Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laten we het even zo zeggen: - het is allemaal enorm verslavend - te lekker voor velen - niet proberen als je het nog nooit hebt gebruikt, wat je niet kent kan je niet missen Ik zelf zou nooit aan hero/vergelijkbare middelen beginnen, dit vanwege de enorme verslavingskans"
"Het zal je toch echt verbazen, ben zelf een student met kringen die allemaal op kamers wonen meerdere malen per week goed aan de zuip gaan. Ennn last but not least eens in de 2/3 maanden snoepen op een feestje"
"Internet"
"Na een avondje xtc gebruik val ik zeer snel in slaap, wel omdat ik +-3 uur voor het slapen gaan niets meer neem"
"Gister avond een cavaātje nog over van o&n"
"Volgens mij is het enige wat je kan doen goed slapen voor en na, goed gezond eten en eventueel pak je wat vitamine a-z pillen (al is dit nooit bewezen). Verder kan de dag na gebruik licht sporten echt heeel veel schelen"
"Gebruik geen RCās wel ritalin in tentamenperiodes"
"Afgelopen weekend op een verjaardag zeer goed gesprek gehad. Het inzicht gekregen dat ik maar dankbaar mag zijn met zoān goed leven als ik nu heb. Ondanks dit alles ook tot het besef gekomen dat ik mijn gevoelens niet moet onderdrukken en wegstoppen voor de buitenwereld als het even echt niet lekker gaat. Zeker met zulke fijne vrienden om je heen."
"Gamen, dit wel op jonge leeftijd en ondertussen onder controlle al kan ik soms nog wel een beetje doorslaan......"
"Ligt eraan wat voor dealer, toen ik jong waren de hasj jongens binnen 20 minuten bij je. Snoepies is een ander verhaal, heb daar een vaste jongen voor en daar probeer ik altijd een plekje in Mn agenda voor te zoeken"