Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

169 antwoorden
138 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
NiandraLades zei:
Niemand die mij hier mee kan helpen? :innocent:
Heb ergens ook nog iets gelezen over dat je de staalwol ook onderin het bolletje kan doen?
Ik ben echt een leek op dit gebied...
Klik om te vergroten...
Lijkt me best een goed pijpje eigenlijk. Ik zat te denken om dan de DMT er in te doen. Dan waar het gaasje zit ook staalwol doen. Dan kan je ook via de bovenkant verhitten. Hou het vlammetje bij het staalwol en hijsen maar. De vlam zal door het staalwol niet de DMT raken. Probeer het zou ik zeggen en deel je ervaring :). Ik ben benieuwd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
DMT, ooit, misschien...
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Maak zelf een machine pijpje...

Klein likeurflesje (ik gebruik die van liquor 43)
Maak met een tegel/glasboor (koop je voor 6 euro ofzo bij de bouwmarkt) een gaatje in het midden van de onderkant van het flesje, het beste doe je dit met geduld en met stromend water!

Neem wat van dat ruige staalwol, en dan niet dat fijne spul, maar echt dat dikke grove. Prik een klontje op een vork en brand dit schoon in een vuurtje op je fornuis ofzo. Koel het af, droog het af. Doe die klont in de hals van je flesje.

Weeg je dmt af, 30-50mg, wat jij wil.

Zet je flesje rechtop, doe die dmt op het staalwol in je flessenhals.

Verhit de flessenhals gelijkmatig rondom, rustig opbouwen, net heet genoeg dat de dmt smelt en over het staalwol verspreid raakt. Ik beweeg de aansteker een beetje heen en weer altijd en draai het flesje rond. Het is niet de bedoeling dat de dmt heftig begint te dampen.

Als dit klaar is, lekker muziekje opzetten Ott ga ik altijd lekker op, licht uit en ff diep adem halen.

Nu het roken: flesje aan je mond brengen, aansteker aan, vlam ongeveer 0,5 tot 1 cm voor de opening van het flesje met het staalwol en rustig de vlam naar binnen zuigen. Soms helpt het om de vlam wat dichterbij te brengen, rustig je pijpje goed volzuigen en diep inhaleren.

Uitblazen, accepteren wat er nu gebeurt en doorzetten. Nog twee hits proberen te nemen en dan lekker comfortabel wegzakken in je bank en met je ogen dicht genieten van wat er allemaal gebeurt. Je gaat niet echt dood, je hoeft nergens bang voor te zijn, een jointje roken vind ik soms heftiger. Iedereen doet hier heel spannend over, maar er is niks mooiers dan een goeie dmt-trip. En als het kut is, dan gaat het vanzelf over. Succes!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok ik word er gek van al die oplossing die geboden worden, mijn guru lacht erom.
Zelfs ik heb het vele malen niet goed gedaan en sta nu voor het punt alles te openbaren, zodat niemand ooit nog hoeft te twijfelen. Zelfs mijn superieure vaporizers zijn gewoon ongeschikt.

De pijp:
Van glas het liefst recht uit met een grote kop. Mijn guru heeft een s- bocht pijp, het verschil in uitwerking is er niet maar het schoonmaken leek mij makkelijker met een recht model.
als je beide soorten rookt neem dan ook 2 pijpen.
Verpest je vaporizer niet met de DMT, hou je wiet en hasj pijpen apart.
DSC_0039.JPG
Het filter:
easy-valve-liquid-pad_1.jpg

Een staalspons RVS zo geheten 'medic valve liquid pad' van de Vapormed.
Dus dus geperst RVS draad ter grootte van een euro en 5 mm dik.
De 2de keuze is een rvs staalspons uit de blokker ofzo .
Beide moet je eerst grondig schoonbranden. Probeer gaasjes te vermijden zelfs al zou je een heel pak gaasjes oprollen en in de kop douwen de DMT smelt er dan waarschijnlijk doorheen.

De DMT op temp brengen:
Niet verbranden maar smelten, + 50 graden en onder de 70 graden.

Tijdsduur voor de volgende shot ? :
Je moet minimaal 1-2 uur wachten op je volgende sessie, dus na een kwartier een nieuw trekje is DMT weggooien.

De dosis:
25-50 mg mieter het op de RVS spons en breng de pijp aan de mond en smelt de DMT inhaleer de rook en houdt deze even in. Blaas de longen uit en zuig meteen door voor het 2 de trekje op nieuw opsmelten. Als je het redt kun je meteen het 3de trekje nemen, de sitter vangt de pijp en aansteker op, de DMT 'er valt dan waarschijnlijk achterover.

Misschien dat deze topic nog aangevuld kan worden met waardevolle tips.
Misschien dat ik iets over het hoofd zie ?

PM me maar dan zetten we het ertussen met jouw credits.

Bonie
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, handig dit. Dus puurpijpjes werken niet (goed)?

Misschien is het verder handig om iets over de dosis erbij te zetten.
Ik ga het binnenkort waarschijnlijk een keer proberen. Heb er al veel over gelezen en heb hoge verwachtingen :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Henkfloyd zei:
Hmm, handig dit. Dus puurpijpjes werken niet (goed)?
Klik om te vergroten...

Plaats is een foto van je puurpijpje want ik heb geen idee, en dat stoort me ook zo aan aan die andere topic,.

Hoe ziet jullie pijp er dan uit ?
Plaats aub fotos ?

Dank je Stonie
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar zorg er in ieder geval voor dat jeje spul niet verbrand!
En ik denk niet zo brutaal ontmaagd geweest te zijn de eerste keer hoor :wink:
Na ca. 15 seconden ademde ik een beetje uit om te zien of er nog uitkwam, ik lostte een klein beetje. 2 seconden later steeg het naar m'n hoofd en ademde ik nix meer uit.
Na 5 seconden even hier alles te hebben gecheckt, zintuigen die zo vervormen en dat grappige cartoony piccasso uiterlijk dat alles krijgt + dat alles zo kristalhelder 'zen' overkomt, sloot ik m'n ogen en werd ik gelijk onthaald door een torenhoge elf...
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
pipoxyz zei:
volgen mij is dit een perfect crackpijpje..en dus ook een perfect dmt pijpje...maar dan zonder spons, en van onderaf verhitten.
de eagle bill
Klik om te vergroten...

toevallig weet ik dat je dat ding niet moet gebruiken, zonde van je dmt, dit is een rot ding, leuk voor wiet met een torch, leuk dan als je geen echte vaporizer kan betalen.
gewoon pijp met staalspons werkt het best, en is ook ook nog eens de goedkoopste oplossing.

greetz
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
net mn eerste keer DMT gedaan, een unieke ervaring welteverstaan
we hebben het gerookt uit een zelfgemaakte pijp en das zeer goe gelukt.

fles met wat water (voor de balans) stylobuisje erin en dan een kopje maken met alluminiumfolie, de dmt vermengen met wat as en roken maar.
tzal wel nie goed zijn, en aangezien er een zeer grote rookproductie was was er mss teveel verbranding maar [breezah]omg[/breezah] keiharde ontmaagding
khad echt ongelofelijke halluciniaties maar was nog volledig bij bewustzijn.

gordels om, roken, kleurintensieteit X10, grote patronen, golven, golven worden rook, rook wordt een soort van vrouw, en die vrouw was bij manier van spreken op mn hoofd aan het porren, met haar handen voor mn ogen probeerde ze mijn aandacht te krijgen, wat moest ik doen? :tongueout:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#10
teebo zei:
net mn eerste keer DMT gedaan, een unieke ervaring welteverstaan
we hebben het gerookt uit een zelfgemaakte pijp en das zeer goe gelukt.

fles met wat water (voor de balans) stylobuisje erin en dan een kopje maken met alluminiumfolie, de dmt vermengen met wat as en roken maar.
tzal wel nie goed zijn, en aangezien er een zeer grote rookproductie was was er mss teveel verbranding maar [breezah]omg[/breezah] keiharde ontmaagding
khad echt ongelofelijke halluciniaties maar was nog volledig bij bewustzijn.

gordels om, roken, kleurintensieteit X10, grote patronen, golven, golven worden rook, rook wordt een soort van vrouw, en die vrouw was bij manier van spreken op mn hoofd aan het porren, met haar handen voor mn ogen probeerde ze mijn aandacht te krijgen, wat moest ik doen? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Vet he :mrgreen: volgende keer een ietsiepietsiewietsie meer en enkele seconden na het beginnen van het effect, je ogen sluiten... Heeerlijk

ps: volgende keer moet je maar es proberen dag te zeggen tegen die vrouw, tzou nog goed kunnen dat ze reageert
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe kun je nu eig DMT in je eentje 'goed' roken, ben het dalyk wel even van plan daarom. Maar stel ik neem een flinke hit, maar heb geen tijd om het pijpje goed weg te leggen ofzo voormmijn volgende, dan zal die dus vallen en de inhoud dus eruit vallen.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoeveel mg? Beter gaan liggen, ontspannen en ogen dicht. Het gaat allemaal om de totale ontspanning.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had gister een teug oranje DMT genomen, weliswaar niet met de juiste pijp en juiste manier ( had een houten hash pijpje en gewoon gaasje ). Ook had ik een gewone aansteker, waarvan ik de vlam NIET de DMT heb laten raken maar op 2 cm afstand ofzo.

Ik heb ongeveer 30 mg genomen. Ik voelde niet dat ik rook inademde, maar het voelde als een gewone inademing. Ik voelde een heftige bodyload en voelde me wel ecjht trippy, maar zon nét niet gevoel, zoals ik tot nu toe elke keer ook bij Salvia heb gehad.

Toen ikj het gaasje eruit haalde zat daaronder op het pijpje een plakkerige substantie, denk de DMT dus. Maar betekent dit dat ik een deel van de DMT verspilt heb?
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee je hebt zeker geen dmt verspild, laat die dmt maar lekker in een gaasje plakken voor een volgende keer. VERGEET dan wel niet dat het erin hangt en je er niet nog es 30mg bijpleurt, want dan kan het wel es overweldigender aflopen dan je had verwacht. Met zo'n torch is het toch makkelijker lijkt me, om meteen alles te verdampen zodat je meteen alles binnen hebt...
En 30mg is zéker gng om de elfjes te gaan bezoeken.
Bij 20mg had ik slechts enorme visuals en 'hallu's' terwijl ik hier was.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
30 mg genoeg ja? Ja met zon torch verdamp ik denk ik alles ipv dat ik een deel verbrand, je kunt natuurlijk nooit zeker weten met een gewone aansteker dat de vlam de DMT niet aanraakt.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#17
pythregius zei:
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
Klik om te vergroten...

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
takala zei:
pythregius zei:
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
Klik om te vergroten...

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
pythregius zei:
takala zei:
pythregius zei:
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
Klik om te vergroten...

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij :hearteyes:
Klik om te vergroten...

IS dat echt waar, als ik as over de DMT strooi kan ik de vlam erbij houden zonder dat het verbrandt?
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
DarkScope zei:
pythregius zei:
takala zei:
pythregius zei:
pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg.
dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin :wink:
Klik om te vergroten...

Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken.
Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt.
En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder.
Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt.
zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij :hearteyes:
Klik om te vergroten...

IS dat echt waar, als ik as over de DMT strooi kan ik de vlam erbij houden zonder dat het verbrandt?
Klik om te vergroten...

ja gewoon een flinke laag (5mm ongeveer) as erover, wat ik eerst deed voordat ik het met een staalspons deed was een klein beetje as op de filter daar de dmt op zodat het neit de pijp in smelt en dan nog een dikke laag as, dit aansteken met een normale aansteker en je bent weg gegarandeert, overigens werkt de methode met de staalspons toch een beetje beter maar opdeze weize is het ook zeer effectief.

gegroet
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."