Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan 3mmc Miauw

Verslaafd aan 3mmc Miauw

114 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Miauw:) zei:
Ga ik ook doen ik voel me nu ook een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt ben voel me echt opgelucht
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan enorm opluchten. You are not alone.

Succes man!
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Je bent eerder verslaafd aan het "gebruiken" dan aan de drugs. Zeker als je zegt dag je maar 10min iets voelt.

Als je in pb verder wil praten, doe maar. Ik zit nog in een heel, heel andere categorie dan waar jij nu zit. En ik kan uit ervaring zeggen dat je best nu kapt ermee.
Klik om te vergroten...
Isgoed
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
🐺PsyTekz zei:
Dit spul geeft na enkele lijntjes bijlange dezelfde rush niet meer als het 1ste lijntje. Dat resulteert snel in oneindige binges naar die rush. Cokecravings x100.
Klik om te vergroten...

Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ja, dat kan enorm opluchten. You are not alone.

Succes man!
Klik om te vergroten...
Dankje ik laat in deze topic ook weten hoe het de rest van de dagen gaat
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miauw:) zei:
Dankje ik laat in deze topic ook weten hoe het de rest van de dagen gaat
Klik om te vergroten...
Super, ben benieuwd! Duim met je mee.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
Klik om te vergroten...
Ja zo bedoelde ik t ook niet ik voel de rush die ik eerst had niet meer ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen 😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
Klik om te vergroten...
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.
Klik om te vergroten...

Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Klik om te vergroten...
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅

Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Klik om te vergroten...
Geen idee maar het is helaas wel zo maar t zijn dan ook geen lijnen van 100 mg gok ik
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅

Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.
Klik om te vergroten...

Het kan wel. Maar, als je elke 10min een lijn neemt, neem je in mijn opinie ook telkens te weinig om echt gevoel te krijgen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar goed. Geniet van je laatste zakje. Hou ons op de hoogte!
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Maar goed. Geniet van je laatste zakje. Hou ons op de hoogte!
Klik om te vergroten...
Isgoed
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Miauw:) zei:
Isgoed
Klik om te vergroten...

Success man!
Als je een goede maat met wie je er over kunt praten dat kan ook flink helpen.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey net wakker het gaat opzich prima alleen last van mn spieren en super moe
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Miauw:) zei:
Hey net wakker het gaat opzich prima alleen last van mn spieren en super moe
Klik om te vergroten...
Naar mijn ervaring is het het prettigst om actief te blijven. Ik kon m'n bed niet uitkomen maar verplichte me om in ieder geval iets te eten, stukje fruit oid en daarna een rondje te lopen. Of je daarna weer in bed eindigt geeft niet veel, zolang je routine maakt van dat rondje lopen.
Naast dat je hier meer energie aan over houd haal je jezelf even uit de omgeving waar je je veel bevind en geef je zo je gedachten ook wat vrijheid.
Iedereen is anders natuurlijk, maar ik had dit echt nodig omdat ik altijd in bed het meeste bleef hangen in een neerwaartse spiraal van negatieve gedachten.

Probeer, als het lukt, tijdens zo'n blokje om goed te kijken naar je omgeving. Even diep in en uit ademen en je zintuigen afgaan. Wat zie ik, wat hoor ik, wat ruik ik en wat voel ik hierbij.
Of dit voor je werkt weet ik niet, maar mij hielp het wel destijds.

Oja, omdat ik veel te weinig at maar wel van eten hield liep ik altijd even langs het tankstation met verse broodjes hier.
'N broodje kip kerrie was voor mij weer iets om naar uit te kijken met de lunch, zo was de dag wat draaglijker en tussen die wandeling en lunch in was gebruiken geen optie omdat ik dan mijn broodje niet meer zou eten.
Kleine commitments I guess.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#18
straatpiraat zei:
Naar mijn ervaring is het het prettigst om actief te blijven. Ik kon m'n bed niet uitkomen maar verplichte me om in ieder geval iets te eten, stukje fruit oid en daarna een rondje te lopen. Of je daarna weer in bed eindigt geeft niet veel, zolang je routine maakt van dat rondje lopen.
Naast dat je hier meer energie aan over houd haal je jezelf even uit de omgeving waar je je veel bevind en geef je zo je gedachten ook wat vrijheid.
Iedereen is anders natuurlijk, maar ik had dit echt nodig omdat ik altijd in bed het meeste bleef hangen in een neerwaartse spiraal van negatieve gedachten.

Probeer, als het lukt, tijdens zo'n blokje om goed te kijken naar je omgeving. Even diep in en uit ademen en je zintuigen afgaan. Wat zie ik, wat hoor ik, wat ruik ik en wat voel ik hierbij.
Of dit voor je werkt weet ik niet, maar mij hielp het wel destijds.

Oja, omdat ik veel te weinig at maar wel van eten hield liep ik altijd even langs het tankstation met verse broodjes hier.
'N broodje kip kerrie was voor mij weer iets om naar uit te kijken met de lunch, zo was de dag wat draaglijker en tussen die wandeling en lunch in was gebruiken geen optie omdat ik dan mijn broodje niet meer zou eten.
Kleine commitments I guess.
Klik om te vergroten...
Ben nu eindelijk wat actiefer ben ook meer me vriendin voel me niet meer zo moe
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Miauw:) zei:
Ben nu eindelijk wat actiefer ben ook meer me vriendin voel me niet meer zo moe
Klik om te vergroten...
Fijn dat het oké met je gaat en dat je ons op de hoogte houdt. 👌🏻
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Goed begin makker.
Klik om te vergroten...
Yes ben ook echt blii dat k ben gestopt alleen vanmiddag was ik echt ff dood van binnen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."