Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is gewoon dat een handeling, een routine, die rust brengt. En ik heb zowel voor als na de begrafenis gerookt, niet tijdens. Dat is ongepast.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Het is gewoon dat een handeling, een routine, die rust brengt.
Klik om te vergroten...
Is dat zo? In dat geval zijn er toch nog duizendenéén andere dingen die je stelselmatig doet, die je ook had kunnen gebruiken? Ademhalen, met je ogen knipperen, speeksel doorslikken.. whatever.

Voor mij zorgt routine niet voor rust. Eerder voor nog meer ellende, onder het mom van 'pff, weer dit'.

Drientje zei:
En ik heb zowel voor als na de begrafenis gerookt, niet tijdens. Dat is ongepast.
Klik om te vergroten...
Volgens mij beschuldigde ik je daar niet van, maar het was inderdaad netjes, ja.

Waarom zeg je niet dat je gewoon zin had om te roken? Of dat je het leven even haatte en een zelfdestructieve bui had. Of dat je niemand daar kende en je je geen houding wist te geven. Dat zouden goede redenen zijn.

Geloof je echt in die rust die het je brengt?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik haatte het leven niet, ik had gewoon zin om te roken.

Doe jij dat nooit, even iets doen gewoon omdat je er zin in hebt?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Doe jij dat nooit, even iets doen gewoon omdat je er zin in hebt?
Klik om te vergroten...
Wel. Maar ik verschuil me dan niet achter een lulsmoes.

Wat is er veranderd? Gisteravond werd je er nog rustig van en nu ineens had je wel "er gewoon zin in". En dan probeer je dat ook nog eens tegen mij te gebruiken.

Ik vind jou maar raar.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
En exceptional heeft nooit gerookt zeker :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt, niet alleen daag je me uit om me continu te verdedigen, als ik dat dan doe heb ik ineens een lul smoes. Flikker toch op joh.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Echt, niet alleen daag je me uit om me continu te verdedigen, als ik dat dan doe heb ik ineens een lul smoes. Flikker toch op joh.
Klik om te vergroten...
Wat is dit nou weer? Jij hebt blijkbaar het gevoel dat je jezelf moet verdedigen. Waarom? Ik val je niet aan. Ik stel gewoon wat vragen waar ik graag een antwoord op krijg.

Nou ja, doe maar weer zo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rook omdat ik m'n geld graag in rook op zie gaan.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het spijt mij, ik kon gister de verleiding niet weerstaan...

:(
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#10
Levenslang baas ja. :)

Van roken word je niet high.
Van roken krijg je radioactieve stoffen en teer in de longen.

Nee dankje.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben baas! :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
een mietje ben ik zeker, maar wel een met principes :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
:sunglasses:

Hoe gaat t jou af so far? Vind je t lastig of valt het je mee?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
sinds ik ben gestopt met roken is mn favoriete zin "rokers sterven jonger"
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
je hebt vast ff gelachen :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
We weten natuurlijk allemaal dat roken GAY en kansloos is, daarom ben ik sinds 3 dagen gestopt :rock: Meld je hier aan voor de wedstrijd en bewijs dat je geen loser bent!

Deelnemers:
-Dione (gestopt op 27-08-2010)
-Dreuge (gestopt op 9-09-2010)
-Exceptional Insight (gestopt op 08-04-200:sunglasses:
-T-Men (gestopt op 24-9-2010)
-TRAVOLTA (gestopt op 22-08-2010)

Losers:
-Fidge (hield het minder dan 1 dag vol)

Wat er valt te winnen:
-Verlaagde kans op KeNzEr
-Verlaagd stank gehalte
-Bazen status

Regels:
-Niet roken
-Niet liegen als je toch gerookt heb
-Blowen mag nog wel met tabak, maar als je na het stoppen met roken extra veel gaat blowen ben je een fag
-Minstens 1x per maand een update geven of je nog bent gestopt
-Er is geen begin of einddatum van deze wedstrijd, aanmelden kan altijd

:rock: :rock: Roken is kut en zielig :rock: :rock:

MOTIVEERD ELKANDER
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben op weg :rock:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik bewijs haar een diesnt. Ze zal toch nooit van me winnen, maar ze stopt dan wel een tijdje (2 dagen ofzo) :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
Edit: voor de welbekende forum gebruikster "bier" is een speciale prijs te winnen. Als zij mee doet aan deze wedstrijd en mij verslaat zal ik haar een maand lang voorzien van PeP!! :rock:
Klik om te vergroten...
Ze is 16 he...
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#20
We weten natuurlijk allemaal dat roken GAY en kansloos is, omdat ik sinds 3 dagen gestopt ben
Klik om te vergroten...

beetje jammer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."