#1
Het is gewoon dat een handeling, een routine, die rust brengt. En ik heb zowel voor als na de begrafenis gerookt, niet tijdens. Dat is ongepast.
Is dat zo? In dat geval zijn er toch nog duizendenéén andere dingen die je stelselmatig doet, die je ook had kunnen gebruiken? Ademhalen, met je ogen knipperen, speeksel doorslikken.. whatever.Drientje zei:Het is gewoon dat een handeling, een routine, die rust brengt.
Volgens mij beschuldigde ik je daar niet van, maar het was inderdaad netjes, ja.Drientje zei:En ik heb zowel voor als na de begrafenis gerookt, niet tijdens. Dat is ongepast.
Wel. Maar ik verschuil me dan niet achter een lulsmoes.Drientje zei:Doe jij dat nooit, even iets doen gewoon omdat je er zin in hebt?

Wat is dit nou weer? Jij hebt blijkbaar het gevoel dat je jezelf moet verdedigen. Waarom? Ik val je niet aan. Ik stel gewoon wat vragen waar ik graag een antwoord op krijg.Drientje zei:Echt, niet alleen daag je me uit om me continu te verdedigen, als ik dat dan doe heb ik ineens een lul smoes. Flikker toch op joh.
Meld je hier aan voor de wedstrijd en bewijs dat je geen loser bent!
Roken is kut en zielig



Ze is 16 he...Dreuge zei:Edit: voor de welbekende forum gebruikster "bier" is een speciale prijs te winnen. Als zij mee doet aan deze wedstrijd en mij verslaat zal ik haar een maand lang voorzien van PeP!!![]()
We weten natuurlijk allemaal dat roken GAY en kansloos is, omdat ik sinds 3 dagen gestopt ben
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."