Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even een hele domme vraag he. Ik had op zolder nog een klein digitaal weegschaaltje liggen. Maar hij geeft bijvoorbeeld 0,04 aan,dan is dat toch 40 milligram?"
"[Bericht verwijderd]"
"Toch ook wel erg benieuwd na. Zeker na al die goeie verhalen hier Alleen vervelend dat het zo verdomd lastig te krijgen is."
"Ben het eens met addicted 23. Lijkt inderdaad alsof er de laatste tijd moeilijk aan te komen is"
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . Waar kom ik aan rookbare DMT? heeft iemand een link? Of is dit niet te verkrijgen bij de smartshops?"
"Beste forum members, Ik ben nog een beetje nieuw op het gebied van psychedelica en heb hier wel een pijpje en Salvia 5x extract staan. Maar heb toch het idee dat het slim is eerst een keer paddo,s of DMT te gebruiken alvorens ik Salvia rook. Heb namelijk toch wel gelezen dat Salvia best heftig kan zijn! Zeker als je nog geen eerdere ervaring hebt met psychedelische middelen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het best een beetje eng vind Maar nu had ik wat vraagjes aan jullie. Mijn eerste vraag is namelijk welke truffels het best geschikt zijn voor beginners? Je heb namelijk wat verschillende soorten en heb geen flauw idee welke nou het meest geschikt is voor mij als beginner En mijn 2e vraag betreft DMT. Waar kan je dit kopen??? Het is de bedoeling het te roken. Maar kan er niet zoveel op internetshops smartshops van vinden. Moet je dit zelf maken en is dit moeilijk? Of is dit gewoon als "poeder" te koop waarna je dit in je pijpje kan stoppen? Sorry voor de vele vragen,maar ben gewoon heel erg nieuwschierig en weet gewoon nog niet zoveel als sommmige van jullie? Hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken Bedankt alvast, Mvg, Smokey"
"Dank voor je reactie miele Weet jij trouwens nog wat een geschikte "beginners truffel" is? Jammer dat DMT er zo niet is. Heb ook niemand in mijn omgeving die dat heeft."
"Nou gister voor het eerst met een goede maat truffels gegeten. Hij had al ervaring met paddo,s (stuk of 15x gedaan) Ik zelf nog nooit iets met paddo,s of truffels. We namen eerst beide ieder 5 gram mexicana. Ik wilde niet gelijk teveel nemen,maar eerst kijken wat ik ervan vond etc. Na 2 uur merkte ik al snel dat ik op wat melige lachbuien na niet echt iets voelde. Had namelijk echt iets van visuals verwacht en weet ik veel wat nog meer. Gelukkig hadden we nog een bakje met 20 gram tampanensis truffels. En hier heb ik zo,n 8 a 9 gram van gegeten en m,n maat de rest. Na zo,n 3 kwartier begon ik het te voelen en moest ik weer 20 min heel hard om niks lachen. De rest vd avond was ik een beetje vaag en lacherig maar dat was het dan wel. Moet zeggen dat ik toch ietwat teleurgesteld was over de werking. Had namelijk echt een trip verwacht met allerlei visuals en die had ik helemaal niet. Ook wist ik de hele tijd nog wel wat ik deed etc.. niet dat ik er niets meer van begrijp zoals je vaak hoort. Maar wat is nou de reden dat het zo mee viel? Had ik meer moeten eten? waren de mexicana en de tampanensis te licht? Weet wel dat de atlantis en de dragons dynamite bijvoorbeeld sterker zijn. Mvg,"
"Toch erg jammer inderdaad. Wil het al een aantal jaar proberen,maar helaas nog niet geslaagd. Hoor er in ieder geval veel goeie verhalen over. Is het trouwens aan te raden om een weegschaaltje te kopen i.v.m afwegen?"
"Word het misschien niet tijd dat dit ook gewoon verkocht mag worden bij een smartshop. Pfff is gewoon niet te doen. Iets als salvia mag dan wel weer verkocht worden,wat ik persoonlijk echt heel veel heftiger vind."