Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

169 antwoorden
134 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou je DMT kunnen snuiven zonder mao-remmer en dan effect hebben?Las hier laatst dat als je snuift het niet eerst langs je lever komt en het dus niet wordt afgebroken, vandaar dat snuiven ook heftiger aankomt. Lijkt me een stuk makkelijker dan om het te snuiven dan roken.
S

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
Smok3y
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Waar kom ik aan rookbare DMT? heeft iemand een link?
Of is dit niet te verkrijgen bij de smartshops?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

dmt kan je extraheren uit bepaalde wortels etc die ze verkopen in de smartshop... , zelf heb ik hier geen ervaring mee.
de verkoper zal je wss wel wegwijs maken...
ook geven ze in nederland geregeld ayahuasca ceremonies hier zit ook dmt in maar deze werking zal veel langer duren en iets minder heftig dan wanneer je het rookt. groet
S
SuperThieutjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

nogal stil hier :)
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re:

Shivshamboo zei:
DarkScope zei:
Zou je DMT kunnen snuiven zonder mao-remmer en dan effect hebben?Las hier laatst dat als je snuift het niet eerst langs je lever komt en het dus niet wordt afgebroken, vandaar dat snuiven ook heftiger aankomt. Lijkt me een stuk makkelijker dan om het te snuiven dan roken.
Klik om te vergroten...

Ik heb even een mailtje met je vraag aan de Antarticaan gestuurd, en ik kreeg net dit mailtje terug. :wink:

DMT. is zeker te snuiven, en werkt zonder MAOI. Het nadeel is echter dat de kristallen in een free-base vorm zijn.hierdoor brand het nogal in je neus.het mooiste zou zijn om er eerst weer een zout van te maken, maar helaas kritaliseerd DMT. HCI. niet, maar komt deze terug als een olie. Het enige DMT. zout dat als poeder vorm terug komt is muratisch DMT.(ander zuur) Het is dus zeker te snuiven, het is alleen wel aan te raden om hiervoor de aller puurste (witte) DMT. te gebruiken, en de DMT. base minstens 2 keer te herkristaliseren zodat je er zeker van bent dat er geen NaOH. vervuiling meer in zit, want dit gaat zeker zeer doen.
Klik om te vergroten...

Wat ik weet is dat als je DMT. snuift het ongeveer een half uur duurt voordat het inslaat, en dan een half uur aanhoud.
Echter schijnt het niet zo heftig te zijn als het roken van de free base.
Dus ik zou zeggen:" ga er voor", en laat ons weten hoe het was. :wave:
Klik om te vergroten...
Heeft iemand het wel eens geplugd? Kan dat zonder mao-remmer?
S
SuperThieutjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Hey mensen, net voor de eerste x DMT geprobeerd en dit is dus niet erg goed gelukt.
Volgende 3 dingen heb ik hier bij me voor handen :

1. VAPO 2
2. Glazen Pijp base crooked
3. Glazen pijp Basic large

géén idee welke best is dus testen maar :
Ik heb nr .2 geprobeerd en de zijkant van het glazen bol einde proberen te verwarmen met een aansteker, eerst heel ver verwijderd met de vlam omdat ik de DMT niet wou verbranden maar dit bleef duren dus ging ik alsmaar dichter en dichter met de aansteker tot ik plots een witte rookpluim kreeg. toen het gebeurde ben ik vlug beginnen inhaleren en dit smaakte ook zoals het moest smaken (verbrande plastiek geur en smaak) maar ik kreeg enkel een plots intens sterk opkomend psychedelic gevoel maar ik ging helemaal niet achterover.
Ik snap ook niet goed waarom er zo een groot gat is vanboven want volgens vervliegt een groot deel toch al uit de pijp alvorens je het kan inhaleren?
Zou de VAPO 2 dan niet beter zijn omdat die helemaal gesloten is ?
Ofwel denk ik misschien om te proberen via nr .3 via een beetje staalwol zoals hier ergens beschreven.
Ik merkte ook dat de DMT zich had verspreid in het pijpje en daar gesmolten stukjes had achter gelaten, een deeltje zat in de glazen bol, een deel in de bocht van het pijpje en nog op enkele plaats in het pijpje zelf, ik heb geprobeerd deze nog apart terug op te warmen en kreeg nog een paar keer een witte wolk met die bepaalde smaak maar niets dat me echt een 'waw' gevoel gaf.
Waarschijnlijk deed ik dus iets fout :)
Verkeerde pijpje ? verkeerde manier van opwarmen? te traag? te snel? ... géén idee.
Heb geen zin om nog veel DMT te verkwisten dus alle tips welkom :)
Spijtig dus van deze keer :) had liever een paar minuten "out' geweest :)

Ik woog trouwens 50mg dmt af dus normaal zou dit voldoende moeten zijn voor een intens gevoel.
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

SuperThieutje zei:
nogal stil hier :)
Klik om te vergroten...
IK heb gister nog DMT gerookt, binnekort toch maar eens raportje uitbrengen dan maar!
(*Modknip,Op dit forum doen we niet aan dat SWIM-geleuter, daarom heb ik SWIM gewijzigd in IK)
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Neem die 3e pijp en doe er een staalwol in. Die van supermarkt is ongeschikt want die is zo dundradig dat ie in de fik vliegt. bij bouwmarkt hebben ze staalwol dat meer grof is. die verbrand niet. Neem dus de dikst dradige staalwol. Stop dat in je pijp nadat je het boven gasfornuis hebt schoongebrand. DMT erop en met stormaansteker aansteken. begin met aansteker op grote afstand en ga langzaam dichterbij totdat rook begint te vormen. Is ff oefenen. wordt het te heet dan weet je voor de volgende keer dat je te snel de vlam te dichtbij hebt gehouden. Ook kun je nog een beetje sigarettenas op de staalwol doen voordat je de dmt erop doet. dit zorgt ervoor dat de dmt niet te diep het staalwol ingaat waardoor je het staalwol te heet moet maken en metaaldamp binnenkrijgt.
De dmt zuigt dan in de as en bijft zodoende bovenop. Staalwol verstopt wel snel op deze manier.
Basepijp vind ik waardeloos. wordt te snel heet, en de damp is ook te heet. Zelfde verhaal met die gloeilamp. Volgens ander dmt guru forum is de ultieme manier om dmt te roken de Glass Vapour Genie. Niet in nederland te krijgen alleen. Te bestellen in de US. prijskaartje rond de 100 euro.
Ik ga die binnenkort zeker eens bestellen.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Voor diegene die problemen hebben met het schoonmaken van de dmt pijp: Aceton. DMT en de bijbehorende plantenolien lossen ala minuut, zonder enig geweld op in aceton. zonder schobben dus. Beetje aceton in de pijp, gaatjes dichthouden en beetje wiegen/schudden en alles is weer als nieuw. Let wel op dat er geen open vuur in de buurt is, want is brandbaar goedje. Goed ventileren en pijp uitspoelen met water en goed laten drogen alvorens opnieuw te gebruiken.
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

d1g1tal1s zei:
Neem die 3e pijp en doe er een staalwol in. Die van supermarkt is ongeschikt want die is zo dundradig dat ie in de fik vliegt. bij bouwmarkt hebben ze staalwol dat meer grof is. die verbrand niet. Neem dus de dikst dradige staalwol. Stop dat in je pijp nadat je het boven gasfornuis hebt schoongebrand. DMT erop en met stormaansteker aansteken. begin met aansteker op grote afstand en ga langzaam dichterbij totdat rook begint te vormen. Is ff oefenen. wordt het te heet dan weet je voor de volgende keer dat je te snel de vlam te dichtbij hebt gehouden. Ook kun je nog een beetje sigarettenas op de staalwol doen voordat je de dmt erop doet. dit zorgt ervoor dat de dmt niet te diep het staalwol ingaat waardoor je het staalwol te heet moet maken en metaaldamp binnenkrijgt.
De dmt zuigt dan in de as en bijft zodoende bovenop. Staalwol verstopt wel snel op deze manier.
Basepijp vind ik waardeloos. wordt te snel heet, en de damp is ook te heet. Zelfde verhaal met die gloeilamp. Volgens ander dmt guru forum is de ultieme manier om dmt te roken de Glass Vapour Genie. Niet in nederland te krijgen alleen. Te bestellen in de US. prijskaartje rond de 100 euro.
Ik ga die binnenkort zeker eens bestellen.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik helaas moeten ondervinden op de verkeerde manier :( toen toch maar gaan roken op een stel opgerolde zilvere screentjes en dat werkte ook prima moet ik zeggen! als de dmt maar goed in de draden verdeelt terecht komt iig
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Nou, Nieuwe pijp is binnen. Sinds kort issie ook in NL te bestellen:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... nie-glass/

Ding wordt geleverd in een dik gevoerde tas zodat deze niet snel kan beschadigen.

Eerste indruk is inderdaad dat het geval op een apart soort seksspeeltje lijkt. :rolleyes:
Eerst een stuk of 5 screentjes erun gedrukt. Daarna van dikdradig staalwol een extra "filtertje" gekneed. Als het er ongeveer uitziet als 2 10cent muntjes op elkaar zit je goed. Dit, na het geheel goed schoon te hebben gebrand op de screentjes gelegd en daar de DMT op.

Eerste poging was met 30 mg. Het is even prutsen om de juiste afstand te bepalen met de torchaansteker en de hijssnelheid, Ook duurt het een paar seconden voordat het gevalletje op temperatuur is.
Helaas was ik niet overtuigd van het effect van deze pijp. Rook is wel enorm zacht, kreeg goeie bodyload, maar de visuals wilde niet goed opkomen.
Achteraf gezien is dit te wijten geweest aan ene zekere hoeveelheid pep welke ongemerkt mijn neus in was gewaaid een uurtje daarvoor. Ook heb ik denk ik iets te voorzichtig verwarmt en dus niet alles opgebrand.

Tweede poging, een aantal uren erna, 40 mg. voor een vriend waar ik thuis was. Deze heeft een paar hijsjes van de pijp genomen, en was lekker aan het trippen. Ik dacht nog even het laatste restje dat hij had overgelaten te nuttigen voordat ik naar huis zou gaan, om te zien wat er nog inzat. Veel verwachtte ik er niet meer van.

Dus pijp aan de mond aansteker erop en heel rustig inhaleren. Toen de witte rook begon te vormen, een paar keer in en uitademen tegen ademtekort en gaan met die uhh, banaan....
De pijp is nu dus op temperatuur. weer aansteker erboven en rustig blijven inademen...... van de rook voelde ik helemaal niets. Had dan ook niet het idee dat dit een stevige reis ging worden. Toen de longetjes eenmaal helemaal gevuld waren begonnen de eerste effecten.....hee, wacht eens even, van de bong heb ik toch altijd wel 3 hijsen nodig voordat het begint.... en nu is het direct..... Ik had nog net de tijd om de pijp weg te leggen op de grond te gaan liggen met mijn hoofd bij de speakerbox (psytrance...mmmmm).... Ik nog nog net vriend op de hoogte brengen van mijn bevindingen met een kort "..uhhh..ohjee!!" :grin: :openmouth: :openmouth:
De rest van het verhaal ga ik hier niet eens proberen uit te leggen, maar het ging hard. Verschillende ruimtes gezien vol visueel geweld, en het bleef maar gaan en gaan. Had ook echt het gevoel dat ik erin zat, maar het was nog geen breakthrough. (wil ik ook nog niet, maar dit was wel op het randje zeg maar)

Conclusie:
Deze pijp rookt dus heerlijk zacht, en op zich moet het mogelijk zijn hiermee een volle 50 tot 70 mg in een grote teug binnen te krijgen. Helemaal al als je wat ervaring met deze pijp op hebt gedaan en de ideale vlam afstand/hijssnelheid hebt gevonden.
Met 112 euro geen goedkoop speeltje, maar zeker zijn geld waard. Koop er wel een goede torchaansteker bij. Ikzelf kocht de volgende:
https://www.xikar.com/products/lighters/tech/#
Heb ik geloof ik 30 euro voor betaald bij de sigarenboer.
r
rockstar12Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Top deze beschrijving. Ga het zeker proberen. Kan DMT niet gewoon in een joint worden gerold?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Super topic dit! Afgelopen weekend voor het eerst dmt gedaan volledig volgens de beschrijving van de TS en werkte echt perfect :hearteyes: . Nog geen breakthrough gehad helaas, dus dat wordt de dosis maar wat opschroeven de volgende keer.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Heb ook een keer iets gehoord over een fles door het midden snijden, onderkant alu folie vastmaken met elastiekje (op de alu leg je dan de DMT), gaatje in je fles maken, aansteker onder de folie zodat de DMT verdampt en er rook in de fles komt, dop er af en inhaleren.

Iemand hier ervaringen mee? Of toch beter proberen wat in dit topic allemaal genoemd wordt?
W
W_o_ALid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Wij doen het steeds met een Volcano vaporizer..
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

Vraagje, ik was dus vandaag in de smartshop en vroeg naar basepijpjes. Die gozert liet mij er 2 zien. De ene was kort en van metaal. En de ander was lang en van glas, maar hij zei dus als je die glazen te warm maakt dat hij dan kapot kan gaan. Dus wat raad jij me aan om het te kopen voor DMT.

Groetjes
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .

benniesmitters zei:
Heb ook een keer iets gehoord over een fles door het midden snijden, onderkant alu folie vastmaken met elastiekje (op de alu leg je dan de DMT), gaatje in je fles maken, aansteker onder de folie zodat de DMT verdampt en er rook in de fles komt, dop er af en inhaleren.

Iemand hier ervaringen mee? Of toch beter proberen wat in dit topic allemaal genoemd wordt?
Klik om te vergroten...
HoneyC zei:
Vraagje, ik was dus vandaag in de smartshop en vroeg naar basepijpjes. Die gozert liet mij er 2 zien. De ene was kort en van metaal. En de ander was lang en van glas, maar hij zei dus als je die glazen te warm maakt dat hij dan kapot kan gaan. Dus wat raad jij me aan om het te kopen voor DMT.

Groetjes
Klik om te vergroten...
Geen ervaring met beide methodes, maar bij beide heb je een groot risico dat je DMT verbrandt ipv verdampt. Ik lees overal dat de DMT niet in direct contact moet staan met het geen je aan het verhitten bent, in jullie geval het alu folie of glas.

Ik heb zelf alleen ervaring met de pijp die door de TS wordt beschreven. Die is toch redelijk makkelijk na te maken, enige wat je nodig hebt is een wietpijp een goed filter en storm aansteker. Zijn vast een hoop andere manieren hoor, maar belangrijkste is dat je DMT niet verbrandt. Dat zou echt zonde zijn!
S
SalwaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: 2c-E bij een feest?

heb tijdje terug iemand DMT zien roken.. ben wel benieuwd of meer mensen deze drug kennen en/of gebruikt hebben!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: 2c-E bij een feest?

Salwa zei:
heb tijdje terug iemand DMT zien roken.. ben wel benieuwd of meer mensen deze drug kennen en/of gebruikt hebben!
Klik om te vergroten...

Lees anders wat Trip reports erover :)
Zoeken rechtsboven , DMT en je hebt een heleboel info
Erg bekend middel onder de psychonauten , en psychedilische stofjes.

Ps heb het verplaatat naar een topic over DMT
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek .


Sorry als deze vraag in de herhaling valt, maarrr ik heb eindelijk DMT te bemachtigen gekregen. Maar had het laatst even geprobeerd en ben toen gaan chineze nou zwaar mislukt! Dit keer wil ik het absoluut niet verkloten dus heb ik een foto geprobeerd te uploaden van het pijpje die ik heb geregeld. Ennn wil ik graag weten over welke zelfgemaakte pijpje jullie het hebben die wél goed werkt volgens de beschrijving van TS, want zelf heb ik meerdere malen gezocht en gelezen maar heb er niks over gevonden.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."