Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee dat kan ik niet ontkennen inderdaad.
Ik vind het altijd jammer als mensen die stoppen met roken ook actieve anti-rokers worden, that's all. :stoned:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helemaal niet :confused: Dit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben baas! :grin:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga effe een lekker peukje roken :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
sinds ik ben gestopt met roken is mn favoriete zin "rokers sterven jonger"
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt vast ff gelachen :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: kansloos

en bierie, waarom zou ik daar over bluffen... ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik jou niets meer hoef aan te bieden, achterdochtig kreng :angry:

en TRAVOLTA jou zet ik er bij
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
cropp zei:
Ik blijf lekker doorroken, ben niet zo`n kuddedier...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: kansloos

en bierie, waarom zou ik daar over bluffen... ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik jou niets meer hoef aan te bieden, achterdochtig kreng :angry:

en TRAVOLTA jou zet ik er bij
Klik om te vergroten...

Ik ben, hoe zeg je... Paranoïa...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat blijkt ja..

en EI, sorry, alleen inschrijven als je de exacte datum weet :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
dat blijkt ja..

en EI, sorry, alleen inschrijven als je de exacte datum weet :grin:
Klik om te vergroten...

Kan ik toch niet helpen?

En lekker voor je EI :P
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben trouwens helemaal niet anti-rook geworden door het stoppen. ga nog altijd met mensen mee naar rokersruimtes op stap of buiten. Heb ook eigenlijk nog altijd een aansteker bij me.
vind het gewoon altijd gezellig om in een tent in de rokersruimte te staan en nieuwe mensen te leren kennen, krijg alleen nu altijd rare blikken aangezien ik dan mee binnenkom zonder zelf te roken. :) is trouwens ook fijn om zo te zien of ik de verleiding kan weerstaan.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ik heb sinds ik ben gestopt met roken nog steeds een bijna vol pakje peuken in mn binnen zak, om mezelf te testen ofzo :P
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kijk Dreuge, zulke niet-rokers moeten er meer zijn.
Kun je tenminste een peuk bietsen zonder gezeik. :tearsofjoy:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha dat is tot nu toe nog niet gebeurd :P
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, dat komt omdat je die moet bewaren voor mij. DUHH :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien ga ik binnenkort ook maar weer eens een stoppoging doen ... maar nog niet :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
en EI, sorry, alleen inschrijven als je de exacte datum weet :grin:
Klik om te vergroten...
08-04-2008
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er zijn veel gradaties, het kutte eraan is, is dat het onomkeerbaar is. En het zet toch best veel mensenlevens op hun kop, tuurlijk kan je een lange tijd goed leven, maar je bent heel snel buiten adem wat steeds meer naar zuurstof tekort leidt in de loop van de tijd. Ik zal wel een keer wat cijfers erbij pakken.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
funky_skunk_junky zei:
Nee, dat komt omdat je die moet bewaren voor mij. DUHH :P
Klik om te vergroten...
Aight ik hoef in ieder geval niet in mijn eentje buiten in de kou te gaan staan...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben gestopt sinds ergens in 2008 en ik rook tegenwoordig alleen nog maar jointjes met greengo (en blowen doe ik sowieso kankerweinig want ik vind het niet echt lekkah meer)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."