Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acht.zes zei: en dan En daarmee heb je je eigen vraag beantwoord. Klik om te vergroten... Het ligt niet aan de dosis, heb deze namelijk al eerder in bommetjes gedaan van +-30-50mg) om te leren en had toen pas de volgende ochtend schoteltjes (like wtf?)"
"MDMAZING zei: Ik moet altijd veel pep nemen willen mijn ogen groot worden, gelukkig :P Klik om te vergroten... Ik vroeger ook.... alleen de pep van deze vent is... bizar"
"De Dunne zei: 100% pure speed heb je vast niet. Dat kan namelijk niet. Snuifbare Amfetamine is max 73%+. Als je 450mg van 73% speed gebruikt is het niet gek dat je zo lang effecten hebt. Das best veel namelijk. Klik om te vergroten... Ah oke thanks, het is trouwens altijd vloeibaar en we drogen het op en dit is echt hele sterke, zal iig wel een te hoge dosis zijn geweest haha"
"acht.zes zei: natte pep, vloeibare droogt niet maar vervliegt. T is allemaal maar wartaal van iemand die duidelijk te diep in het sealtje heeft gekeken. Wellicht heeft TS voor het eerst een beetje goeie kwaliteit kunnen scoren en was t voorheen zwaar versneden meuk. Klik om te vergroten... Ja deze is helemaal nat denk ik dan.. en heb van deze gast altijd dit soort spul gekregen, alleen dit is de 1e x dat ik echt veel genomen heb ipv om voor het leren"
"Bas zei: Bedoel je serieus vloeibare pep of heb je het gewoon over natte pep? Klik om te vergroten... Nat, maar heb t ook gehad dat het bijna vloeibaar is en dat ik met hitte moest drogen"
"acht.zes zei: 'Natte speed' is geen vloeistof maar een pasta. Als je natte speed vloeibaar is en met hitte moet worden gedroogd is deze aangelengd met een of andere vloeistof (aanlengen is het vloeibare equivalent van versnijden) Speedpasta behoeft geen hitte want die droogt al door normale verdamping, hoewel je het proces wel kan versnellen met wat hitte. Klik om te vergroten... Juist heb van die speedpasta gehad deze keer, had ook een keer dat je echt een aansteker onder metaal moest houden om het te verdampen..."
"Dirkjan zei: Ja dit is normaal bij speed. Het is nou eenmaal een drug die lang doorwerkt. Ik snap hier niks van, hoeveel had je nou genomen totaal? Klik om te vergroten... Oké, we hadden met z'n 3en een grammetje gehaald, als je deze droogt word het altijd zo'n 450mg speed waarvan dan 73% werkzaam zal zijn, dus vervolgends had ik thuis nog anderhalve gram gedroogd liggen die ongeveer 1/3e mix was. Dit komt uit op samen +- 1500mg speed voor 3 man, en dus 500x0.73 mg werkzame stof. Heb dus ongeveer 365mg pure amfetamine gebruikt"
"Hey ik heb een hele hele hele heftige psychose aan de xtc gehad, die uiteindelijk tot leidde dat ik nu een mini psychose krijg van wiet; elke keer als ik wiet rook sinds die dag ga ik soort van hallucineren, namelijk; de hoofden van m'n vrienden worden uitvergroot, ik krijg een paranoide gedachtegang (iedereen voert een complot tegen me, ik word door iedereen gebruikt, alles is nep, etc )(waar ik vervolgends met mn echte gedachtegang tegenin ga), en word elke keer veel en veels te stoned, terwijl ik hiervoor juist een gram moest roken om me een beetje goed stoned te voelen. Ik hield erg van blowen en ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als pillen mij het plezier van wiet ontnemen... tenminste, ik wil gewoon nog wel is kunnen genieten van wiet, en het heeft de beslissing om per direct te stoppen (nu 4 dagen na 3 jaar dagelijks vanaf me 13e) Wel heeel makkelijk gemaakt. Dus stiekem ben ik een klein beetje dankbaar. Zal dit ooit nog over gaan of kan ik nu nooit meer blowen?"
"Rayyar zei: Ik kan je sterk adviseren een tijdje rustig aan te doen. Je hebt duidelijk een hele harde klap gehad... je hebt tijd (waarschijnlijk heel veel tijd) nodig hiervan te herstellen. Stop een tijd met alle drugs. Dat is wat ik je adviseer. Als je een gebroken been hebt ga je ook niet basketballen toch? Het is goed mogelijk dat je een paar jaar nodig hebt te herstellen. Onderschat dit niet. Klik om te vergroten... Correct. Ik ben daarom ook per direct met wiet gestopt toen ik echt de realisatie kreeg. Voor de rest gebruik ik niks behalve eens in de maand of 2-3 een packie coke met me beste mattie. Harddrugs zal ik nooit meer van me leven aanraken behalve misschien coke over een half jaartje of zo. Ik heb inderdaad een heftige klap gehad, deze psychose was onbeschrijfelijk eng. Ik ben door al mn maten ook verteld dat ik er gewoon niet meer was, ik zei niks en had (volgends hun ) bangmakende bezeten ogen. Dit heeft me echt een wake up call gegeven dat drugs geen grap zijn. Ik ben wel van plan wiet misschien weer een keer in het voorjaar te proberen sinds dit de drug is waar ik het meest ervaren mee ben en als het nog steeds kut is dan betekent dat dat ik maar nooit meer zal gebruiken. Waarom gebruiken als ik er ongemakkelijk van word?"
"Hebben jullie ooit speed gehad waar je 24 uur lang schoteltjes (grote pupillen, ook al is de speed allang uitgewerkt) van krijgt? Het is mij namelijk vandaag overkomen, Terwijl ik dit natuurlijk wel vaker heb gehad (tot 3 uur smiddags of zo) is dit wel echt het extreem langst. Mijn kaken waren nog steeds lichtelijk strakjes zelfs 16 uur na gebruik nu alleen nog maar grote pupillen, en nu is het zo'n 24 uur geleden dat we m echt goed voelden, we hadden zo'n 300-450mg pure amfetamine (we hadden 500mg die 100% puur was gedeeld met z'n drien, en daarna +-1000mg gedaan( alleen van die 1000mg was raar, je werd heel gefocust maar extreem rustig.) voor ons idee waren we minder strak dan we dachten en gingen dus ook die 1000mg doen... we hebben tussen half 12 en 3 uur zo'n 300-450mg amfetamine genomen, is het dan normaal dat het zo lang aan houd.... nog nooit eerder zoiets meegemaakt, dat het tot na 5 uur smiddags nog schoteltjes zijn... Mvg hasj *trouwens wel een van de beste drugs combi's/ervaringen mogelijk, links en rechtsomdraaiende speed, het is alsof je constant een comeup heb en dan een tijdje kkr strak ben en daarna weer rustig en daarna weer een comeup en ga zo maar door... maar zo veel zal k zeker niet nog een keer nemen.."