"echt wat doen mensen tog moeilijk!!!!! maar goed ik heb er zelf ook mee lopen kloten, al spelende worden we wijzer zeggen ze
maar goed, ik rook ook DMT, op DE ideale manier, om te beginnen is het echt aan te raden om WITTE DMT te roken, dit vanwege minder tot geen hoest, schone pijp en veel mooierre TRIP en VISIOENEN, het is heel simpel en voor mij de beste en zuiverste manier om DMT te roken, met het hoogste rendement, ik gebruik een HASJ OLIE PIJP, dat is een glasgeblazen pijpje, met een taps lopend buisje met aan het einde een glazen bolletje met aan de bovenkant een gaatje, door dit gaatje doe je de DMT naar binnen zodat het in het bollettje valt :P , vervolgens hou je je aansteker ONDER het glazen bolletje, de DMT gaat dan eerst mooi smelten en vervolgens verdampt het, zodra het redelijk dampt, zuig je in 1 keer alle damp uit het bollettje ,
dan gauw pijpje neerleggen want de show gaat snelllll beginnen, je kan eventueel nog ff je aansteker eronder houden voor wat extra damp en een extra teug, maar voor mij is 1 teug echt genoeg om zware visioenen te krijgen en helemaal weg te zijn, de rook zo lang mogenlijk en zo diep mogenlijk inhaleren, en zo lang mogenlijk in je longen houden, je zal finaal uit je gevel knallen, het mooie van dit pijpje is dat de vlam NOOIT in direct contact komt met de kostbare DMT, wat wel gebeurt met de normale pijpjes met ass en weet ik veel wat nog meer, dit vernietigd een hoop DMT, minder rendement dus, 2e GROTE voordeel is dat de DMT die je niet inhaleert gewoon netjes terug kristaliseert in het glazen bollettje, ik heb wel eens dat er na het roken nog genoeg druppeltjes dmt in het bollettje zitten om nog een reis te maken, erg economisch dus, ik zal proberen een foto te plaatsen van dit pijpje, het is echt de PERFECTE base pijp, het zijn de pijpjes waar half amerika crystal in rookt, laten wij het meer bij DMT houden"