Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Miauw:) zei: Ik gebruik 3 gram perweek doe 2dagen met 1 gram ik gebruik sind 2 weken elkedag en wat zijn de gevolgen van vernauwing kan Klik om te vergroten... Miauw:) zei: Haai ik heb dit account aangemaakt omdat ik met problemen zit ik ben verslaafd geraakt aan 3mmc ik gebruik het nu elkedag en wil graag stoppen en heb last van koude handen en voeten bloedvernauwing? Iemand die tips heeft om te stoppen en is t gevaarlijk als je blijft nemen met vernauwing? Sorry mijn Nederlands is niet heel goed groetjes Klik om te vergroten... Heel veel sterkte"
"Syl zei: Ik heb destijds melding gedaan van huiselijk geweld bij politie. Zo konden ze alvast een dossier opbouwen. Ze zijn ook paar x aan de deur geweest nadat ik ze had gebeld. Ze konden dan al zien dat er al nodige speelt. Dat er vaak niks word gedaan met aangifte dat klopt. Mijn ex heeft een contactverbod. Ondanks dat stuurde hij meerdere mails, appjes, sms'jes en heeft me zelfs x achtervolgd. Heb aangifte gedaan maar hier konden ze niks mee. Er stond niet genoeg dreigende tekst in de berichten. Ook had ik geen bewijs dat hij me had achtervolgd. (op zon moment ben je zo erg in paniek dat je er op dat moment niet aan denkt om bv video of foto te maken). Dus ondanks dat hij contactverbod overtrad werd er niks aam gedaan. Je voelt je keihard uitgelachen door je ex die vrij spel heeft en dit weet. Klik om te vergroten... Wat fijn voor jou maar Jezus wat kan veilig thuis ook een kut organisatie zijn."
"Hagedisje zei: Wat fijn voor jou maar Jezus wat kan veilig thuis ook een kut organisatie zijn. Klik om te vergroten... Heel ons leven overhoop gegooid door een anonieme melding. Melding onderzocht en bleek een valse melding. Ondanks de valse melding blijft de melder anoniem. Juridisch gezien geen poot om op te staan."
"De Zandman zei: Dan kan je een aangifte doen van smaad en laster. Mocht er toch een naam ergens uitrollen, dan heeft de melder deze aangifte meteen aan zijn broek hangen... Klik om te vergroten... Geprobeerd en gedaan maar veilig thuis is juridisch dicht getimmerd. Anoniem blijft anoniem ondanks dat het laster is!!"
"De Zandman zei: Dit is op zich haast krankzinnig. Een anonieme melding houdt voor de rechter het niet lang vol. Iedereen zou dus een ander, die laten we zeggen met jou een conflict heeft, middels anoniem te melden jou een hoop narigheid in de maag splitsen... Aan de andere kant, als ze hiermee bij jou voor de deur staan, je hoeft ze niet binnen te laten. Met een serieus klinkende melding die ernstig genoeg is, moeten ze daar wel enige actie op nemen. Enige waarheidsvinding onderneming zogezegd. Wat jij eraan kunt doen, is de documenten over jou vragen om in te mogen zien. Zonodig via de WOB procedure. ( Wet Openbaar Bestuur) En je zult verbaasd zijn wat je daarin leest. De juiste tekst van deze melding lezen, en soms staan er namen van melders bij.... Klik om te vergroten... Ja dat is dus inderdaad zo. Iedereen kan anoniem melden en blijven smaad of niet. We hebben advocaten in de arm genomen maar die kunnen dus helemaal niks! De aard van de melding was inderdaad zo ernstig dat ze actie moesten ondernemen maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het laster was. Iedereen hebben ze gesproken huisarts, school, opvang. En dus uiteindelijk erachter gekomen dat het een valse melding was. Maar de melder bleef zijn recht houden om anoniem te blijven."
"Hardcore_frk zei: Eigenlijk maakt het me niet uit wat voor festival. Als er maar goede muziek, MDMA en mooie mensen zijn! Klik om te vergroten... Mdma bijna op ieder festival toch😇😇"
"Wat een goed voornemen. Go for it!!"
"Rivalrie zei: Goede vraag... Aanbieding denk ik? Haha Klik om te vergroten... Klopt bij de ah 1+1 gratis"
"5-ReMI-DMT zei: Ga nogsteeds even hard trouwens Klik om te vergroten... Wat heerlijk voor je man"
"Rivalrie zei: Ik ga lekker op xtc gewoon omdat het kan. Klik om te vergroten... Ik ook aan het genieten samen met mijn mannetje"