Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"electergie zei: tot dat je lsd op jezelf morst en je alle chemicalien ziet oplichten en out gaat ik ken genoeg ervaren personen die al wat ouder zijn waarmee ik daarover praat enzo... don't worry, ik schrijf nog geen reports van mijn lsd trips omdat ik gewoon niet weet waar te beginnen en redelijk wat dingen vergeet door de gedachten die verschuiven..., maar een trip report van datura zal er zeker eind de zomer Klik om te vergroten... Ben benieuwd. Heb aardig wat horror verhalen gelezen. Voornamelijk door het feit dat mensen niet beseffen dat ze aan het trippen zijn, zou me flink inlezen als ik jou was, ook om jezelf niet te vergiftigen.."
"In eerdere threads kwamen enkele mogelijke redenen naar boven; - proeven van de inkt of het gebruikte papier, zoals Oom Klaas al schreef, - een beschermlaagje op de blotter om de lsd te beschermen, - een ander stof actief genoeg voor blotters, zoals DOI/DOB, wat bitter schijnt te zijn (?), maar dit zou je merken zodra je de zegel probeert, in zowel de werking als de duur van de trip. - en als laatste herinner ik me dat iemand zei dat het reststoffen van de productie zouden kunnen zijn, maar het lijkt mij dat als er een onzorgvuldige productie van LSD plaatsvind, en dit zou resulteren in bittere LSD, dat er veel meer bittere zegels op de markt zouden moeten zijn, omdat er vaak word beweerd dat een 'batch' gemaakte LSD vaak genoeg is voor een hele grote hoeveelheid blotters.. Of ik onderschat de huidige LSD producenten =)."
"Irezz zei: Wat verwacht je als antwoord? ''In dat geval is het de vieze gemene gevaarlijke drugs z'n schuld! En de dealer waarvan je het kocht!'' - Zoiets? Ik wou dat m'n boodschap effect zou hebben gehad, dat je intussen al in een kliniek zou zitten, in plaats van op 'n forum af te wachten op hét bevrijdende, verlossende idee! Als het even ernstig is als het in je beide posts overkomt, dan vraag ik me echt af hoe je het in je hoofd kan halen om op het internet te zitten, terwijl je nu al UREN dichter bij je vrijheid had kunnen staan. Om 21 u 12 is het nog heus mogelijk jezelf vrijwillig te interneren. Hoe langer je wacht, hoe langer je lijdt. Klik om te vergroten... Er schuilen volgens mij genoeg mensen op dit forum die een ghb verslaving hebben gehad, en ik vermoed dat er zeker tips zijn voor dit laatste deel van het afbouwen.. Je hebt volgens mij geen idee van het feit dat je ghb moet afbouwen, en ik heb meerdere malen gelezen dat er ( weet niet hoe lang geleden ) klinieken waren die dus totaal niet wisten hoe met ghb verslavingen om te gaan. Aan de OP: ik ben geen ervaringsdeskundige dus tips kan ik niet geven, kan je slechts succes wensen..!"
"Ik heb een vraag voor diegene die ervaring met Datura hebben; ben je tijdens het onder invloed zijn ervan bewust dat je Datura genomen hebt? In veel van de Erowid verslagen vertellen mensen dat ze wat ze meemaken als werkelijkheid ervaarden.. Nu lijkt me dit achteraf misschien interessant om je ervaring te evalueren maar kan de 'trip' zelf echt behoorlijk traumatiserend zijn. Ik waag me er in ieder geval niet aan, en de alternatieven ( paddo's, lsd, dmt ) zijn al meer dan voldoende voor mij =)."
"Tripper zei: Kun je uitleggen hoe je zo'n ding maakt, hoeveel DMT je erin doet en hoelang je de aansteker eronder moet houden alvorens te sucken? Ik heb nooit succes gehad met vaporizen. Ik heb ooit een vaporizer handpijpje gekocht (niet automatisch) en dat werkte niet helemaal. Ook een gewone vaporizer met een föhn wou niet lukken. Het resulteerde altijd in een vieze scherpe of een verbrande smaak met een mild DMT effect. Ik zou het toch wel is goed willen proberen. tnx Klik om te vergroten... Het probleem met dit soort pijpjes is dat het gewoon lastig is om alle DMT te verdampen voordat je een deel aan het verbranden bent of de lucht in de de pijp ( te ) heet word.. Ik heb nooit een goede dmt trip kunnen bereiken met een soortgelijk pijpje, en pas toen ik een eigen pijp maakte met staalwol kreeg ik het voor elkaar. Staalwol is een betere geleider dan glas, waarmee je een dosis dmt gewoon veel sneller kunt verdampen. Je hoeft dan niet te weten hoe lang je moet verwarmen tot je inhaleert, want bij verwarmen verdampt de dmt gewoon direct in een witte damp =). De volgende links kunnen handig zijn, 1 een handleiding voor het roken, de andere mijn handleiding voor het pijpje die ik ( succesvol ) gebruik; viewtopic.php?f=7&t=13166 viewtopic.php?f=13&t=24116"
"Er is sowieso een Nederlander actief op Shroomery.org die de Pcylobine Cyanescens heeft staan, tenminste, dat kon ik opmaken uit een post. Sowieso is dat echt de plek voor hulp met de paddokweek. edit: Hier de post van die Nederlander, tevens een admin op Shroomery; http://www.shroomery.org/forums/showfla ... r/13307342 Al zijn er ook genoeg DF members met ervaring uiteraard, ik helaas alleen binnen gekweekt.. Ik weet niet of je de broed op een plek met schaduw had uitgezet, onder een boom o.i.d? Dit i.v.m. direct zonlicht en uitdrogen."
"Voor mijn volgende paddokweek wou ik een bak maken met gaten gevuld met 'polyfill'. De meeste bakken die worden beschreven op Shroomery.org maken hier gebruik van. In amerika is dit spul blijkbaar goed verkrijgbaar in zakken, maar ik kan me niet herinneren dat ik het in Nederland ben tegen gekomen.. Ik heb het geprobeerd te googlen, maar ik vind alleen nederlandstalige websites met dekentjes die blijkbaar gevuld zijn met Polyfill. Misschien is het gewoon te vinden bij de bouwmarkt maar ik heb hier nog niet gekeken aangezien ik met google ook weinig succes had.. Iemand die weet welk materiaal ik bedoel en waar ik dit zou kunnen krijgen? Of onder welke naam? Ik heb sinds kort geen bouwmarkt meer in de buurt maar misschien dat ik morgen even die kant op ga, maar het zou relaxed zijn om te weten waarnaar ik moet zoeken ( ivm andere benaming ). Alvast bedankt, Birdo"
"Ziet er okay uit voor iemand zonder kweekervaring. Het zijn vrouwtjes, mannetjes maken geen toppen maar zaadjes.. De toppen zullen denk ik nog lichtelijk uitdijen, en de witte haartjes zullen dan verkleuren richting bruin. Dit is vaak een indicator van wanneer ze klaar zijn. Als ze het water op kunnen wat je ze geeft dan zit dit wel goed denk ik, ikzelf gaf mijn planten altijd elke dag een beetje en stemde dat af op hun behoefte. Succes en er zijn misschien nog wel wat mensen met tips hiero =)."
"Hmm, veel lullen, veel ( jointjes ) roken, gamen, muziek luisteren ( ! ), creativiteit uiten waar mogenlijk ( liefst tekenen, websites bezig ), forumwhoren, programmeren.. Enzv. . Veel hiervan is liggend met een laptopje op schoot, en dan is opstaan om naar de WC te gaan en drinken halen heerlijk om de benen ook wat aandacht te geven haha."
"Wij kunnen niet voor jou oordelen wat een goede dosis is, weet je misschien hoeveel die zegel bevatte die je hebt genomen? Dan is het een kwestie van 'opvoeren'. En beter in stappen dan in een keer veel meer imo. Bij mij is het verschil tussen 150ug ( wat ik persoonlijk erg lekker vind, visueel en controleerbaar ), en 200+ al een flink verschil. Waarbij 200+ op de piek me soms overrompeld aan de bank kluisterd. Op een positieve manier uiteraard, maar het is maar net wat voor effect je wilt bereiken =). Hoe gevoelig je voor LSD bent is echt persoonlijk, genoeg mensen die een ( veel ) hogere dosis als standaard hebben voor zover ik lees. Verken het gewoon rustig zou ik zeggen, en veel trip plezier!"