Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRookvrij bazentopic!!!

Rookvrij bazentopic!!!

398 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit :confused:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dreuge zei:
ik stop met roken maar ik blow nog wel in het weekend (en met uitzonderingen op een feestje ofzo doordeweeks). is toch geen probleem? natuurlijk ga ik niet 10 joints op een vrijdag of zaterdag avond roken omdat ik eigenlijk een peuk wil.. en ik houd er niet van om wiet puur te roken. zogenaamd blijft mn nicotine verslaving nu in stand ofzo, maar als ik daar schijt aan heb en geen peuken rook maakt dat toch helemaal niks uit :confused:
Klik om te vergroten...

Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga voortaan mn adem en neus dichthouden als ik hierzo naar beneden ga, dan inhaleer ik die lucht van moeders sigaretten niet. :sunglasses:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
bier zei:
Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.
Klik om te vergroten...

Wat ben je toch weer aardig.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
bier zei:
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Maar dan ben je geen baas. :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat hij ook doet, hij doet het sowieso beter dan jij.
Klik om te vergroten...

Wat ben je toch weer aardig.
Klik om te vergroten...
Voor jou; altijd. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk je dat ik er beter van word als je zoiets tegen mij zegt ofzo?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik doe nog tabak bij mn joint en ik blow alleen in het weekend. Meestal 2 of 3 joints verspreid over de dag/nacht.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dreuge zei:
Ja ik doe nog tabak bij mn joint en ik blow alleen in het weekend. Meestal 2 of 3 joints verspreid over de dag/nacht.
Klik om te vergroten...
Nog wel tabak bij je joint, haha. Noem je dat stoppen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat had hij al gezegd in zijn eerste post hoor =]

Dreuge zei:
-Blowen mag nog wel met tabak, maar als je na het stoppen met roken extra veel gaat blowen ben je een fag
Klik om te vergroten...
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is een feit dat longen herstellen van roken. In hoeverre, tsjah, een anti-roker zegt iets heel anders dan een fervente roker, en ze zeggen beiden iets anders dan objectieve onderzoeken, in hoeverre die al bestaan. Maar goed nieuws dus: het is nooit te laat om te stoppen. :)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Hoe doen de blowende ex-rokers het hier?

Doe je nog tabak bij de joint, hoe vaak rook je nog een joint?
Klik om te vergroten...
Ja, maar niet extra veel ofzo.
Hoe vaak? Nou laten we het houden op doordeweeks 1-2 keer in de week, en in het weekend 2-3, dus max. 5 in de week.
Oei, zo klinkt dat toch ineens wel veel..
Ach, het komt wel goed met me. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Dreuge zei:
Ja ik doe nog tabak bij mn joint en ik blow alleen in het weekend. Meestal 2 of 3 joints verspreid over de dag/nacht.
Klik om te vergroten...
Nog wel tabak bij je joint, haha. Noem je dat stoppen.
Klik om te vergroten...

Ik zie het probleem niet? Ik stop met roken, niet met blowen.. Als ik nou elke dag 5 joints zou roken snap ik je punt, maar dat is zeker niet het geval.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik zou roken en zou stoppen zou ik geheel met tabak stoppen. Ik snap gewoon niet de toegevoegde waarde van tabak bij wiet in een joint niet. Waarom gewoon niet puur?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geld groeit me niet op de rug.. En ja, je kan een joint uit laten gaan en bewaren maar dat komt niet altijd goed uit. Het heeft in mijn ogen niet echt toegevoegde, maar ook geen afgetrokken ( :grin: ) waarde..
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#16
no smoke its crazy why you do it
you feel alive just keep on
who gets to test it just social consruction
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
sebatian zei:
no smoke its crazy why you do it
you feel alive just keep on
who gets to test it just social consruction
Klik om te vergroten...

yeah :rock:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
Geld groeit me niet op de rug..
Klik om te vergroten...
Oh nee hè.. zo eentje die stopt om het geld..
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Al 3 weken niet meer :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rookvrij sinds het weekend.
Ben benieuwd hoe ik dat op feestjes ga volhouden.

Het was helemaal niet de bedoeling om te stoppen maar ik werd ziek en ineens was ik het zat. Dus dan maar niet roken, scheelt een pak met geld wat ik wel gebruiken kan nu. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."