Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@De Dunne bedankt! Had inderdaad verwacht dat 3mmc een no go was @KlaasVaak thanks, enige waar ik mee zit met als ik voor pep erna ga is dat het dan waarschijnlijk wel een hele lange nacht gaat worden. Daarom dacht ik als ik een paar puntjes coke doe voor 2 uurtjes ofzo dat dat misschien minder erg was dan pep + veel meer slaaptekort. Dat klopt niet dus?"
"Ik had dit gevoel bij de eerste keer xtc, de paar keren daarna kwam het soms in veel mindere mate terug. Bij mij lag het vaak aan het acclimatiseren en het leuk 'moeten' hebben en daarom bij die stage 'moeten' zijn, genoeg 'moeten' dansen want het is maar een paar uurtjes per 2/3 maanden. Dit werkte alleen maar averechts. Op het gegeven moment heb ik dat gewoon helemaal los gelaten en het gewoon over me heen laten komen. Wil ik 2 uur lang zitten? Dan ga ik 2 uur lang zitten, ook als m'n favoriete artiest op dat moment draait. Willen vrienden van me een rondje lopen maar ik eigenlijk niet? Ik laat me wel ff leiden. Geen stress meer of ik er wel alles uithaalde en of het niet eigenlijk leuker zou zijn bij een andere stage. Gewoon genieten van het moment en doen waar je zin in hebt. Juist dan haal je er alles uit."
"Zomaar een vraag, zijn er mensen die wel eens scoopjes nemen ipv een upper op feestjes en (hoe) werkt dit?"
"Mijn vriendin heeft epilepsie en gebruikt lamotrigine als medicijn. Eens in de zoveel tijd gebruikt ze mdma met veel rust voor en na die tijd en dat gaat goed. Nu wil ze met oud en nieuw 3mmc doen omdat de rest dat ook gaat doen en het dan langer vol te houden is dan met mdma. Is er al iets bekend over 3mmc en epilepsie? Ik kan online weinig vinden."
"Hey DF'ers, Geen idee of ik hier op de goede plek zit,maar ik ga donderdag op stap in Maastricht. we gaan gewoon op drank, verder geen gekke dingen, maar ik wou me van te voren wel even informeren over hoe het stappen daar is dus als iemand opstap is geweest in Maastricht; -Hoelaat sluiten normale kroegen/clubs en zijn er veel entree kosten? kan je kroeghoppen zoals in bijv. Groningen of mag je na 2 uur er niet meer in? - We zaten er aan te denken om naar Complex te gaan omdat dat redelijk groot leek en er wat meer tech house gedraaid werd, is dit wat? - verder nog aan/af raders? Thanks!"
"Vrijwel alle symptomen die hier benoemd worden heb ik bij bijna elke keer als ik coke of speed neem (ook als ik het ervoor een halfjaar niet gedaan heb en maar een halve gram of een paar punten op heb). Dit is dan gewoon puur mezelf bang maken en paniekerig. Hoe onderscheidt ik 'echt' gevaar dan van mentaal jezelf gek maken?"
"Bas zei: - Snuiven. - Doseren met een sleutel. - Beperk bijnemen, speed werkt tot 12 uur, al voel je het niet. - Drink voldoende water, maar niet teveel. - Eet die dag voor gebruik goed en slaap goed uit! Doe een poging iets te eten tijdens gebruik. Want na het gebruik slaap je weinig en eet je veel minder. - Neem dextro mee voor het geval je je suf begint te voelen vanwege een laag suikergehalte. - Wissel het water drinken af met cola trouwens, water smaakt uiteindelijk niet meer en af en toe een glaasje fris is geen probleem, haha. Bovendien neemt dit de vieze smaak van pep weg na het snuiven als het in je keel komt. - En verder, net als bij XTC, pas op met warmte, duizeligheid, misselijkheid, etc. Gebruik van speed heeft weinig negatieve gevolgen op je XTC gebruik de volgende maand. Het wordt daarom ook vaak gebruikt om af te wisselen zodat je weer een 3 maanden pauze hebt betreft XTC. Veel plezier alvast! Klik om te vergroten... Super! Thanks voor de info!"
"Pepperoni zei: Ik ben benieuwd naar je ervaringen en hopelijk laat je ons nog even weten hoe het was zaterdag. Ik wens je een fijne avond en veel plezier met lezen! Klik om te vergroten... Heb onder invloed een reportje geschreven, als je het geduld hebt om hem te lezen, hier is 'ie haha https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-speed-festival.63117/"
"Kwak zei: Leuk report. Heel herkenbaar dat besluitloosheid. Misschien dat ik daarom niet vaak met xtc niet in de flow kom. Klik om te vergroten... Thanks! Ik heb met Awakenings weer xtc gedaan met 1 vriend ipv met een groep, en had met mezelf afgesproken dat ik dus de hele dag gewoon zou doen waar ik of die vriend van me zin in had zonder er bij na te denken wat de andere opties waren en dat was eigenlijk heel chill! Had het zelfde gevoel als toen, dat alles prima is en het is nergens zo leuk als waar ik op dat moment ben. Ik ging er een beetje met een niets moet alles mag instelling in en als ik het ff niet wist deed ik gewoon waar die vriend van me zin in had. Uren gelopen, gezeten aan het water. Daardoor tientallen DJ’s gemist maar het toch zo veel leuker gehad. Dus misschien ook een tip voor jou! Ga een keer met 1 iemand ipv een groep en laat je gewoon leiden zonder er bij na te denken, is voor mij echt de way to go"
"Hey, ik heb een tijdje op het forum gezocht maar kon niet echt een antwoord op m’n vraag vinden. met oud en nieuw wil ik graag aan de mdma omdat m’n vriendin dat ook gaat doen. Ze komt later en gaat eerder weg dan de rest van m’n huisgenoten en wij gaan hem waarschijnlijk wel wat langer doortrekken. nu dacht ik eraan om daarom ervoor of erna pep, coke of 3m te gebruiken om het langer vol te houden. Mdma is voor mij na een paar uur wel helemaal klaar. Nu lees ik dat de pep/mdma combi zowel funest voor hersenen als hart is, en coke/mdma vooral voor je hart. Alleen gaat het hier om gebruik tegelijk (denk ik?) Hoe zit het als ik pas mdma neem na al een tijdje geen coke/pep bijgenomen te hebben en er daarna van af blijf of vice versa? Zou dit minder schadelijk zijn? Thanks!"