Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGameverslaving

Gameverslaving

218 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
gNuxx zei:
Ik denk dat een game verslaving zeker hardnekkig is, ik game zelf ook veel, Counter-Strike: Source.
Ik speel nu in een clan bij een professionele organisatie, hier komt nogal wat bij kijken, 4 dagen per week trainen, en af een toe een LAN party, dit kan ook in Engeland zijn, dit word gelukkig wel vergoed :grin:
Klik om te vergroten...

Yeah :rock:
Verslaving of niet, css is gewoon vet :P
En zoals je zei, je kan het 6 jaar blijven spelen en blijft uitdagend.
Zelf speel ik het nu 5 jaar, alleen heb ook tijden gehad dat ik eens in de maand eens een half uurtje speelde.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ik ook, ik had het een tijdje geleden ook wel gezien. Nu zit ik weer in een serieus team, en moet ik van maandag t/m donderdag van 19.00 tot 0.00 online zijn volgens ons contract.

!
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
drie woorden: Pro evolution soccer...

morgen laatste tentamen en dan 2010 kopen :grin: :rock:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is ook een super game inderdaad, ik stond met PES3 op een gegeven moment 4e in de XBOX-LIVE rankings list, echt zeer vette game, vooral online.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
40uur per week man?
Naast je 40urige werk of studieweek is dat ongelofelijk veel.

Wat beweegt jou om steeds weer de computer aan te zetten? Verveling?
Klik om te vergroten...

Ik heb gewoon niks beters te doen. Er zijn ook niet veel dingen die waar ik mezelf voor weet te motiveren, ik werk ook niet, doe geen studie. Ik heb zeker meer dan 30 baantjes gehad, sommige een dag, andere een paar maanden, 4 studies niet afgemaakt. Op het moment dat iets niet lukt of ik iets "moet" doen, zoals naar werk gaan, in de klas zitten, sigaretten halen, eten koken, schoenen opruimen, formulieren invullen, bankzaken bijhouden, noem het maar op, stress ik m uit, klap ik dicht, word ik aggressief / depressief en ga ik slapen, computeren, blowen, whatever takes my mind away.

Nou heb ik eigenlijk veel meer neergezet dan ik van plan was, maar tis eigenlijk best lekker om t er uit te gooien ipv toch maar de halve tekst weer te deleten :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik steek sinds ik jong was al veel tijd in gamen, en tot de dag van vandaag blijf ik het een geweldig iets vinden om te doen. Ik ben afgelopen schooljaar afgestudeerd en ben op het moment werkzoekend dat betekend dat ik erg veel vrije tijd heb. 14/16 uur gamen per dag is voor mij niet ongewoon als het slecht weer is. Of ik verslaafd ben aan gamen? Ja dat ben ik en daar schaam ik mij niet voor.
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#7


European Cyber Games 2004 London...

Nostalgie :) :( :) :( :)
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
kunlan zei:


European Cyber Games 2004 London...

Nostalgie :) :( :) :( :)
Klik om te vergroten...

Und warum haben Sie für Deutschland gespielt?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Ik was verslaafd aan runescape :flushed: :tearsofjoy: Zodanig verslaafd zelfs, dat ik er zelfs minder door ging roken omdat ik te lui was om naar buiten te gaan een sigaret op te steken. Dus ja.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik was ook runescape verslaafde :tearsofjoy:
Alles gedaan wat er in het spel te doen was.
Als ik het spel nu zie begrijp ik niet dat ik het ooit heb gespeeld. :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dubz zei:
kunlan zei:


European Cyber Games 2004 London...

Nostalgie :) :( :) :( :)
Klik om te vergroten...

Und warum haben Sie für Deutschland gespielt?
Klik om te vergroten...

Dat is nou de vlag van België.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
kunlan zei:
MW2 :rock:
Klik om te vergroten...

Dikke poep! (Y)

PS3 Wel te verstaan!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vaak zat gewoon niet geslapen en door geWoWt
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#13
njirem zei:
Toen gta san andreas uit was heb ik een hele week in het huis van mijn zus gezeten de op vakantie was, alleen maar geblowd en gedronken en gespeeld, af en toe een pizza laten bezorgen. Na die week voelde ik me compleet leeg en uitgeblust. Ik MOEST spelen :openmouth: En tot diep in de nacht cod4 mp spelen met een lading wiet kwam ook regelmatig voor :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

pff. sick, ik val meestal naar 2 jointjes en een paar potjes in slaap
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik sliep wel gewoon hoor in die week, was niet aan een stuk door wakker.
:)
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie spelen hier eigelijk allemaal WoW?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou het doen als ik het kon betalen :')
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Amaranth zei:
Ik zou het doen als ik het kon betalen :')
Klik om te vergroten...

27euro per 2 maanden is toch te doen? ik koop van die prepaid kaartjes met een opwaardeer code.
Als ik een creditcard had gebruikte ik die wel is veel makkelijker. :grin:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hislordship zei:
Amaranth zei:
Ik zou het doen als ik het kon betalen :')
Klik om te vergroten...

27euro per 2 maanden is toch te doen? ik koop van die prepaid kaartjes met een opwaardeer code.
Als ik een creditcard had gebruikte ik die wel is veel makkelijker. :grin:
Klik om te vergroten...
Niet als je 15 bent, rookt en blowt :P
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
C&C4 Closed Beta :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hislordship zei:
Wie spelen hier eigelijk allemaal WoW?
Klik om te vergroten...

Ben 2 maanden terug gestopt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."