#1
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
U kickt af, hulde!
Maak je op voor een kutdag(en) en weest bevrijd nadien.
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
En? Hoe loopt het vandaag?Inderdaad het zakje was nog niet op ik ga kijken hoe dit vandaag loopt
Bereid je voor dat je je de komende 3 weken ongelofelijk kut voelt, depressief, angstig, lusteloos. De eerste 3 dagen last van slapeloosheid en daarna juist enorm veel slaap. Maar daarna gaat het zoizo beter wordenGoedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
Ik had er eerst nooit moeite mee 😅Hou vol! Ik heb zelf ook 3mmc/4mmc in huis maar zelf weinig moeite om er vanaf te blijven.
Ik zie de laatste tijd dat veel mensen problemen hebben met deze goedjes.![]()
Ik ben nu gewoon aan het werk voel me wel slecht maar t gaat wel heb steeds rare piep of ruis in mijn hoofd heb het niet meegenomen zodat ik het ook niet kan nemen
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis benEn? Hoe loopt het vandaag?
Jup, je lichaam is een eind uitgeput, geeft niks, kan allemaal weer goed komen 🙂Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Aangezien het om zulk regelmatig gebruik gaat, ook tijdens het werk, en omdat je gezondheidsklachten ervaart, lijkt het me heel verstandig om een intakegesprek te doen bij de plaatselijke verslavingszorginstelling (Jellinek, Novadic-Kentron, Emergis, Tactus, of iets dergelijks). Daar helpen ze je om inzicht te krijgen in je gebruik: waarom je steeds 3-MMC neemt en daar krijg je ook psycholodische hulp om de onderliggende mentale problemen te behandelen.
Als ik zelf niet zou kunnen stoppen ga ik meteen hulp zoeken en denk ook dat ik het straks doorspoelBereid je komende nacht voor op brainzaps. Zeg het jou liever dan dat je om 2 u deze nacht in paniek info moet zoeken op het forum met weinig leden online. Waarschijnlijk zal jouw serotonine huishouding ferm overhoop liggen. Dit resulteert in moeilijk slapen en bij het inslapen of net in slaap vallen een raar gevoel in jouw hoofd alsook duizeligheid wat je nu al hebt. Kortom dus brainzaps. Als je ze niet krijgt zo te beter maar ik waarschuw liever.
Probeer gezond te eten en zoveel mogelijk vitamines en water of drinken binnen te krijgen. Water zorgt voor zuivering. Vitamines voor bouwstenen. Het ontwennen moet je zelf mentaal en fysiek doorstaan en even doorbijten.
Ik heb een gevoel dat je wat in het zakje nog zit wil of zal gebruiken maar doe dit liever niet. Spoel het door. Je gaat morgen terug dezelfde klachten ervaren zoals vandaag als het dan toch effectief op is. En dan moet je weer vanaf 0 starten. Je zit nu al op 1 stap vooruit en dat is niet gebruiken voor het werk. Je bent op de goede weg nu. Doorspoelen is stap 2 en een dubbele overwinning. Aan jou de eer!
Ik zou dit zeker ook als goeie raad nemen. Je kan het 1 keer proberen op jezelf maar met begeleiding sta je sterker als herval voor de deur staat.
Als ik zelf niet zou kunnen stoppen ga ik meteen hulp zoeken en denk ook dat ik het straks doorspoel
Godsamme... Kun je niet switchen naar aderall of desnoods speed? Dat is beter dan zo’n vaatvernauwende serotonine moordenaar.Ik gebruik al iets van een half jaar bijna een gram per dag. Hartslag van 160 in rust is me zeker niet onbekend, loop er halve dagen mee.
Voor wat het waard is, als je nu stopt neemt de hartslag nog af. Als je doorgaat blijven hartkloppingen ook aanhouden. Ik had na ongeveer 2 maand clean nog steeds halve dagen last van druk op de borst en hartkloppingen.
Laatste update Voel me weer fit en Gezond Weet nu ook hoe een verslaving in elkaar zit en hoop hier voortaan mee om te kunnen gaan
Zozo, dat heb je snel voor elkaar in nog geen week tijd. Heb je tijd om eventjes uit te leggen hoe een verslaving in elkaar zit?Laatste update Voel me weer fit en Gezond Weet nu ook hoe een verslaving in elkaar zit en hoop hier voortaan mee om te kunnen gaan
Zou je dat aanraden? Ik doe eigenlijk nooit speed en adderall heb ik geen ervaring mee maar ik denk dat substitueren in mijn geval niet verkeerd is.Godsamme... Kun je niet switchen naar aderall of desnoods speed? Dat is beter dan zo’n vaatvernauwende serotonine moordenaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."