Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CuriousExplorer zei: Ik kan het ook niet. Met 1 gr doe ik alleen 24u als ik binge. Ik lees overal verhalen van mensen die 4u doen met 1 gram....Hoe dan? 😅 Klik om te vergroten... Idk ken mensen die zijn er helemaal in doorgeslagen maatje van me is nu gestopt maar hij snoof ook gwn zo 1,5gram weg op een avond"
"KlaasVaak zei: Je hebt een capsule gesnoven? Klik om te vergroten... Nee ik bedoelde dat ik die hartslag niet had met snuiven"
"CuriousExplorer zei: Ik hoop op een meetfout. Wetende dat uw "maximale" hartslag 220 min uw leeftijd is, zit TS toch serieus in risicogebied. Of hij moet 10j oud zijn natuurlijk. Klik om te vergroten... Ben 18 vndg"
"Neo-Shulginist zei: Een hartslag boven de 200 bpm is wel potentieel gevaarlijk ja. 100 bpm is vrij normaal bij gebruik van stimulanten. Maar die 200 duurde maar kort zo te zien. Ik weet niet hoe je dit meet zo met een app, maar weet je zeker dat dat heel betrouwbaar is? En was er misschien wat specifieks waardoor je ineensneen opleving kreeg in hartslag, bijvoorbeeld fysieke inspanning of last van angst ofzo? Klik om te vergroten... Gwn via iphone zelf staat standaard een gezondheids app op"
"De Dunne zei: Eens! Ken meerderen die of een echte smart watch hebben of zo een polsband voor de sportschool die niet kloppen. Het beste gebruik je een echte bloeddrukmeter die om je bovenarm gaat en opblaast. Die meet ook heel accuraat de hartslag. Ik heb toen die van mijn moeder gehouden en werkt perfect! Je hebt al goeie voor €20 / €30 Klik om te vergroten... Ik heb er hier ook een liggen ga deze eens gebruiken"
"Haai ik heb dit account aangemaakt omdat ik met problemen zit ik ben verslaafd geraakt aan 3mmc ik gebruik het nu elkedag en wil graag stoppen en heb last van koude handen en voeten bloedvernauwing? Iemand die tips heeft om te stoppen en is t gevaarlijk als je blijft nemen met vernauwing? Sorry mijn Nederlands is niet heel goed groetjes"
"Ik gebruik 3 gram perweek doe 2dagen met 1 gram ik gebruik sind 2 weken elkedag en wat zijn de gevolgen van vernauwing kan niet echt duidelijkheid vinden"
"En natuurlijk ik heb zelf altijd gedacht nee ik wordt niet verslaafd nou dat wordt je dus wel 😅"
"Spyro zei: Dat zeggen we allemaal. Helaas herkenbaar 😅 Klik om te vergroten... T probleem is ook ik ben net 18 en ik wil mn toekomst niet verkloten"
"Blonde krullen 😜"