Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is gewoon dat een handeling, een routine, die rust brengt. En ik heb zowel voor als na de begrafenis gerookt, niet tijdens. Dat is ongepast.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Het is gewoon dat een handeling, een routine, die rust brengt.
Klik om te vergroten...
Is dat zo? In dat geval zijn er toch nog duizendenéén andere dingen die je stelselmatig doet, die je ook had kunnen gebruiken? Ademhalen, met je ogen knipperen, speeksel doorslikken.. whatever.

Voor mij zorgt routine niet voor rust. Eerder voor nog meer ellende, onder het mom van 'pff, weer dit'.

Drientje zei:
En ik heb zowel voor als na de begrafenis gerookt, niet tijdens. Dat is ongepast.
Klik om te vergroten...
Volgens mij beschuldigde ik je daar niet van, maar het was inderdaad netjes, ja.

Waarom zeg je niet dat je gewoon zin had om te roken? Of dat je het leven even haatte en een zelfdestructieve bui had. Of dat je niemand daar kende en je je geen houding wist te geven. Dat zouden goede redenen zijn.

Geloof je echt in die rust die het je brengt?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik haatte het leven niet, ik had gewoon zin om te roken.

Doe jij dat nooit, even iets doen gewoon omdat je er zin in hebt?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Doe jij dat nooit, even iets doen gewoon omdat je er zin in hebt?
Klik om te vergroten...
Wel. Maar ik verschuil me dan niet achter een lulsmoes.

Wat is er veranderd? Gisteravond werd je er nog rustig van en nu ineens had je wel "er gewoon zin in". En dan probeer je dat ook nog eens tegen mij te gebruiken.

Ik vind jou maar raar.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
En exceptional heeft nooit gerookt zeker :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt, niet alleen daag je me uit om me continu te verdedigen, als ik dat dan doe heb ik ineens een lul smoes. Flikker toch op joh.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Echt, niet alleen daag je me uit om me continu te verdedigen, als ik dat dan doe heb ik ineens een lul smoes. Flikker toch op joh.
Klik om te vergroten...
Wat is dit nou weer? Jij hebt blijkbaar het gevoel dat je jezelf moet verdedigen. Waarom? Ik val je niet aan. Ik stel gewoon wat vragen waar ik graag een antwoord op krijg.

Nou ja, doe maar weer zo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rook omdat ik m'n geld graag in rook op zie gaan.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Trouble in paradise? :tongueout:
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Had het ff moeilijk met de begrafenis
Klik om te vergroten...
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?
Klik om te vergroten...


whahahaha :P moest er wel ff hard om lache toen ik het las :$

eigenlijk is het helemaal niet grappig. maar goed niet rokers snappen rokers nou eenmaal niet en andersom ook niet.
het is moeilijk als je iemand verliest en dan grijp je gewoon snel naar iets wat je lekker/leuk vind. maar je hebt wel gelijk, je denkt toch niet van hee dat wil ik ook XD
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
En exceptional heeft nooit gerookt zeker :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Vier jaar. Vier jaar te veel.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Oom Klaas zei:
En exceptional heeft nooit gerookt zeker :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Vier jaar. Vier jaar te veel.
Klik om te vergroten...

M'n post was eigenlijk een reactie op nadje.
Maar hoe ben je toentertijd gestopt met roken, als in met welke gedachte er achter?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Maar hoe ben je toentertijd gestopt met roken, als in met welke gedachte er achter?
Klik om te vergroten...
Ik begon bloed op te hoesten en vond dat niet zo vet. Dat was de druppel.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat klinkt behoorlijk ernstig, heb je dat ooit laten onderzoeken?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Dat klinkt behoorlijk ernstig, heb je dat ooit laten onderzoeken?
Klik om te vergroten...
Ik ben gestopt met roken. Ik heb een jaar lang ranzig bruin slijm opgehoest. Niks aan de hand.

Ik heb een jaar (of twee) geleden longfoto's laten maken voor m'n zeevaartkeuring. Niks aan de hand.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
okee dan.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
niks, het was een impuls
maar met al die vragen van je haal je de lol er wel een beetje vanaf
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het spijt mij, ik kon gister de verleiding niet weerstaan...

:(
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Helemaal niet :confused: Dit gaat over pure joints, en dat vind ik nogal zonde van mn geld.. Stoppen met roken had niets met geld te maken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natuurlijk zou dat moeten kunnen Dione, zou eigenlijk veel beter zijn. Maar als ik tegen mijn baas zeg: "ik ga ff een frisse neus halen" dan zegt tie werk maar door :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."