Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

169 antwoorden
137 weergaven
18-5-2026
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Dat kan ik wel denk ik, heb de pijp zelf nagemaakt namelijk.
Klik om te vergroten...
Dat zou vet zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
P
Psychedelibee
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MacLeod zei:
In de eerste post van dit topic zijn de gebruikte afbeeldingen inmiddels zo oud, dat deze niet meer online te vinden zijn. Is er iemand die nieuwe afbeeldingen zoals in de startpost bedoeld kan aanleveren? Dan kunnen we dit handboek weer in ere herstellen.
Klik om te vergroten...
De nieuwe afbeeldingen zijn toegevoegd.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
De nieuwe afbeeldingen zijn toegevoegd.
Klik om te vergroten...
Super, thanks!
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft iemand meer informatie over hoe je het roken zelf zo zacht mogelijk kan maken? Mijn eerste DMT-trip lijkt eraan te komen en ik kijk er ontzettend naar uit. Het is echter zo dat mijn longen nogal gevoelige krengen kunnen zijn, wiet roken in een bong is voor mij vaak al te warm/veel (weet niet precies wat de oorzaak is, maar ik stik half in ieder geval). Jointjes heb ik geen moeite mee, ik rook (helaas) ook gewoon en dat is ook geen probleem. Ik zou het echter jammer vinden half stikkend mijn eerste ervaring met DMT op te doen. Kan iemand meer vertellen over de rookervaring zelf en wellicht wat tips hiermee om te gaan? Kan zijn dat ik pure onzin in mijn hoofd haal maar zou het gewoon echt heel jammer vinden (ook van de DMT zelf).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bee zei:
Heeft iemand meer informatie over hoe je het roken zelf zo zacht mogelijk kan maken? Mijn eerste DMT-trip lijkt eraan te komen en ik kijk er ontzettend naar uit. Het is echter zo dat mijn longen nogal gevoelige krengen kunnen zijn, wiet roken in een bong is voor mij vaak al te warm/veel (weet niet precies wat de oorzaak is, maar ik stik half in ieder geval). Jointjes heb ik geen moeite mee, ik rook (helaas) ook gewoon en dat is ook geen probleem. Ik zou het echter jammer vinden half stikkend mijn eerste ervaring met DMT op te doen. Kan iemand meer vertellen over de rookervaring zelf en wellicht wat tips hiermee om te gaan? Kan zijn dat ik pure onzin in mijn hoofd haal maar zou het gewoon echt heel jammer vinden (ook van de DMT zelf).
Klik om te vergroten...
Ik vind wiet uit een bong roken veel heftiger dan DMT halen eigenlijk. Als je zonder probleem jointjes en sigaretten rookt zou ik me niet zo'n zorgen maken over DMT. Ik vind het nogal overtrokken hoe moeilijk er vaak over DMT roken wordt gedaan als ik heel eerlijk ben.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Ik vind wiet uit een bong roken veel heftiger dan DMT halen eigenlijk. Als je zonder probleem jointjes en sigaretten rookt zou ik me niet zo'n zorgen maken over DMT. Ik vind het nogal overtrokken hoe moeilijk er vaak over DMT roken wordt gedaan als ik heel eerlijk ben.
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor je reactie! Als dat zo is dan zijn mijn zorgen al een stuk minder. Enfin, dit weekend is het zo ver dus ik ben benieuwd :) Kijk er naar uit, maar vind het ook wel erg spannend. Maar dat is natuurlijk logisch :) Ik laat het over me heen komen.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Even een update, weekje geleden geprobeerd maar helaas werkte mijn hoofd niet helemaal mee. Ik kreeg van te voren dusdanige "zenuwen" voor wat er zou komen, dat mijn longen weigerden mee te werken en ik mijn ademhaling niet voldoende onder controle heb kunnen krijgen om fatsoenlijk te kunnen inhaleren. Telkens wanneer het onder controle was en ik het pijpje weer aan mijn mond zette schoot het weer naar boven, daarnaast heb ik de rookreflex van mond-longen ipv direct naar de longen. De deur is dus nog even dicht gebleven :wink: Maar, hetgeen wat ik binnen kreeg viel inderdaad reuze mee qua heftigheid. Wel wat lichte effecten gehad maar die waren minimaal (lichte close eyed visuals en enige bodyload). Binnenkort een nieuwe poging :)
D
De_ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste mede Trippers,

Ik ben van plan om in de aankomende periode een keer DMT met mijn vrienden te gaan proberen.
Ik heb helaas nog geen ervaring opgedaan met dit middel of de methode van inname.
Wel wil ik mijzelf goed voorbereiden voor de trip en ervoor zorgen dat deze trip succesvol wordt.
Daarom heb ik een stappen plan opgesteld met daarbij alle informatie die ik heb opgedaan, de redenatie waarom ik ergens voor kies en een aantal vragen daarbij.

- Ik begin bij het aanschaffen van een bruikbare pijp, ik heb gekozen voor de pijp op de afbeelding. Deze pijp is niet duur en heeft een goede lengte waardoor de hits zacht zijn. Ik ben van plan om een gas aansteker te gebruiken waardoor ik goede controle hou over de vlam en dus niet mijn DMT verbrand.

(https://www.google.nl/search?q=glazen+pijp&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=qiGuBZROi9cavM%3A%2CuyMTtqDFtXe8JM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQWemQwSOz8XoMaYYUDC5hlSOHIvA&sa=X&ved=2ahUKEwiCifCZjIDhAhXRYlAKHWowA40Q9QEwA3oECAUQCA&biw=1536&bih=722#imgrc=1jnDPvJSRjKgZM:&vet=1)

(vraag; ik ben niet bekend met roken van stoffen maar ik heb begrepen dat er geen tabaks vervangers gebruikt hoeven worden bij het roken van DMT?)

- Stap 2 is prepareren van het filter, ik ben van plan om een dik dradige staalborstel te halen bij de bouwmarkt en deze samen te drukken tot 5 mm dikke filters. Deze zal ik ook schroeien, de reden hiervoor is omdat de borstel vervuild kan zijn met verspaan olie, lichtmetalen en dergelijke stoffen. Door het materiaal eerst een keer te schroeien verbrand je deze vuile stoffen en zal je ze niet in gaan ademen.

- Stap drie zal zijn om de DMT op het filter te strooien, ik ben van plan om 35 gram DMT over het midden van het filter te verdelen. Niet tegen de glazen rand in verband met de mogelijkheid tot verbranding van mijn DMT.

- Stap 4 zal zijn het comfortabel maken van mijzelf en rustig de DMT in lange hits op te roken. (Vraag; hoe vaak moet je hijsen voordat alle DMT gesmolten/verdampt is? Online lees ik veel verschillende aantallen)

- Stap 5 zal ik hopelijk niet meer in staat zijn om dit stappenplan te volgen.

Nog wat vragen;

Ik heb een contact persoon maar ik heb geen idee hoeveel er per een X aantal gram gevraagd wordt? Ik zal proberen goede DMT te verkrijgen dus ben geïnteresseerd in jullie ervaring hiermee zodat ik kan vergelijken of mijn dealer een eerlijke deal maakt, hiermee kan ik ook uitsluiten dat mij niet goedkope troep wordt aangesmeerd.

Heeft er hier iemand ervaring met het laten testen van zijn of haar DMT?

Ik zie dat mijn post erg lang is, maar ik hoop hiermee mijzelf en eventueel andere voor te lichten voor deze drug en de gebruiks methode.

Ik zie jullie reacties graag tegemoed.

Met vriendelijke groet,

Een medegebruiker
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#9
De_Apotheker zei:
Ik heb een contact persoon maar ik heb geen idee hoeveel er per een X aantal gram gevraagd wordt? Ik zal proberen goede DMT te verkrijgen dus ben geïnteresseerd in jullie ervaring hiermee zodat ik kan vergelijken of mijn dealer een eerlijke deal maakt, hiermee kan ik ook uitsluiten dat mij niet goedkope troep wordt aangesmeerd.
Klik om te vergroten...
Het vragen naar en noemen van prijzen is niet toegestaan, lees aub de forumregels voordat je posts plaatst.
De_Apotheker zei:
Stap drie zal zijn om de DMT op het filter te strooien, ik ben van plan om 35 gram DMT over het midden van het filter te verdelen.
Klik om te vergroten...
35 gram is wel héél veel :tongueout:

Ik heb verder te weinig verstand van DMT om je te kunnen helpen, maar voor zover ik het kan inschatten is dit eengoed plan van aanpak. Goed ook dat je je inleest en voorbereidt, verstandig!

Ik wens je alvast veel plezier en succes.
D
De_ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
Het vragen naar en noemen van prijzen is niet toegestaan, lees aub de forumregels voordat je posts plaatst.

35 gram is wel héél veel :tongueout:

Ik heb verder te weinig verstand van DMT om je te kunnen helpen, maar voor zover ik het kan inschatten is dit eengoed plan van aanpak. Goed ook dat je je inleest en voorbereidt, verstandig!

Ik wens je alvast veel plezier en succes.
Klik om te vergroten...

Thanks voor het reageren, ik zal even de forum regels doornemen. Is er toevallig een mogelijkheid om zelf de post te verwijderen? dan kan ik mijn fouten eruit werken.

En ik zie dat ik mijzelf heb vergist met de dosis, ik bedoelde hierbij 35 milligram.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."