#1
gNuxx zei:Ik denk dat een game verslaving zeker hardnekkig is, ik game zelf ook veel, Counter-Strike: Source.
Ik speel nu in een clan bij een professionele organisatie, hier komt nogal wat bij kijken, 4 dagen per week trainen, en af een toe een LAN party, dit kan ook in Engeland zijn, dit word gelukkig wel vergoed![]()
Yeah
Verslaving of niet, css is gewoon vet :P
En zoals je zei, je kan het 6 jaar blijven spelen en blijft uitdagend.
Zelf speel ik het nu 5 jaar, alleen heb ook tijden gehad dat ik eens in de maand eens een half uurtje speelde.