#1
Ik heb 3 jaar 22 sigaretten per dag gerookt en ben daar nu als 4 maanden mee gestopt. In die tijd wel (veel) joints met tabakka gerookt. ik kwam er achter dat ik gewoon de ene na de andere joint opstak omdat me lichaam een enorme behoefte had aan nicotine. Het gevoel van de eerste hijs van je sigaret ga je dan als t waren associëren met een joint roken, althans zo had ik dat ervaren.
Dus als je stopt met roken en wel blowt zou ik puur gaan roken, of met tabaksvervanger zonder nicotine. Niks tegen Blowen natuurlijk
Maar alles met mate natuurlijk..
Greeetz Psychedelicious
Dus als je stopt met roken en wel blowt zou ik puur gaan roken, of met tabaksvervanger zonder nicotine. Niks tegen Blowen natuurlijk
Maar alles met mate natuurlijk..
Greeetz Psychedelicious
Gewoon stoppen dus vlammetje