#1
Waar heb je die spiraalpijp gevonden? Ik zie ze niet meer staan op Azarius. ![:confused:]()
reijers zei:Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?
Gr
reijers zei:Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?
Gr
honingolie zei:slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.
Goeie, spatzuivere DMT is wit als sneeuw.![]()
Wacky zei:honingolie zei:slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.
Goeie, spatzuivere DMT is wit als sneeuw.![]()
Dat het uit de plant/boom zal wel kloppen, zeker het vettige wat je zegt, om dat te voorkomen is de defatting procedure in de extractie. De rest helpt niet, want dat heb ik geprobeerd. Ik heb zelf geextraheerd. De eerste extractie is lichtgeel, bijna wit, elke keer daarna als ik wasbenzine bij de mimosa/natronlloog doe en er een volgende extractie uit haal word het een beetje geler.
Her cristaliseren in de vriezer word het niet wit van, (ik dacht eerst van wel, maar dat was dus gewoon eerste extractie dmt die ik in de vriezer deed) het blijft net zo geel als met indampen. Het echte voordeel wat het cristaliseren in de vriezer heeft is dat je niet zoveel wasbenzine hoeft in te dampen, maar het kan hergebruiken en dat er geen stof in komt zoals met een indampschaal.
Wassen met ammonia 15% (bijna alle amonia is 5%, deze komt van verf speciaalzaak) doet helemaal niets 0,0.
De gele DMT is zover algemeen bekend niet schadelijk en word ook gewoon gebruikt, ook is het niet zo onzuiver dat je het echt merkt aan de effectiviteit ervan. Gaat nog steeds keihard
Ik heb nog een andere methode te horen gekregen om het te zuiveren, die ga ik de volgende keer proberen.
Binnenkort report ik misschien wel eens met fotos, maar ik heb geen fototoestel![]()
Wacky zei:Nee, dat betekend het niet. Wat wel precies weet ik ook niet, maar dat is kleuter logica.
1: wasbenzine is niet geel
2: wasbenzine gaat geen chemische reactie aan en gaat dus ook niet ineens iets geels creeren.
3: de wasbenzine verdampt
N.N-DMT is zeer instabiel. Verschillende oplosmiddelen zorgen voor een verschillende gradatie stabiliteit van het base DMT. Hoe minder puur het DMT, hoe minder wit het is. Ook pure DMT verkleurt (zelfs in de vriezer!) van wit naar geel en later oranje.J0rrit zei:Wacky zei:Nee, dat betekend het niet. Wat wel precies weet ik ook niet, maar dat is kleuter logica.
1: wasbenzine is niet geel
2: wasbenzine gaat geen chemische reactie aan en gaat dus ook niet ineens iets geels creeren.
3: de wasbenzine verdampt
Kleuter logica? Hoe moet ik raden dat het uiteindelijk toch geen chemische reactie aangaat in de dmt ( bijvoorbeeld met andere stoffen nog overgebleven in de dmt ). Als het goedje steeds geler wordt bijhet toevoegen van wasbenzine, dan is het dus GEWONE logica om te concluderen dat de wasbenzine daar voor zorgt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."