Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KlaasVaak zei: joeperdepoep zei: Niet aan te raden.. Had een caps mdma op en 2 schijfjes.. Ging in die houding zitten, voor de bar, op een leuk feest.. Het zat zo fijn, ben maar blijven zitten na 2 uur begon een vriend zich af te vragen wat ik in godsnaam aan het doen was.. Waar je wel op letten moet: Geef je eraan over, niet denken maar gewoon zitten en rustig alles langs je af laten gaan... ook de muziek en dan voelt alles rustig en chill zodat je echt heel hard kan gaan voor je gevoel Nou, hopelijk dat je iets aan mijn ervaring hebt (speciaal account voor gemaakt om dit even te plaatsen ) Klik om te vergroten... Ik heb hier acht hardop om moeten lachen Ik zie het ook al helemaal voor me Klik om te vergroten... Wel nice dat ze je gewoon rustig hebben laten zitten"
"iSmokex zei: Ghb na mdma schijnt erg goed tegen de kater te helpen (heb dit zelf pas 1 x gedaan, maar wel met succes). Speed schijnt de kater ook tegen te gaan, tijdelijk, maar besef je dan wel dat wanneer de speed uitwerkt, hij harder terug komt! Een andere optie is om de mdma later te nemen, maar dit had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht. Maargoed, ik denk dat speed de kater wel tegen houdt, voor een tijdje. Klik om te vergroten... Ja want als je een lichtere kater wil, moet je meer drugs nemen... obviously. Edit: Om dan toch wat zinnigs te zeggen, zorg dat je voldoende eet en drinkt en probeer achteraf wat rust te pakken (daarom geen slaap). Aangezien je niet vaak gebruikt zal die kater heus wel meevallen! Succes"
"k00k zei: Biertje zei: Goede MDMA, voor de afwisseling? Klik om te vergroten... k00k zei: Het probleem is dat ik niet zoveel heb gehad, heb zelfs wel eens meer gehad dan dit (van dezelfde dealer). Ik heb de week van te voren extra veel fruit gehad, spuradyn en heb veel geslapen. Klik om te vergroten... Zou het dan toch kunnen dat het een andere productie geweest is, of niet versneden is. Ik weet dat je hier geen antwoord op kan geven. Maar vond het toch wel vreemd ("laat het dan testen" is geen antwoord ) Klik om te vergroten... Neen, "laat het dan testen" is hier het énige antwoord Wil je dit in de toekomst vermijden maak je beter op voorhand afgewogen capsules van geteste MDMA, zo heb je tenminste controle."
"Dat is voor iedereen in zekere mate wel zo. De enige remedie is een lange pauze (6 maand+) en zoals Smoke zei geteste pilletjes met als startdosis toch zeker lichaamsgewicht x2 in mg. Veel geluk & plezier"
"Dan zou je nu al gestopt moeten zijn... Je kan wel op het einde van je avontuur een SSRI gooien om Serotonine weer een boost te geven"
"Triad zei: Had laatst ook wat M poeder kunnen bemachtigen voor feest. Eigenlijk wilde ik gewoon brokken oid. Ik was eerst een beetje bang dat dit versneden was met andere stoffen. Heb van vrienden ook gehoord dat dit tegenwoordig ook versneden wordt met (goedkope) mepherdone.. Gelukkig bij gebruik ging ik echt wel lekker en had gewoon lekkere M gevoel de hele nacht. Weten jullie of er ook een goede tester is om het goedje Mepherdone te herkennen?? Ik heb zon test setje maar deze test bijna alle stoffen behalve Mepherdone.. Ik ben benieuwd forumgebruikers.. Klik om te vergroten... Neen maar je kan wel een staaltje gratis naar het labo brengen, das mss een idee is het slim om de dealer caps te laten maken? of raden julie aan om gewoon een gram te kopen en zelf alles te doen Klik om te vergroten... Maak ze beter zelf, dealers hebben nogal de eigenschap mensen te willen naaien zij het in kwaliteit of kwantiteit"
"alcoholist zei: Triad zei: Caps maken....nee doe ze gewoon in een vloeitje en hoppakee......met wat drinken.. quote] dus ik kan het beste gwn een gram halen,en het in een vloeitje doen, ik heb hier namelijk totaal GEEN verstand van man,ik ben gwn xtc pille gewend. ik zag hier boven al dat ik dus alle mdma op iets moest leggen,en 10 gelijke strepen maken(als ik 100mg heb),en 1 van die strepen dan in een vloeitje,en dan doorslikken met drinken? sorry voor mijn onwetendheid,ben nieuw op dit gebied Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... In 8-12 gelijke delen wel hé niet in 1x Dan kies je zelf voor vloei of caps ... Caps zijn handiger imo en kost niks"
"Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom (en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok) herkenbaar voor iemand? of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA - kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden - beiden getest op 84% - op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy"
"Wacky zei: kunlan zei: Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom (en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok) herkenbaar voor iemand? of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA - kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden - beiden getest op 84% - op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy Klik om te vergroten... Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis. Klik om te vergroten... Dit hoor ik zelf ook alsmaar meer, jammer genoeg vond ik de 'oude' MDMA toch beter"
"Blckbrd_ zei: Het fenomeen op zich fascineert mij, net zoals andere effecten en neven-effecten van psycho-actief matriaal zoals ondermeer THC, Amphetamines en varianten, LSD, en psylocibine, maar ook legale drugs zoals alcohol, benzo's en AD's. Ik weet wat normale dosissen zijn, ik ken stuctuur, en de basics van neuro(toxische) uitwerking ervan op ons lichaam. Voor zover dat al bekend is op dit moment tenminste, want van sommige stoffen is er nog maar heel weinig bekend... In de laatste 18 jaar heb ik mij (sporadisch en puur uit interesse) beziggehouden met studie en experimenten (op mijzelf, soms samen met anderen) van die substanties, en sommige combinaties ervan. Iedereen mag van mij denken dat dit een nogal dwaze hobby is. En waarschijnlijk is het dat ook, maar dit doet niet terzake hier... Klik om te vergroten... Respect gast, niet te veel letten op de antwoorden over kansloos gebruik van mensen met duidelijk minder ervaring met psychoactives dan jezelf. Om een antwoord op je vraag te geven, dit topic is hier wel meerdere keren besproken meestal onder vorm van 'elektriSchE SChoKKeuH vaN teVEéL PiLLE' en daar hadden mensen het over dezelfde symptomen die jij beschrijft. In mijn directe omgeving ken ik ook wel enkele die bij het indommelen na een nachtje gebruiken van deze ervaringen beschrijven. Heb je al eens aan L-tryptofaan / 5-HTP gedacht aangezien het wel eens aan de Serotonine kan liggen ? Met een goed supplementen schema en verder gezonde levensstijl vind ik 300mg/maand best haalbaar al opteer ik persoonlijk toch voor langere pauzes. Peace & Grz"