Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan 3mmc Miauw

Verslaafd aan 3mmc Miauw

114 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Miauw:) zei:
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
Klik om te vergroten...

U kickt af, hulde!

Maak je op voor een kutdag(en) en weest bevrijd nadien.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Miauw:) zei:
Inderdaad het zakje was nog niet op ik ga kijken hoe dit vandaag loopt
Klik om te vergroten...
En? Hoe loopt het vandaag?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miauw:) zei:
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
Klik om te vergroten...
Bereid je voor dat je je de komende 3 weken ongelofelijk kut voelt, depressief, angstig, lusteloos. De eerste 3 dagen last van slapeloosheid en daarna juist enorm veel slaap. Maar daarna gaat het zoizo beter worden
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het nu wel weggooien want vandaag begint een nieuwe dag.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben nu gewoon aan het werk voel me wel slecht maar t gaat wel heb steeds rare piep of ruis in mijn hoofd heb het niet meegenomen zodat ik het ook niet kan nemen
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#6
hardcoredrugsnl zei:
Hou vol! Ik heb zelf ook 3mmc/4mmc in huis maar zelf weinig moeite om er vanaf te blijven.
Ik zie de laatste tijd dat veel mensen problemen hebben met deze goedjes. :(
Klik om te vergroten...
Ik had er eerst nooit moeite mee 😅
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miauw:) zei:
Ik ben nu gewoon aan het werk voel me wel slecht maar t gaat wel heb steeds rare piep of ruis in mijn hoofd heb het niet meegenomen zodat ik het ook niet kan nemen
Klik om te vergroten...

Goed van je dat je het niet mee hebt genomen! Paar dagen doorbijten en dan ga je je echt beter voelen!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aangezien het om zulk regelmatig gebruik gaat, ook tijdens het werk, en omdat je gezondheidsklachten ervaart, lijkt het me heel verstandig om een intakegesprek te doen bij de plaatselijke verslavingszorginstelling (Jellinek, Novadic-Kentron, Emergis, Tactus, of iets dergelijks). Daar helpen ze je om inzicht te krijgen in je gebruik: waarom je steeds 3-MMC neemt en daar krijg je ook psychologische hulp om de onderliggende mentale problemen te behandelen.

Als je in je eentje gaat proberen te stoppen dan is de kans een stuk kleiner dat het lukt. De verslavingszorg wordt verder gewoon vergoed door de zorgverzekering, dus er zijn eigenlijk geen goede redenen om dat niet te proberen. Als het echt niet bevalt dan kun je altijd nog stoppen met de behandeling.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeelanddude zei:
En? Hoe loopt het vandaag?
Klik om te vergroten...
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sterkte man... Klinkt erg naar maar zo te horen moet het over een paar weekjes weer veel beter zijn...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Miauw:) zei:
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Klik om te vergroten...
Jup, je lichaam is een eind uitgeput, geeft niks, kan allemaal weer goed komen 🙂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miauw:) zei:
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Klik om te vergroten...

Bereid je komende nacht voor op brainzaps. Zeg het jou liever dan dat je om 2 u deze nacht in paniek info moet zoeken op het forum met weinig leden online. Waarschijnlijk zal jouw serotonine huishouding ferm overhoop liggen. Dit resulteert in moeilijk slapen en bij het inslapen of net in slaap vallen een raar gevoel in jouw hoofd alsook duizeligheid wat je nu al hebt. Kortom dus brainzaps. Als je ze niet krijgt zo te beter maar ik waarschuw liever.

Probeer gezond te eten en zoveel mogelijk vitamines en water of drinken binnen te krijgen. Water zorgt voor zuivering. Vitamines voor bouwstenen. Het ontwennen moet je zelf mentaal en fysiek doorstaan en even doorbijten.

Ik heb een gevoel dat je wat in het zakje nog zit wil of zal gebruiken maar doe dit liever niet. Spoel het door. Je gaat morgen terug dezelfde klachten ervaren zoals vandaag als het dan toch effectief op is. En dan moet je weer vanaf 0 starten. Je zit nu al op 1 stap vooruit en dat is niet gebruiken voor het werk. Je bent op de goede weg nu. Doorspoelen is stap 2 en een dubbele overwinning. Aan jou de eer!


Neo-Shulginist zei:
Aangezien het om zulk regelmatig gebruik gaat, ook tijdens het werk, en omdat je gezondheidsklachten ervaart, lijkt het me heel verstandig om een intakegesprek te doen bij de plaatselijke verslavingszorginstelling (Jellinek, Novadic-Kentron, Emergis, Tactus, of iets dergelijks). Daar helpen ze je om inzicht te krijgen in je gebruik: waarom je steeds 3-MMC neemt en daar krijg je ook psycholodische hulp om de onderliggende mentale problemen te behandelen.
Klik om te vergroten...

Ik zou dit zeker ook als goeie raad nemen. Je kan het 1 keer proberen op jezelf maar met begeleiding sta je sterker als herval voor de deur staat.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#13
🐺PsyTekz zei:
Bereid je komende nacht voor op brainzaps. Zeg het jou liever dan dat je om 2 u deze nacht in paniek info moet zoeken op het forum met weinig leden online. Waarschijnlijk zal jouw serotonine huishouding ferm overhoop liggen. Dit resulteert in moeilijk slapen en bij het inslapen of net in slaap vallen een raar gevoel in jouw hoofd alsook duizeligheid wat je nu al hebt. Kortom dus brainzaps. Als je ze niet krijgt zo te beter maar ik waarschuw liever.

Probeer gezond te eten en zoveel mogelijk vitamines en water of drinken binnen te krijgen. Water zorgt voor zuivering. Vitamines voor bouwstenen. Het ontwennen moet je zelf mentaal en fysiek doorstaan en even doorbijten.

Ik heb een gevoel dat je wat in het zakje nog zit wil of zal gebruiken maar doe dit liever niet. Spoel het door. Je gaat morgen terug dezelfde klachten ervaren zoals vandaag als het dan toch effectief op is. En dan moet je weer vanaf 0 starten. Je zit nu al op 1 stap vooruit en dat is niet gebruiken voor het werk. Je bent op de goede weg nu. Doorspoelen is stap 2 en een dubbele overwinning. Aan jou de eer!




Ik zou dit zeker ook als goeie raad nemen. Je kan het 1 keer proberen op jezelf maar met begeleiding sta je sterker als herval voor de deur staat.
Klik om te vergroten...
Als ik zelf niet zou kunnen stoppen ga ik meteen hulp zoeken en denk ook dat ik het straks doorspoel
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miauw:) zei:
Als ik zelf niet zou kunnen stoppen ga ik meteen hulp zoeken en denk ook dat ik het straks doorspoel
Klik om te vergroten...

Goed plan!
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ik nu wel er ookbij heb gekregen is een infectie in mn tong kom ik net achter morgen maar eens naar de dokter
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
straatpiraat zei:
Ik gebruik al iets van een half jaar bijna een gram per dag. Hartslag van 160 in rust is me zeker niet onbekend, loop er halve dagen mee.
Voor wat het waard is, als je nu stopt neemt de hartslag nog af. Als je doorgaat blijven hartkloppingen ook aanhouden. Ik had na ongeveer 2 maand clean nog steeds halve dagen last van druk op de borst en hartkloppingen.
Klik om te vergroten...
Godsamme... Kun je niet switchen naar aderall of desnoods speed? Dat is beter dan zo’n vaatvernauwende serotonine moordenaar.
A
Anoniempjex3Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb dezelfde verslaving als jou.

sterkte.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Miauw:) zei:
Laatste update Voel me weer fit en Gezond Weet nu ook hoe een verslaving in elkaar zit en hoop hier voortaan mee om te kunnen gaan
Klik om te vergroten...

heel mooi om te horen. Hoop dat anderen hier inspiratie uit kunnen halen.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Miauw:) zei:
Laatste update Voel me weer fit en Gezond Weet nu ook hoe een verslaving in elkaar zit en hoop hier voortaan mee om te kunnen gaan
Klik om te vergroten...
Zozo, dat heb je snel voor elkaar in nog geen week tijd. Heb je tijd om eventjes uit te leggen hoe een verslaving in elkaar zit?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
F.E.A.R. zei:
Godsamme... Kun je niet switchen naar aderall of desnoods speed? Dat is beter dan zo’n vaatvernauwende serotonine moordenaar.
Klik om te vergroten...
Zou je dat aanraden? Ik doe eigenlijk nooit speed en adderall heb ik geen ervaring mee maar ik denk dat substitueren in mijn geval niet verkeerd is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."