#1
Had een periode waar ik bijna elke blowde dus wiet dan
Gamen , maar dat is denk ik een van de betere verslavingen die je ken hebben :P
Maar ik werk er wel meer dan 40 uur per week bij, ga elk weekend uit en ga elk festival af. :P Ik isoleer mezelf niet. Heb ook genoeg vrienden, dus niks aan de hand. :PAbsoluut niet. Een verslaving van tijd verspilling, zelf isolatie en (vaak) een slechte slaaphygiëne. Als je echt heel veel gamed staat je ontwikkeling stil en in ergere gevallen gaat die zelfs achteruit. Ik zou deze verslaving zeker niet onderschatten en is in mijn ogen net zo schadelijk als een alcohol- of drugsverslaving.
Haha ik zit ook in boechout! Alle heb nu tijdelijk even time outIn boechout provincie antwerpen belgie..
Maar ik werk er wel meer dan 40 uur per week bij, ga elk weekend uit en ga elk festival af. :P Ik isoleer mezelf niet. Heb ook genoeg vrienden, dus niks aan de hand. :P
Al ongeveer 7 jaar aan de xylometazoline hydrochloride elke dag ongerveer 6-7 keer sprayen waarvan ongeveer 8-10 keer in elk neusgat.

Eten, kan dat ook?
World of Warcraft en zwaar blowen! ik ben blij dat ik er vanaf ben! 13 jaar zwaar blowen! Heb daarmee alles verpest! Mn liefde opleidingen alles! Geestelijk ontwikkeling... maar zelf mee gestopt! Eerst 2 weken echt mega zwaar! Diep dromen en zweten in de nacht! Slaap problemen! Dek bed zeik nat van het zweten! Super vaag gevoel geestelijk alle emotie die jaren lang weg heb geblowd komen naar boven! Maar na 2 weken ga je het steeds meer waarderen!!! dat je ermee gestopt bent! met blowen... langzaam trekt de mist om je heen weg en je wordt sociaal! En niet meer passief leven lijden... ik heb er spijt van dat ik niet eerder er mee gestopt ben! Je gaat compleet in roes leven dat je dingen om je heen niet boeit! En als ik nu paar paar trekjes neem van haze joint.... ben ik niks meer waard en dan bedenk ik! hoe heb ik zo kunnen leven! Maarja nu heb ik andere drugs uitgevonden Sos en ghb maar dat maakt je teminst sociaal en dat gebruik je niet elke dag en niet getrokken levenlijden op je zolderkamertje! Gamen,blowen en rukken. Pfff
Verbaast mij ook haha, maar ik denk dat het vanuit een soort drang naar controle en autonomie komt? Ik houd er niet van om de controle te verliezen, dus wil graag zelf bepalen wanneer ik wel of niet drugs gebruik. En doe graag dingen alleen zonder hulp. Ik slik ook bijna geen medicijnen voor mijn adhd (ik gebruik het alleen in tentamenperiodes en als ik belangrijke deadlines heb, dus zo'n 8 weken per jaar in totaal), omdat ik vind dat ik zelf moet kunnen functioneren, zonder medicijnen of hulpmiddelen. Misschien is het met drugs hetzelfde, dat ik ook zonder gewoon een leuke tijd moet kunnen hebben (en dat kan ik ook!).Dat kan zeker! En is een erg moeilijke verslaving om vanaf te komen. Zelf heb ik er geen last van hoor maar heb genoeg mensen in mijn directe omgeving die echt eet verslaafd zijn. Incl alle leugens die bij verslaafden horen.
Een kennisje van mij vorige week:
“Ik eet 1 fruit als ontbijt, middags 1 a 2 boterhammen, avonds klein bordje groente-aardappels en klein stukje kip, ene keer per week een bakje chips en meer echt niet”. Ja ja dame, dat kan niet als je 30 kilo te zwaar bent. Niet als je verder geen aandoening hebt of medicijnen slikt waar van je aan kan komen. Ze is wel actief genoeg qua werk en hobby’s dus ze beweegt wel. Maar vele dikke mensen liegen er over of voelen zich meteen de kast op gejaagd als iemand er iets van zegt. Dat is duidelijk verslavingsgedrag. Het middel maakt weinig uit voor de verslaving. Eetverslaving is wel meer geaccepteerd dan bv een alcohol of drugs verslaving. Dat maakt het misschien juist lastiger er mee te stoppen.
Een lastige hoor! Knap dat je ondanks adhd verder nergens moeite mee hebt. Ik ben door adhd erg verslavingsgevoelig. Sigaretten verslaving gehad, wiet verslaving gehad en ook een korte poos alcohol toen ik jonger was. Ik moet juist echt met alles oppassen BEHALVE eten hahahaha!
Succes met afvallen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."