Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . nogal stil hier"
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . Hey mensen, net voor de eerste x DMT geprobeerd en dit is dus niet erg goed gelukt. Volgende 3 dingen heb ik hier bij me voor handen : 1. VAPO 2 2. Glazen Pijp base crooked 3. Glazen pijp Basic large géén idee welke best is dus testen maar : Ik heb nr .2 geprobeerd en de zijkant van het glazen bol einde proberen te verwarmen met een aansteker, eerst heel ver verwijderd met de vlam omdat ik de DMT niet wou verbranden maar dit bleef duren dus ging ik alsmaar dichter en dichter met de aansteker tot ik plots een witte rookpluim kreeg. toen het gebeurde ben ik vlug beginnen inhaleren en dit smaakte ook zoals het moest smaken (verbrande plastiek geur en smaak) maar ik kreeg enkel een plots intens sterk opkomend psychedelic gevoel maar ik ging helemaal niet achterover. Ik snap ook niet goed waarom er zo een groot gat is vanboven want volgens vervliegt een groot deel toch al uit de pijp alvorens je het kan inhaleren? Zou de VAPO 2 dan niet beter zijn omdat die helemaal gesloten is ? Ofwel denk ik misschien om te proberen via nr .3 via een beetje staalwol zoals hier ergens beschreven. Ik merkte ook dat de DMT zich had verspreid in het pijpje en daar gesmolten stukjes had achter gelaten, een deeltje zat in de glazen bol, een deel in de bocht van het pijpje en nog op enkele plaats in het pijpje zelf, ik heb geprobeerd deze nog apart terug op te warmen en kreeg nog een paar keer een witte wolk met die bepaalde smaak maar niets dat me echt een 'waw' gevoel gaf. Waarschijnlijk deed ik dus iets fout Verkeerde pijpje ? verkeerde manier van opwarmen? te traag? te snel? ... géén idee. Heb geen zin om nog veel DMT te verkwisten dus alle tips welkom Spijtig dus van deze keer had liever een paar minuten "out' geweest Ik woog trouwens 50mg dmt af dus normaal zou dit voldoende moeten zijn voor een intens gevoel."