Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

169 antwoorden
133 weergaven
18-5-2026
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar heb je die spiraalpijp gevonden? Ik zie ze niet meer staan op Azarius. :confused:
L

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
Lucy In The Sky
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Headshop Smokeys in Enschede. Was er zelf ook een beetje verbaasd over! Foto's willen nog niet.. 8]
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?

Gr
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amsterdam zijn ze ook nog in verschillende zaken te halen waaronder een stelletje growshops en The OldMan. Utrecht state of mind, Oude gracht.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed topic!
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo,
Zou je met deze puurpijpje ook goed kunnen 'base' :grin:
en wat moet ik in de pijp doen tabak ofwat?
of het te laten branden...

Gr Reijers :stoned:

]http://www.happyholland-online.nl/headshop/nl/producten.php?artikel=Puurpijpjes

Plaatje 2
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#7
In het kopje gewoon een goeie aslaag op het netje. Daarboven op de thee en daarboven weer een dikke laag as. Het beste is dan om met een stormaansteker de vlam te richten naar je dmt, terwijl je een afstand van 2cm bewaart. Met een gewone gaat het ook, maar het gaat met iets meer geklungel, en dat wil je net niet.
Het leukste is het natuurlijk in een glazen te doen, omdat je die heerlijke rook dan kan zien :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
reijers zei:
Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?

Gr
Klik om te vergroten...

Wrong topic kerel!
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ow okee..
Maar kan iemand mijn vertellen ofdat ik bij de gekookte coke iets anders moet mengen in de pijp?
tabak ofso?
Of hoef je alleen de gekookte in de pijp te doen en roken maar?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
crack + as
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
reijers zei:
Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?

Gr
Klik om te vergroten...

Bel Kim ff ? Elle est léxpert du crack
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog iemand een link naar een goede pijp die ik kan bestellen in een webshop?
deze misschien? http://azarius.nl/headshop/pipes/glass_ ... ss_attack/
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb een vraag over de DMT:

Ik heb oranje/geel achtige DMT die ook een beetje olie/vet - achtig is. Weet iemand wat dat precies betekent? Zit er nog NAOH in??? Zit er nog wasbenzine in??? Het is iig niet helemaal zuivere dmt dat weet ik wel, weet iemand of deze dmt schadelijk is?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.

Goeie, spatzuivere DMT is wit als sneeuw. :hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
honingolie zei:
slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.

Goeie, spatzuivere DMT is wit als sneeuw. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat het uit de plant/boom zal wel kloppen, zeker het vettige wat je zegt, om dat te voorkomen is de defatting procedure in de extractie. De rest helpt niet, want dat heb ik geprobeerd. Ik heb zelf geextraheerd. De eerste extractie is lichtgeel, bijna wit, elke keer daarna als ik wasbenzine bij de mimosa/natronlloog doe en er een volgende extractie uit haal word het een beetje geler.

Her cristaliseren in de vriezer word het niet wit van, (ik dacht eerst van wel, maar dat was dus gewoon eerste extractie dmt die ik in de vriezer deed) het blijft net zo geel als met indampen. Het echte voordeel wat het cristaliseren in de vriezer heeft is dat je niet zoveel wasbenzine hoeft in te dampen, maar het kan hergebruiken en dat er geen stof in komt zoals met een indampschaal.
Wassen met ammonia 15% (bijna alle amonia is 5%, deze komt van verf speciaalzaak) doet helemaal niets 0,0.

De gele DMT is zover algemeen bekend niet schadelijk en word ook gewoon gebruikt, ook is het niet zo onzuiver dat je het echt merkt aan de effectiviteit ervan. Gaat nog steeds keihard :)

Ik heb nog een andere methode te horen gekregen om het te zuiveren, die ga ik de volgende keer proberen.

Binnenkort report ik misschien wel eens met fotos, maar ik heb geen fototoestel :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
honingolie zei:
slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.

Goeie, spatzuivere DMT is wit als sneeuw. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat het uit de plant/boom zal wel kloppen, zeker het vettige wat je zegt, om dat te voorkomen is de defatting procedure in de extractie. De rest helpt niet, want dat heb ik geprobeerd. Ik heb zelf geextraheerd. De eerste extractie is lichtgeel, bijna wit, elke keer daarna als ik wasbenzine bij de mimosa/natronlloog doe en er een volgende extractie uit haal word het een beetje geler.

Her cristaliseren in de vriezer word het niet wit van, (ik dacht eerst van wel, maar dat was dus gewoon eerste extractie dmt die ik in de vriezer deed) het blijft net zo geel als met indampen. Het echte voordeel wat het cristaliseren in de vriezer heeft is dat je niet zoveel wasbenzine hoeft in te dampen, maar het kan hergebruiken en dat er geen stof in komt zoals met een indampschaal.
Wassen met ammonia 15% (bijna alle amonia is 5%, deze komt van verf speciaalzaak) doet helemaal niets 0,0.

De gele DMT is zover algemeen bekend niet schadelijk en word ook gewoon gebruikt, ook is het niet zo onzuiver dat je het echt merkt aan de effectiviteit ervan. Gaat nog steeds keihard :)

Ik heb nog een andere methode te horen gekregen om het te zuiveren, die ga ik de volgende keer proberen.

Binnenkort report ik misschien wel eens met fotos, maar ik heb geen fototoestel :)
Klik om te vergroten...

Als die steeds geler werd bij toevoeging van wasbenzine, betekent dat dat niet dat wasbenzine zeer wss die gele kleur veroorzaakt en gele dmt dus gewoon heel smerig is eigenlijk ( wasbenzine heeft wel stuk hoger smeltpunt )
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, dat betekend het niet. Wat wel precies weet ik ook niet, maar dat is kleuter logica.
1: wasbenzine is niet geel
2: wasbenzine gaat geen chemische reactie aan en gaat dus ook niet ineens iets geels creeren.
3: de wasbenzine verdampt
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Nee, dat betekend het niet. Wat wel precies weet ik ook niet, maar dat is kleuter logica.
1: wasbenzine is niet geel
2: wasbenzine gaat geen chemische reactie aan en gaat dus ook niet ineens iets geels creeren.
3: de wasbenzine verdampt
Klik om te vergroten...

Kleuter logica? Hoe moet ik raden dat het uiteindelijk toch geen chemische reactie aangaat in de dmt ( bijvoorbeeld met andere stoffen nog overgebleven in de dmt ). Als het goedje steeds geler wordt bijhet toevoegen van wasbenzine, dan is het dus GEWONE logica om te concluderen dat de wasbenzine daar voor zorgt.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#19
J0rrit zei:
Wacky zei:
Nee, dat betekend het niet. Wat wel precies weet ik ook niet, maar dat is kleuter logica.
1: wasbenzine is niet geel
2: wasbenzine gaat geen chemische reactie aan en gaat dus ook niet ineens iets geels creeren.
3: de wasbenzine verdampt
Klik om te vergroten...

Kleuter logica? Hoe moet ik raden dat het uiteindelijk toch geen chemische reactie aangaat in de dmt ( bijvoorbeeld met andere stoffen nog overgebleven in de dmt ). Als het goedje steeds geler wordt bijhet toevoegen van wasbenzine, dan is het dus GEWONE logica om te concluderen dat de wasbenzine daar voor zorgt.
Klik om te vergroten...
N.N-DMT is zeer instabiel. Verschillende oplosmiddelen zorgen voor een verschillende gradatie stabiliteit van het base DMT. Hoe minder puur het DMT, hoe minder wit het is. Ook pure DMT verkleurt (zelfs in de vriezer!) van wit naar geel en later oranje.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wij probeerden een keertje onze pijp schoon te maken door hem op te warmen. We hoopten dat het restje aangekoekte dmt daardoor zou smelten zodat we m weer goed konden gebruiken. Helaas knapte de pijp door de hitte :P
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."