Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het werkt oraal als je het inslikt, likken zal dus ook wel werken. Of je het wil doen is iets anders, echt lekker smaakt het niet denk ik..."
"Zelfde principe ja, maar ik veronderstel dat het neusslijmvlies beter doorlatend is dan het mondslijmvlies..."
"Snuif het, veel beter Je weet na vijf minuten hoe hard het werkt en je hebt er minder van nodig. Hangt ook af van je maaginhoud. Op een lege maag gaat het het snelst werken."
"Er staan ondertussen precies ook al geen producten meer op de site. Als zo'n dingen open en bloot op het internet staan mag je ervan uitgaan dat het niet te vertrouwen is. En al zeker niet als het in de USA is, de DEA is daar niet om mee te lachen."
"Welke hoeveelheid en welke innamewijze? Ik had er alvast geen last van, maar heb nog maar kleinere hoeveelheden geprobeerd."
"Mooie uitleg van wacky. Met jouw kleine hoeveelheid komt het dus inderdaad uit op enkele lichte trips of één full-blown trip. Ik zat een tijdje geleden in dezelfde situatie en zou je aanraden van direct het hele zootje erdoor te jagen. Ik had eerst geprobeerd met één kort lijntje, en voelde quasi niks. Misschien dat het in een feestje terwijl je danst wel leuk kan zijn, maar als je echt het psychedelische effect zoekt kan je met 50 mg niet veel aanvangen. En als je dan eenmaal 100 mg gebruikt voor een lichte trip, heb je de volgende keer, als je eventueel verder wilt gaan, niet genoeg over. Klote situatie Vooral omdat de tolerantie redelijk snel opzet. Bereid je uiteraard goed voor; voorzie goeie muziek (of geen muziek, als je het liever stil doet), eventueel een tripsitter (want als je quasi verlamd in je k-hole ligt kan dat handig zijn, al is het maar om de muziek te verzetten of om je recht te helpen als je een slokje water wilt drinken). Afwisselen van neusgat, zorgen dat het poeder goed fijn is, en kleinere hoeveelheden op geregelde intervallen (enkele minuten) schijnt beter te zijn dan in één keer de volledige lijn op te snuiven. edit: het hangt ook wat af van je lichaamsgewicht, zie de doseringsinformatie op erowid. Oja, en wees je bewust van een (klein, maar bestaand) verslavingsrisico. Niets om je echt zorgen over te maken, maar als je bij jezelf merkt dat je het meer gebruikt dan je zou willen, moet je gaan opletten"
"Ahzo. Kan je eens kort vertellen wat ze erover zeggen? Buiten het verslavingsrisico dan..."
"Wist niet dat ketamine effectief in de menselijke geneeskunde als permanente pijnbestrijding werd gebruikt. Vreemd dat je met snuiven wel nog een goed effect kunt bekomen. De meesten die een hoge tolerantie tegen ket hebben opgebouwd (waar jij wel onder valt, veronderstel ik) schakelen over op IM omdat hun neus het niet meer aankan. Ik las ook al wat opmerkingen over een ketamine-neusspray, zoals je dat hebt voor neusverstopping. Schijnt beter te zijn voor je neus en gemakkelijker opgenomen te worden. Ben je trouwens niet verondersteld van je ketamine samen met iets anti-hallucinogeen in te nemen? Ik lees alleszins dat bij operaties waar ketamine gebruikt wordt, de patiënt ook een middel krijgt dat de psychedelische effecten van ketamine tegengaat."
"Poeder in je longen? Denk niet dat je hoestreflex dat leuk vindt, behalve als je ondertussen al zo verdoofd bent dat je het niet meer voelt ofzo Meestal wordt het afgeraden van grote hoeveelheden in één keer te snuiven, omdat het dan in je maag eindigt ipv op je neusslijmvlies."
"Volgens mij heeft het met het aanbod te maken. Als een invoerder in Amsterdam vijftig kilogram hq stuff binnenkrijgt is het normaal dat je in die omgeving opeens een piek in het ketamineverbruik krijgt."