Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"JJJ zei: Mijn belangrijkste tip: leer schrijven . Het meest efficiënt is volgens mij: héél goed fijnstampen, en dan in een glas *koud* water mengen, iets van 24 uur laten staan en af en toe roeren, en dan het water opdrinken. Je hebt waarschijnlijk nog meer effect als je de zadenpulp ook opdrinkt, maar mogelijk heb je dan ook meer misselijkheid. Info over dosering vind je hier: http://www.erowid.org/plants/morning_gl ... dose.shtml . Klik om te vergroten... Ik en wat vrienden hebben het precies zo gedaan, inclusief de prut opgedronken, en we hebben er echt helemaal niks van gemerkt. Ieder 10 zaden. Iemand moet met hele goede argumenten komen wil ik dit nog een keer aanschaffen."
"In elke stad of groot dorp hebben ze al een smartshop dus heel moeilijk is het niet om er aan te komen."
"Een weekend waarbij ik en 1 vriend van me niet aanwezig kunne zijn is het weekend van 23-24-25, dan hebben we namelijk een concert van kreator en caliban.(op de 23e savonds) Verder houd ik erg veel van alle soorten metal(maiden, slayer, cob, immortal, etc, etc.) Maar ik sta volledig open voor nieuwe tripmuziek"
"Heb zelf ook nog nooit alleen getript maar ik heb me wel een aantal keer van de groep afgezonderd. Hierdoor ging ik me beter concentreren op 'dingen zien'. Als je je op 1 punt richt zie je de leukste dingen^^. Met een groep heb ik inderdaad vaak dat het in een lachbui uitloopt omdat we de grootste onzin uitkramen."
"Een probleem wat ik wel is heb met trippen is dat mensen het grappig vinden hoe ik of m'n vrienden zich gedraagt waardoor ze niks liever doen als bij ons zijn. Dat komt me af en toe de neus uit. Met alleen maar trippers is het serieus 10x vetter. Je zit echt in een heel ander wereldje. Dus alleen kan ik aanraden als je niemand hebt om mee te trippen."
"Hmmm volgens mij moet je het een hele lange tijd koken om alle stoffen eruit te krijgen. Ik betwijfel of je speeksel het zelfde voor elkaar krijgt."
"Dumpy zei: 100 gram? dat is dus 3 bakjes.. Opzich is dat wel te doen denk ik maar ik herriner me nog wel dat ik na 2 bakjes hawaiiaanse een enorme kater had (wat ik normaal nooit heb van paddo's) en ik ontzettend misselijk was. Houd je maag wel zoveel binnen? En je hebt het dan over de mexicaanse, hoe vind jij de hawaiiaanse eigenlijk? Zelf vind ik ze donkerder maar wel leerzamer, mexicaantjes zijn altijd wat lolliger.. naja na 100gram zal dat ook wel ophouden lijkt me :P Klik om te vergroten... Dat zijn dus 4 porties hawaii? Zoja dan moet ik dat toch ook maar is proberen"
"Na 9 keer paddo's gedaan te hebben, waarvan de laatste 3x 20 gram hawaii, wordt het toch minder leuk als dat het geweest is. Dus ik heb hier de vraag, hoe kan ik mijn trip harder/langer maken zonder nou nog meer van die paddenstoelen te eten/kopen? Ik had al wat suggesties gekregen van wat maten: - Echt pure chocola - Blowen - Alcohol (na hoogtepunt dan anders ga ik persoonlijk over m'n nek) Het ligt 'm ook niet aan de tijd tussen de trips, aangezien ik zo'n jaar geleden ben begonnen en het vanaf toen redelijk gelijk heb verdeeld. Ik zou naar wat andere drugs op zoek kunnen gaan en heb dan ook al LSD gedaan maar ik blijf erbij dat paddo's toch echt het vetste zijn Als het goed is heb ik binnenkort ook wat 2CB tot m'n beschikking dus dan gaan we dat ook is proberen. Als jullie leuke suggesties hebben zal ik er naderhand wel een reportje van maken ook van de LSD die ik binnenkort weer ga doen."
"Re: Welk instrument bespeeld DF. Heb m'n nieuwe bas nou al een tijdje binnen, en hij speelt en klinkt heerlijk^^ Heb als versterker een 150 watt marshal ooit op de kop kunnen tikken voor 300 euro, die gebruik ik als we repeteren. Thuis speel ik op een 10 watt versterkertje van ibanez."
"Heb nog van dit spul thuisliggen maar betwijfel of ik het ooit aan ga raken. De verhalen vind ik aan de andere kant wel erg intrigerend en interessant, maar om het daarom zelf te gaan gebruiken..."