nadat hij het in vla had verwerkt. Met diezelfde persoon heb ik ze ook gewoon vers opgegeten en er thee van gezet en toen had hij nergens last van.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
ImmortalTech zei:
Toch ligt het blijkbaar zwaar op de maag :P

Laat ik het zo zeggen. Ik heb een keer (van de 8 keer op allemaal verschillende manier ingenomen) iemand gelijk na inname van paddo's/truffels over z'n gier zien gaan en dat was nadat hij het in vla had verwerkt. Met diezelfde persoon heb ik ze ook gewoon vers opgegeten en er thee van gezet en toen had hij nergens last van.
Klik om te vergroten...

Hangt toch gewoon van de persoon af die het inneemt...
Ik heb nog nooit moeten kotsen van paddo's, maar de eerste (en enige) keer dat ik (Atlantis) truffels at lag het er na een kwartier allemaal uit..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
ImmortalTech zei:
Toch ligt het blijkbaar zwaar op de maag :P

Laat ik het zo zeggen. Ik heb een keer (van de 8 keer op allemaal verschillende manier ingenomen) iemand gelijk na inname van paddo's/truffels over z'n gier zien gaan en dat was nadat hij het in vla had verwerkt. Met diezelfde persoon heb ik ze ook gewoon vers opgegeten en er thee van gezet en toen had hij nergens last van.
Klik om te vergroten...

Dat zou betekenen dat het echt door de vla kwam en niet door de paddo's.
Wat weer zou betekenen dat die persoon nooit zwaardere maaltijden kan hebben dan vla.

Dit heeft niets te maken met het evt. misselijkmakende effect van paddo's wat misschien versterkt word door een volle maag.
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules.

is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak.

voor mij nooit meer die slechte smaak :rock:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#16
lijkt mij ook vreemd als het alleen door de vla veroorzaakt zou zijn,tenzij hij de vla vies vond of er allergisch voor is :grin:
denk dat het gewoon verkeerd viel.
want idd, als het aan de "zwaarte" van de vla zou liggen zou deze persoon nauwelijks een fatsoenlijke maaltijd kunnen nuttigen zonder het er direct weer uit te bonjouren
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
wij snijden ze altijd heel fijn en dan gewoon in een soepje gooien
nog lekker zo ook :) , en het werkt behoorlijk snel zo voor mij toch
l
lekkerbekjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
dark_ikkeuh zei:
wij snijden ze altijd heel fijn en dan gewoon in een soepje gooien
nog lekker zo ook :) , en het werkt behoorlijk snel zo voor mij toch
Klik om te vergroten...
Doe ik ook, in een beker drinkbouillon. Met stukjes paddo, want die vallen, als je ze goed kleinsnijdt, toch niet op. Ik zelf vind paddestoelen, de gewone champignons enzo ook lekker, maar m'n vriend vind ze supersmerig. Hij had al eerder getript op paddo's maar altijd thee gezet. Toen ik op het idee kwam om er soep van te maken, aangezien ze ook hartig smaken.
Het werkt heel snel, vind ik, en zelfs op een halve portie trip ik er behoorlijk hard mee.
En nog een bijkomend voordeel; je hebt wat hartigs, licht en warms in je maag, kotsen gebeurt niet zo gauw en je zult je niet zo snel flauw voelen.

:grin: ben gister naar een feestje geweest en nog steeds wakker... goed likje mdma :wink: dus ik zit hier lekker van me af te lullen terwijl m'n mannetje op de bank ligt te slapen... fijn zo'n forum :sunglasses:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
paddobenne zei:
ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules.

is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak.

voor mij nooit meer die slechte smaak :rock:
Klik om te vergroten...

Heb je dan geen ontzettende maagpijn?? Normaal gezien als je ze eet, komt het meeste al in je bloed door je slijmvliezen en spaar je ook je maag.
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nibb-its
Van die ringetjes. Als de paddo's dun genoeg zijn schuif je ze eromheen en anders los erbij maar het overstemt de smaak helemaal, alsof je gewoon taaie chips eet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."