#1
ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit ![:confused:]()
