Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGameverslaving

Gameverslaving

218 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mja precies. Er zit geen uitdaging meer in games. Ofja.. Niet zoals het eerst was. Echt 'hardcore' moete zoeken hoe je problemen in het spel oplost... Kom je niet verder? Strategy guide of walkthrough.

Atlantis heb ik ook nog gespeeld. =) Maar ik was meer verzot op de Myst serie van puzzle games. Voornamelijk Myst 2: Riven heb ik me geweldig op vermaakt. Sommige van die puzzles weet ik nog uit m'n kop. =p
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Riven ja, heb ik ook gespeelt. Heerlijk spel, om in te verdwalen met een vaag hoofd. :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Riven ja, heb ik ook gespeelt. Heerlijk spel, om in te verdwalen met een vaag hoofd. :grin:
Klik om te vergroten...

Mja kben 'm nou weer aant downloaden. Kheb onlangs Myst 3 nog gespeeld. Ksnapte alleen nie zo veel van het spel omdat ik gewoon te vaag was van de pep. Keer met acid ofzo proberen, kijken of het dan te begrijpen valt. (ik had Myst 3 trouwns wel uitgespeeld gekregen, redelijk snel ook nog.)
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Valt wel op, diehard gamers zijn altijd tot de vroege voormiddag wakker :wave:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet nog toen GTA Sanandreas uit kwam...
Eerste dag gelijk gekocht en gelijk hooked :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Immo zei:
TeKNoZem zei:
EVE!!! ;O

Speel ik nu nog zo nu en dan.. Wanneer ik geld heb iig.. Naam? ;>
Klik om te vergroten...

Immolarian, ben pas net begonnen met het spel dus ben nog niet zo goed. Net een uurtje terug een Harbinger gekocht. :grin:
Klik om te vergroten...

;o Amarr. Vet. =) M'n main is een Caldari, heet Lyserg Diethel.

Mja ik ben al een kleine 1,5 jaar bezig. Mja eigelijk 2 jaar maar ben er een half jaar tussenuit geweest.

EVE is de enige MMO die ik tot nu toe m'n geld waardig heb gevonden. Ook de enige MMO waar de tijd die je erin steekt ook daadwerkelijk resultaat laat zien.. Tis ook geen constante grind, sinds er geen exp is.
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf Galante maar vlieg in Amarr schepen. :P Ik zal je vanmiddag even toevoegen in m'n buddylist.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Ik ben zelf Galante maar vlieg in Amarr schepen. :P Ik zal je vanmiddag even toevoegen in m'n buddylist.
Klik om te vergroten...

Ahh zo. =) aight. Mja grote kans dat ik er een tijd niet op zit, sinds m'n gametime afgelopen is sinds de 29ste. Jammer genoeg had ik ook niet genoeg isk meer om PLEX's te kopen.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap niet waar jullie de tijd vandaan halen om al die spellen uit te spelen :P Ik pak er liever een game uit die me erg aanspreekt en probeer daar zo goed mogelijk in te worden. Heb dit geprobeerd met Call of Duty 2 en het schoot aardig op, werd écht goed maar voordat ik een goed team kon vinden werd de game overspoeld door hackers. Bah, www.codehook.com is de grootste verzameling 'mensen' die het niet verdienen om zichzelf mens te noemen. Stelletje grofvuil, het verpest het hele gamen. Ik ga nu nog maar eens een poging wagen op Call of Duty 4, maar ik vrees dat ik het net weer mis loop nu Modern Warfare 2 eraan komt.

En van maandag t/m donderdag van 19.00 tot 0.00 verplicht online zijn. Ergens is het m'n droom en aan de andere kant m'n angst :P
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn 'gameverslaving' is zelfoplossend, aangezien ik alleen van spellen hou die ik kan uitspelen :) Ik ben er wel een bepaalde periode veel mee bezig, maar ik stop ermee zodra ik het spel heb uitgespeeld. Spellen die ik niet uit kan spelen, gaan me al snel vervelen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Myst :hearteyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Myst :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heerlijke reeks toch? =) Altijd zo lekker dromerig.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
World of warcraft zou ik wel weer spelen als ik het kon betalen :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
hislordship zei:
World of warcraft zou ik wel weer spelen als ik het kon betalen :grin:
Klik om te vergroten...

Private server? ;x
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
TeKNoZem zei:
hislordship zei:
World of warcraft zou ik wel weer spelen als ik het kon betalen :grin:
Klik om te vergroten...

Private server? ;x
Klik om te vergroten...

Nah ik speel liever op de normale manier.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
TeKNoZem zei:
Oom Klaas zei:
Myst :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heerlijke reeks toch? =) Altijd zo lekker dromerig.
Klik om te vergroten...

Na m'n eerste paddotrip heb ik nog een stukje myst 3 gespeeld :hearteyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha. Mja dat is een van de dingen die ik nog moet ervaren, een game uit de Myst reeks op een of ander tripmiddel.
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gameverslaving is zeker iets gevaarlijks. Voornamelijk omdat je geisoleerd raakt uit de normale wereld. Ik ben zelf ( tijdje terug, was toendertijd 12) 3 jaar lang verslaafd geweest aan WoW. 6 uur per dag op die leeftijd verneukt je sociale leven en je ontwikkeling als mens. Gelukkig zag ik op tijd in dat ik fout bezig was en heb nu een erg fijn leven ( speelde wel in een high end guild met raiden en alles der op en der aan ).
Ik denk dat gameverslavingen zo gevaarlijk zijn omdat je niet doorhebt dat het verslavend is omdat het niet als raar word beschouwd. Als je aan drugs begint kijk je wel uit, bij gamen is dit niet zo
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#18
MW2 :rock:
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand trouwens ooit verslaafd geweest aan Rome Total War?
ik wel, vreselijk, kon er niet van slapen snachts, telkens die kutmap in me hoofd en mannetjes die zich automatisch bewogen. Is zoiezo wel een vreemd fenomeen dat je er dan onbewust mee bezig bent
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jointje + World of Warcraft, MMmmmm
Nu alleen nog jointjes helaas :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."