#1
Anders blijft er altijd rook in zitten dacht k.. Kun je de pijp niet leegzuigen, bij kleine pijpjes niet zo boeiend, maar bij grote pijpen scheelt t nogal..
boterkoek17 zei:bij een smartshop in utrecht verkopen ze deze pijp. die gast zei dat het speciaal voor dmt was. ik was een beetje sceptisch, want een verdamper heeft bij mij nooit gefunctioneerd.
![]()
het is echt een perfect pijpje voor dmt, het enige nadeel is dat de kop niet los te halen is. is moeilijker schoonmaken en ook het vullen gaat lastiger. er is maar een klein gaatje aan de bovenkant.
het voordeel is dat je alle dmt in een keer kan laten verdampen(in het bolletje) en voorzichtig alle damp inhalleert.
Tripper zei:Ik heb aan die pijp nooit kunnen wennen. Nooit hard gegaan. Het duurd gewoon te lang voordat alle verdampt. Maar als tips hebt?
reijers zei:Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?
Gr
reijers zei:Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?
Gr
honingolie zei:slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.
Goeie, spatzuivere DMT is wit als sneeuw.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."