#1
Ja, dat kan enorm opluchten. You are not alone.Ga ik ook doen ik voel me nu ook een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt ben voel me echt opgelucht
Succes man!
Ja, dat kan enorm opluchten. You are not alone.Ga ik ook doen ik voel me nu ook een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt ben voel me echt opgelucht
IsgoedJe bent eerder verslaafd aan het "gebruiken" dan aan de drugs. Zeker als je zegt dag je maar 10min iets voelt.
Als je in pb verder wil praten, doe maar. Ik zit nog in een heel, heel andere categorie dan waar jij nu zit. En ik kan uit ervaring zeggen dat je best nu kapt ermee.
Dit spul geeft na enkele lijntjes bijlange dezelfde rush niet meer als het 1ste lijntje. Dat resulteert snel in oneindige binges naar die rush. Cokecravings x100.
Dankje ik laat in deze topic ook weten hoe het de rest van de dagen gaatJa, dat kan enorm opluchten. You are not alone.
Succes man!
Super, ben benieuwd! Duim met je mee.Dankje ik laat in deze topic ook weten hoe het de rest van de dagen gaat
Ja zo bedoelde ik t ook niet ik voel de rush die ik eerst had niet meer ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen 😅Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.
Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Geen idee maar het is helaas wel zo maar t zijn dan ook geen lijnen van 100 mg gok ikIk geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.
Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅
Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.
IsgoedMaar goed. Geniet van je laatste zakje. Hou ons op de hoogte!
Isgoed
Naar mijn ervaring is het het prettigst om actief te blijven. Ik kon m'n bed niet uitkomen maar verplichte me om in ieder geval iets te eten, stukje fruit oid en daarna een rondje te lopen. Of je daarna weer in bed eindigt geeft niet veel, zolang je routine maakt van dat rondje lopen.Hey net wakker het gaat opzich prima alleen last van mn spieren en super moe
Ben nu eindelijk wat actiefer ben ook meer me vriendin voel me niet meer zo moeNaar mijn ervaring is het het prettigst om actief te blijven. Ik kon m'n bed niet uitkomen maar verplichte me om in ieder geval iets te eten, stukje fruit oid en daarna een rondje te lopen. Of je daarna weer in bed eindigt geeft niet veel, zolang je routine maakt van dat rondje lopen.
Naast dat je hier meer energie aan over houd haal je jezelf even uit de omgeving waar je je veel bevind en geef je zo je gedachten ook wat vrijheid.
Iedereen is anders natuurlijk, maar ik had dit echt nodig omdat ik altijd in bed het meeste bleef hangen in een neerwaartse spiraal van negatieve gedachten.
Probeer, als het lukt, tijdens zo'n blokje om goed te kijken naar je omgeving. Even diep in en uit ademen en je zintuigen afgaan. Wat zie ik, wat hoor ik, wat ruik ik en wat voel ik hierbij.
Of dit voor je werkt weet ik niet, maar mij hielp het wel destijds.
Oja, omdat ik veel te weinig at maar wel van eten hield liep ik altijd even langs het tankstation met verse broodjes hier.
'N broodje kip kerrie was voor mij weer iets om naar uit te kijken met de lunch, zo was de dag wat draaglijker en tussen die wandeling en lunch in was gebruiken geen optie omdat ik dan mijn broodje niet meer zou eten.
Kleine commitments I guess.
Fijn dat het oké met je gaat en dat je ons op de hoogte houdt. 👌🏻Ben nu eindelijk wat actiefer ben ook meer me vriendin voel me niet meer zo moe
Yes ben ook echt blii dat k ben gestopt alleen vanmiddag was ik echt ff dood van binnenGoed begin makker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."