Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als er maar hardstyle gedraaid word. elke setting is dan goed voor mij"
"1. alcohol, bah bah 2. Nicotine, spreekt voor zichzelf 3. mcPP 4. speed, is erg vies maar toch ook wel weer lekker. 5. -"
"Adrenochroom zei: Soma zei: in the USA is ook een dode gevallen, tripreport staat op erowid. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... heb even zitten zoeken op erowid, maar kan dat report waar je over praat zo niet vinden. heb je een link? edit; heb hem al"
"The yellow submarine.. altijd leuk"
"De allice is hier ook in geen velden of wegen te bekennen omg. twente, ben erg benieuwt naar deze drug. can't wait"
"njirem zei: Toen gta san andreas uit was heb ik een hele week in het huis van mijn zus gezeten de op vakantie was, alleen maar geblowd en gedronken en gespeeld, af en toe een pizza laten bezorgen. Na die week voelde ik me compleet leeg en uitgeblust. Ik MOEST spelen En tot diep in de nacht cod4 mp spelen met een lading wiet kwam ook regelmatig voor Klik om te vergroten... pff. sick, ik val meestal naar 2 jointjes en een paar potjes in slaap"
"pff wat een baas..!"
"aanwezig. word knallen"
"een white widdow"
"De mix, enschede"