Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

169 antwoorden
130 weergaven
18-5-2026
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Anders blijft er altijd rook in zitten dacht k.. Kun je de pijp niet leegzuigen, bij kleine pijpjes niet zo boeiend, maar bij grote pijpen scheelt t nogal..
b

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
boterkoek17
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bij een smartshop in utrecht verkopen ze deze pijp. die gast zei dat het speciaal voor dmt was. ik was een beetje sceptisch, want een verdamper heeft bij mij nooit gefunctioneerd.



het is echt een perfect pijpje voor dmt, het enige nadeel is dat de kop niet los te halen is. is moeilijker schoonmaken en ook het vullen gaat lastiger. er is maar een klein gaatje aan de bovenkant.
het voordeel is dat je alle dmt in een keer kan laten verdampen(in het bolletje) en voorzichtig alle damp inhalleert.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
boterkoek17 zei:
bij een smartshop in utrecht verkopen ze deze pijp. die gast zei dat het speciaal voor dmt was. ik was een beetje sceptisch, want een verdamper heeft bij mij nooit gefunctioneerd.



het is echt een perfect pijpje voor dmt, het enige nadeel is dat de kop niet los te halen is. is moeilijker schoonmaken en ook het vullen gaat lastiger. er is maar een klein gaatje aan de bovenkant.
het voordeel is dat je alle dmt in een keer kan laten verdampen(in het bolletje) en voorzichtig alle damp inhalleert.
Klik om te vergroten...


Ik heb aan die pijp nooit kunnen wennen. Nooit hard gegaan. Het duurd gewoon te lang voordat alle DMT verdampt. Maar als tips hebt?
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tripper zei:
Ik heb aan die pijp nooit kunnen wennen. Nooit hard gegaan. Het duurd gewoon te lang voordat alle verdampt. Maar als tips hebt?
Klik om te vergroten...

Ik heb er ook zo een, en bij mij had ik ook een beetje te veel mis fires.
Dus gewoon een staalspons blijft de beste manier. :wink:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doe het gewoon met een gloeilampje. Een kleintje van 40 watt, uitlopend in een punt.
De fitting en het binnenwerk eruit gesloopt, dmt poeder erin, rietje in bovenkant vastzetten. Boven kaarsvlammetje houden en na enkele seconden smelt de DMT, na half minuutje zit er wat damp in en kan je gaan inhaleren. Had niet verwacht dat het zo vlot zou werken eigenlijk, vreesde dat het wat te klein zou zijn. Echter, als je traag inhaleert en het boven het vlammetje houdt zodat het blijft opwarmen, lukt het perfect.
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waar heb je die spiraalpijp gevonden? Ik zie ze niet meer staan op Azarius. :confused:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Headshop Smokeys in Enschede. Was er zelf ook een beetje verbaasd over! Foto's willen nog niet.. 8]
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?

Gr
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amsterdam zijn ze ook nog in verschillende zaken te halen waaronder een stelletje growshops en The OldMan. Utrecht state of mind, Oude gracht.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed topic!
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo,
Zou je met deze puurpijpje ook goed kunnen 'base' :grin:
en wat moet ik in de pijp doen tabak ofwat?
of het te laten branden...

Gr Reijers :stoned:

]http://www.happyholland-online.nl/headshop/nl/producten.php?artikel=Puurpijpjes

Plaatje 2
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#12
In het kopje gewoon een goeie aslaag op het netje. Daarboven op de thee en daarboven weer een dikke laag as. Het beste is dan om met een stormaansteker de vlam te richten naar je dmt, terwijl je een afstand van 2cm bewaart. Met een gewone gaat het ook, maar het gaat met iets meer geklungel, en dat wil je net niet.
Het leukste is het natuurlijk in een glazen te doen, omdat je die heerlijke rook dan kan zien :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
reijers zei:
Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?

Gr
Klik om te vergroten...

Wrong topic kerel!
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ow okee..
Maar kan iemand mijn vertellen ofdat ik bij de gekookte coke iets anders moet mengen in de pijp?
tabak ofso?
Of hoef je alleen de gekookte in de pijp te doen en roken maar?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
crack + as
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
reijers zei:
Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?

Gr
Klik om te vergroten...

Bel Kim ff ? Elle est léxpert du crack
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog iemand een link naar een goede pijp die ik kan bestellen in een webshop?
deze misschien? http://azarius.nl/headshop/pipes/glass_ ... ss_attack/
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb een vraag over de DMT:

Ik heb oranje/geel achtige DMT die ook een beetje olie/vet - achtig is. Weet iemand wat dat precies betekent? Zit er nog NAOH in??? Zit er nog wasbenzine in??? Het is iig niet helemaal zuivere dmt dat weet ik wel, weet iemand of deze dmt schadelijk is?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#19
slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.

Goeie, spatzuivere DMT is wit als sneeuw. :hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
honingolie zei:
slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.

Goeie, spatzuivere DMT is wit als sneeuw. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat het uit de plant/boom zal wel kloppen, zeker het vettige wat je zegt, om dat te voorkomen is de defatting procedure in de extractie. De rest helpt niet, want dat heb ik geprobeerd. Ik heb zelf geextraheerd. De eerste extractie is lichtgeel, bijna wit, elke keer daarna als ik wasbenzine bij de mimosa/natronlloog doe en er een volgende extractie uit haal word het een beetje geler.

Her cristaliseren in de vriezer word het niet wit van, (ik dacht eerst van wel, maar dat was dus gewoon eerste extractie dmt die ik in de vriezer deed) het blijft net zo geel als met indampen. Het echte voordeel wat het cristaliseren in de vriezer heeft is dat je niet zoveel wasbenzine hoeft in te dampen, maar het kan hergebruiken en dat er geen stof in komt zoals met een indampschaal.
Wassen met ammonia 15% (bijna alle amonia is 5%, deze komt van verf speciaalzaak) doet helemaal niets 0,0.

De gele DMT is zover algemeen bekend niet schadelijk en word ook gewoon gebruikt, ook is het niet zo onzuiver dat je het echt merkt aan de effectiviteit ervan. Gaat nog steeds keihard :)

Ik heb nog een andere methode te horen gekregen om het te zuiveren, die ga ik de volgende keer proberen.

Binnenkort report ik misschien wel eens met fotos, maar ik heb geen fototoestel :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."