Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goed geschreven! Ben er ook erg benieuwd naar geworden"
"Heey! Ik wou graag een report schrijven over mijn 1ste keer xtc op een festival. Ik heb al meerdere keren xtc gedaan maar nog nooit op een festival. Wie : M, R en ik Wat : 1x Xtc, 2 blikjes bacardi cola (R ook 1x xtc en M alcohol) Waar : Toffler festival Wanneer : Zaterdag 19-05-2018 09:00 uur Was best vroeg wakker want zou pas rond een uurtje of half 1 vertrekken. Maar mijn schoolritme zit er helaas nog in. Maar ik had er erg veel zin in! 12:00 uur Ik ging naar S toe en samen wachtte we op W. W was nog even bezig en kwam rond 3 aan. 15:30 uur We waren eindelijk onderweg! Nog ff 2 blikjes Bacardi gehaald en wat te eten. Laat het feestje maar beginnen! 16:30 uur We hadden bij S thuis de xtc al goed verpakt en waren het vanplan om in ons ondergoed te verstoppen :') Maar aangezien dit ons te veel moeite leek hadden we het maar in onze sok verstopt onder onze voet. Eenmaal in de rij kreeg in erg veel pijn aan mijn voet, elke stap die ik zette deed meer pijn. Toen ik aan de beurt was om gefouilleerd te worden werd ik erg zenuwachtig, maar haalde rustig mijn zakken leeg en mocht doorlopen. 16:40 uur Het was al erg druk, aangezien het festival al om 12:00 begon. We liepen wat rond om het terrein te verkennen en gingen wat muntjes en drinken halen. W desperado en ik en S water. 17:00 uur Ik en S vonden het wel tijd om het eerste halfje te gaan nemen. De pillen waren 180 mg. ( weet dat sommige dit misschien wat aan de grove kant vinden 2x 90 mg voor iemand van 75 kilo maar ik weet wel wat ik doe.) Ik en S naar de wc toe, en oh wat kunnen die dixies stinken zeg bahhh. Nadat we het hadden ingenomen gingen we een stukje lopen. W zag een soort balie staan met allemaal vraag formulieren. Over xtc, ghb alcohol en nog veel meer. Ik had die over xtc ingevuld en had alles goed 17:30 uur We liepen door het park heen en gingen even zitten. Ik voelde dat het langzaam in begon te slaan. Ik vroeg of S al wat voelde maar dit was niet het geval. Ik begon de muziek steeds mooier te horen en bewoog vanzelf mee. 17:45 uur S voelde nu ook dat het begon te werken en wordt dan zoals vaker een beetje misselijk. We zijn even naar de wc gegaan stel dat ze moest overgeven maar dit gebeurde gelukkig niet. Het ging goed met S. We besloten om het overdekte gedeelte in te gaan waar de wat hardere techno aan het draaien was. W was ondertussen ook al lekker dronken en onze avond kon niet meer stuk. Toen ik de overdekte zaal instapte voelde ik een klap van gelukkigheid. Hele mooie lichtlazers en allemaal dansende mensen. Ineens werd er aan mij gevraagd of ik met 4 andere personen op de foto wou, dit deed ik met een toffler waaier voor mijn hoofd haha. Vond het erg speciaal om te zien hoe mensen zo leuk tegen elkaar kunnen doen als ze wat op hebben, heb vaak als ik uit ga met alcohol op naar een club dat er dan wel eens gevechten ontstaan.. 18:45 uur Na een uur lekker gedanst te hebben besloten we om nog een rondje te lopen om andere stages te bekijken. Helemaal achter in het park zag ik een gigantische radio staan. Ik stond er echt heel verbaast van te kijken! We liepen er naar toe en hier werd house gedraaid, we zijn hier ff blijven hangen en liepen toen verder. Ik het water dreven allemaal opblaas krokodillen wat ook echt leuk was om te zien. 19:30 uur S en ik gingen naar de wc om nog een kwartje in te nemen. Toen ik de wc uitkwam liep er een vrouw op mij af en zei :" ooohhh! Wat heb jij een leuke zonnebril op zeg!! " ik : haha jaa dankjewel!! Ze liep weer naar de volgende en begon die ook complimentjes te geven. Erg leuk zulke mensen 20:00 uur We hebben weer wat drinken gehaald, want mijn flesje water was ik kwijt geraakt. 9 van de 10 keer was die ook ineens leeg omdat niemand doppen mee kreeg op de flesjes. Ik liep naar een beveiliger toe en vroeg aan hem waarom dit eigenlijk zo was. Ik kreeg als antwoord : "omdat mensen dopjes naar elkaar gaan gooien en dat vinden we allemaal niet leuk!" En omdat je ze dan niet kan hervullen! Ik stond hem echt met open mond aan te kijken, en vroeg of dit niet een beetje een gekke reden was. Want volgens mij kan je je flesje gewoon hervullen zonder dop, en als mensen met dingen willen gooien doen ze dat echt wel met de flesjes zelf. Hij ging in discussie met me en ik dacht laat ik nou maar gewoon snel wegwezen voordat ik er straks uitgegooit wordt ofzo haha. 20:30 uur S begon het een beetje zat te raken, zij houd niet erg van techno en wou het liefst naar huis toe. Ik heb haar gelukkig toch overgehaaldom nog even te blijven want ik en W hadden het heel erg naar ons zin en gingen nog even met zn 3e dansen. We kwamen nog wat andere vrienden tegen die we al eerder hadden gezien maar weer waren kwijt geraakt. We zijn bij hun gebleven en hebben nog erg genoten. 21:30 uur De xtc begon een beetje uit te werken maar besloten toch om tot 11 uur te blijven en dan naar huis te gaan. W zei ons dat ze naar de wc ging en dat wij binnen in de overdekte zaal even op haar moesten wachten. Toen ze 20 min later nog niet terug was besloten we haar te gaan zoeken. We zijn elkaar waarschijnlijk 30 keer misgelopen en haar telefoon stond uit. 21:55 uur Opeens kreeg ik een appje van haar met de tekst :" yooo hey kom naar de bar " Wij naar de bar gelopen, maar er waren er 3.. Uiteindelijk hebben we haar gevonden en konden het laatste uurtje nog even feesten. 23:00 uur Het festival was afgelopen, W, S en ik gingen naar de bus toe. De bus zou 23:22 uur komen maar kwam pas om 23:55 uur.. Ik viel zowat in slaap in het bushokje, zo moe was ik. Pijn aan mij kaken en zware benen, maar ik vond het het allemaal waard! Ook bleef ik maar muziek horen terwijl die er helemaal niet meer was haha. Eindelijk was de bus er en stapte we in, ik ging via de achterkant van de bus erin en vergat dus dat ik een kaartje moest kopen. Gelukkig heeft de buschauffeur ook niks gemerkt maar bij deze, sorry! ;p 00:00 uur Eindelijk waren we nog maar een half uurtje van onze buurt vandaan. Maar toen besefte we ons ineens dat de bussen niet meer reden rond deze tijd. Dus dat werd lopen! Na 3 kwartier lopen waren W, S en ik eindelijk thuis ( we wonen echt om te hoek bij elkaar ) Ik ging gelijk mn bed in en wou slapen. Maar helaas wou dit niet lukken, hoorde een erg harde piep in mn oren van de harde muziek op het festival. Rond 04:00 uur in slaap gevallen en rond 09:00 uur weer wakker met een kleine kater. Kon daarna ook helaas niet meer slapen. Zondag de hele dag lekker in bed gechillt en goed gegeten en gedronken. Vandaag ( 2 dagen na het festival, en mn verjaardag ) nog een beetje moe maar voor de rest nergens meer last van! Kortom : xtc op een festival vind ik echt geweldig. Vond het eerst erg spannend om te doen door de drukte maar dit viel allemaal mee! Je praat lekker makkelijk met andere en vind alles en iedereen leuk Lang verhaal maar vond het leuk om dit even kwijt te kunnen. Groetjes TechnoChicken :P"
"TripEekhoorn zei: Ten eerste: gefeliciteerd! , en leuk trip report inderdaad rare reden met dat flesje, zonder dop kun je hem inderdaad gewoon weer vullen Klik om te vergroten... Dankjewel! Ja ik kon het echt niet geloven wat hij zei hahah."
"Ik sluit me helemaal aan bij wat DeProfeet zegt. Ik vind het heerlijk om lekker rond te lopen met muziek door het bos met vrienden. En inderdaad een speeltuintje opzoeken, wel moet ik er bijzeggen dat je echt moet uitkijken als je op dingen gaat klimmen! Want je kan denken met wat MDMA op dat je heel de wereld aan kan en dat je van klimrek naar klimrek kan springen, maar ik heb me goed vergist Zorg dat je genoeg water bij je hebt en een opgeladen telefoon is ook wel fijn geniet ervan!"
"Beetje een late reactie maar ik kan mezelf hier goed in vinden. Ik heb na een avondje x (als ik iets meer dan genoeg heb genomen) ook dat ik kan gaan hallucineren. Als ik nog met vrienden ben zie ik brillen, baardjes, zombie gezicht en nog wel meer. Maar zodra ik dan thuis in mn bed lig en ik heb mn ogen dicht lijkt het alsof ik nogsteeds bij mn vrienden ben. Ik kan ook serieus gesprekken aangaan met iedereen die er bij dat feestje was. Als ik dan mn ogen open doe lig in natuurlijk gewoon in mn bed en moet ik best lachen omdat het best debiel is haha. Echt bizar hoe je zo kunt denken! Gelukkig praat ik niet hardop dan anders zou mn moeder wel denken haha."
"wapboy zei: ff oud topic omhoog halen Is dat bij een van der Valk goed te doen zonder dat het opvalt bij receptie? Mijn vriendin en ik hebben ook dit plan opgevat nl. Klik om te vergroten... Lijkt me ook echt een leuk idee. Ik zou het gewoon doen en proberen de receptie na dat je hebt ingecheckt te vermijden, maar dat moet wel lukken toch. Ikzelf zou me alleen in de ochtend zorgen maken aangezien je de volgende ochtend na x nog duidelijk kan zien dat ik iets heb gebruikt.."
"Bas zei: Wanneer je je e-locker code van je kluisje op je telefoon zet in notities voor als je je briefje met de code verliest (deze verscheur je achteraf, als het op je telefoon staat). En dat je dan aan het einde van het festival erachter komt dat je telefoon leeg is en je die fking code niet meer kan opzoeken. Klik om te vergroten... Ohhhh neeee die is heel naar"
"Sannetje zei: Wow. Na het lezen van deze post wil ik het toch wel graag een keer proberen ! Ik gebruik meestal xtc, ook wel is coke en speed gedaan. Nog nooit trip middelen gebruikt. Wellis gehallucineerd op xtc, wat ik als prettig ervaren heb. Maar echt trippen lijkt me toch wat heftig.. Is het een gek idee om een kleine dosis 2cb te nemen op een techno feestje om net dat leuke randje te krijgen zonder dat je de controle over de werkelijkheid kwijt bent? Ik neem aan dat je met je mindset de trip super goed kan sturen ben hier ook niet bang voor. Maar is het mogelijk een lichte dosering te nemen waardoor je alleen de vrolijkheid en grappigheid voelt en misschien wat mooie kleuren en geluiden idk. Ik wil alleen niet gaan tot paarse kabouters zien ofso.. Ik wil het een beetje onschuldig houden. En zou ik dit dan kunnen combineren met cafeïne om me wat energie te geven? Of speed? Ik zoek naar een soort vervanger voor xtc wanneer ik 2 maanden moet wachten elke keer. Speed valt me een beetje tegen, maar echt ziek hard trippen en geen controle over mezelf zie ik ook niet zitten.. Help? Klik om te vergroten... Ik vind 2cb persoonlijk erg leuk! Ik heb dit 4 keer gedaan waarvan 1 keer echt goed. De andere 3 keer had ik net te weinig voor mijn doen genomen omdat ik ze niet had laten testen en dus niet wist hoeveel mg er inzat.. (heb me overigens wel lekker gevoeld die avond, veel gelachen) bij die ene keer dus wel en heb toen 36 mg genomen. Zag alles in patroontjes, alsof er een soort lens over mn oog zat met patroontjes. Heel vaag. Golvende muren en geluid klonk anders. Ook voelde mn neus heel klein en was mn ene hand groter. Verder heb ik me dood gelachen om alles en was ik echt super vrolijk. Wel kreeg ik na een tijdje erg pijn in mn voorhoofd, daar heb ik me wel aan geërgerd. Oh en niet te vergeten : geen kater de volgende dag Of je het kan combineren met cafeïne of speed weet ik niet. Lijkt me niet verstandig! Maar misschien weten andere hier van die combinatie af. Ik weet bijna zeker dat als je gewoon een goede dosering neemt je er niet bang voor hoeft te zijn dat je de controle kwijt raakt. Wel is hier de juiste setting natuurlijk voor nodig en moet je lekker in je vel zitten!"
"Sannetje zei: @TechnoChicken mmm klinkt leuk en een goed idee voor een eerste keer trip middel. De setting is thuishaven, aangezien je techno chicken heet zal je wel weten wat dat is neem ik aan? Ik heb voorkeur aan gebruiken op feestjes ipv thuis. Thuis ben ik me veel te bewust van alles en ga ik te hard nadenken en maak ik mezelf gek. Vind het fijn op een feestje met lieve mensen om me heen en een idee van dat ik genoeg afleiding heb als ik even niet zo lekker ga. En op de een of andere manier stelt het me heel erg gerust dat er ehbo aanwezig is mocht ik een teen breken. Ik ga zeker nadenken of ik dit wil gaan doen! Klik om te vergroten... Ohhh heel nice! Betreft het thuis gebruiken geef ik je wel gelijk, een festivalletje is dan de beste plek."
"Ongeveer 5 jaar aan nicotine. Sinds eergister voor de 2e keer gestopt met roken. 1ste keer zwaaar mislukt (5 dagen volgehouden maar werd toen echt gek in mn hoofd door de trek in een sigaret) Nu heb ik zo een elektrische pen gekocht met van die vloeibare vulling met 12 mg/ml nicotine. Best te doen. Eerst volgende vulling die ik ga halen neem ik 6 mg/ml nicotine zodat ik kan afbouwen. Ben beniewd of ik het ga volhouden haha!"