Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan 3mmc Miauw

Verslaafd aan 3mmc Miauw

114 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Knap dat je kan slapen, dat is in ieder geval fijn. Kun je de moed vinden om het door te spoelen? Zou het echt doen nu je het inzicht nog hebt dat je je op extreem glas ijs bevindt.
Klik om te vergroten...
Denk t niet 5 min geleden lijn gehad heb echt zieke cravings om de 10 min
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Miauw:) zei:
Ja steeds minder maar wel korte rush nogsteeds en als k bom neem klapt ie altijd veelste hard in
Klik om te vergroten...

Je stopt er beter mee. Straks ga je niks meer voelen en ga je enge klachten krijgen. Gooi het laatste weg.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Zul je echt doorheen moeten. Cravings zijn het ergste wat er is... Ga lekker een warme douche nemen, ga wat gamen desnoods. Je kan niet anders.

Hoeveel heb je nog liggen?
Klik om te vergroten...
Denk nu 0,7 wil dit opmaken en dan stoppen desnoods pinpas geld verstoppen nummers verwijderen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miauw:) zei:
Denk t niet 5 min geleden lijn gehad heb echt zieke cravings om de 10 min
Klik om te vergroten...
Zul je echt doorheen moeten. Cravings zijn het ergste wat er is... Ga lekker een warme douche nemen, ga wat gamen desnoods. Je kan niet anders.

Hoeveel heb je nog liggen?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Gewoon zo snel mogelijk je dagelijks drugs routine doorbreken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je Verdoofd gekeken? Zit ook een jongen in die verslaafd is aan dit spul. Dan zie je pas écht waar je niet heen wil.

Ik snap dat je je zakje leeg wil maken. Ik had die drang ook altijd.

Maak nu de afspraak met jezelf dat dit écht het laatste is. Wanneer je de laatste lijn legt, verwijder je de nummers. Vraag desnoods iemand in je omgeving voor je geld beheer inderdaad.

Kom op dude, je bent 18! Er moet nog zoveel moois op je pad komen en dat gaat niet met dit middel in je buurt. Het zal alles van je wegnemen wat je hebt. Geld, relaties, werk, gezondheid.

Zet ‘m op.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Hoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Gewoon zo snel mogelijk je dagelijks drugs routine doorbreken.
Klik om te vergroten...
Ik voel de effecten maar heel kort 10/15 min
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Heb je Verdoofd gekeken? Zit ook een jongen in die verslaafd is aan dit spul. Dan zie je pas écht waar je niet heen wil.

Ik snap dat je je zakje leeg wil maken. Ik had die drang ook altijd.

Maak nu de afspraak met jezelf dat dit écht het laatste is. Wanneer je de laatste lijn legt, verwijder je de nummers. Vraag desnoods iemand in je omgeving voor je geld beheer inderdaad.

Kom op dude, je bent 18! Er moet nog zoveel moois op je pad komen en dat gaat niet met dit middel in je buurt. Het zal alles van je wegnemen wat je hebt. Geld, relaties, werk, gezondheid.

Zet ‘m op.
Klik om te vergroten...
Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendin
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miauw:) zei:
Ik ben nu gewoon aan het werk voel me wel slecht maar t gaat wel heb steeds rare piep of ruis in mijn hoofd heb het niet meegenomen zodat ik het ook niet kan nemen
Klik om te vergroten...

Goed van je dat je het niet mee hebt genomen! Paar dagen doorbijten en dan ga je je echt beter voelen!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aangezien het om zulk regelmatig gebruik gaat, ook tijdens het werk, en omdat je gezondheidsklachten ervaart, lijkt het me heel verstandig om een intakegesprek te doen bij de plaatselijke verslavingszorginstelling (Jellinek, Novadic-Kentron, Emergis, Tactus, of iets dergelijks). Daar helpen ze je om inzicht te krijgen in je gebruik: waarom je steeds 3-MMC neemt en daar krijg je ook psychologische hulp om de onderliggende mentale problemen te behandelen.

Als je in je eentje gaat proberen te stoppen dan is de kans een stuk kleiner dat het lukt. De verslavingszorg wordt verder gewoon vergoed door de zorgverzekering, dus er zijn eigenlijk geen goede redenen om dat niet te proberen. Als het echt niet bevalt dan kun je altijd nog stoppen met de behandeling.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
En? Hoe loopt het vandaag?
Klik om te vergroten...
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sterkte man... Klinkt erg naar maar zo te horen moet het over een paar weekjes weer veel beter zijn...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Miauw:) zei:
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Klik om te vergroten...
Jup, je lichaam is een eind uitgeput, geeft niks, kan allemaal weer goed komen 🙂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miauw:) zei:
Minder erg dan ik dacht heb wel steeds jet gevoel dat ik ga flauwvallen en mn lichaam is gwn uitgeput ben benieuwd hoe het gaat als ik thuis ben
Klik om te vergroten...

Bereid je komende nacht voor op brainzaps. Zeg het jou liever dan dat je om 2 u deze nacht in paniek info moet zoeken op het forum met weinig leden online. Waarschijnlijk zal jouw serotonine huishouding ferm overhoop liggen. Dit resulteert in moeilijk slapen en bij het inslapen of net in slaap vallen een raar gevoel in jouw hoofd alsook duizeligheid wat je nu al hebt. Kortom dus brainzaps. Als je ze niet krijgt zo te beter maar ik waarschuw liever.

Probeer gezond te eten en zoveel mogelijk vitamines en water of drinken binnen te krijgen. Water zorgt voor zuivering. Vitamines voor bouwstenen. Het ontwennen moet je zelf mentaal en fysiek doorstaan en even doorbijten.

Ik heb een gevoel dat je wat in het zakje nog zit wil of zal gebruiken maar doe dit liever niet. Spoel het door. Je gaat morgen terug dezelfde klachten ervaren zoals vandaag als het dan toch effectief op is. En dan moet je weer vanaf 0 starten. Je zit nu al op 1 stap vooruit en dat is niet gebruiken voor het werk. Je bent op de goede weg nu. Doorspoelen is stap 2 en een dubbele overwinning. Aan jou de eer!


Neo-Shulginist zei:
Aangezien het om zulk regelmatig gebruik gaat, ook tijdens het werk, en omdat je gezondheidsklachten ervaart, lijkt het me heel verstandig om een intakegesprek te doen bij de plaatselijke verslavingszorginstelling (Jellinek, Novadic-Kentron, Emergis, Tactus, of iets dergelijks). Daar helpen ze je om inzicht te krijgen in je gebruik: waarom je steeds 3-MMC neemt en daar krijg je ook psycholodische hulp om de onderliggende mentale problemen te behandelen.
Klik om te vergroten...

Ik zou dit zeker ook als goeie raad nemen. Je kan het 1 keer proberen op jezelf maar met begeleiding sta je sterker als herval voor de deur staat.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#15
🐺PsyTekz zei:
Bereid je komende nacht voor op brainzaps. Zeg het jou liever dan dat je om 2 u deze nacht in paniek info moet zoeken op het forum met weinig leden online. Waarschijnlijk zal jouw serotonine huishouding ferm overhoop liggen. Dit resulteert in moeilijk slapen en bij het inslapen of net in slaap vallen een raar gevoel in jouw hoofd alsook duizeligheid wat je nu al hebt. Kortom dus brainzaps. Als je ze niet krijgt zo te beter maar ik waarschuw liever.

Probeer gezond te eten en zoveel mogelijk vitamines en water of drinken binnen te krijgen. Water zorgt voor zuivering. Vitamines voor bouwstenen. Het ontwennen moet je zelf mentaal en fysiek doorstaan en even doorbijten.

Ik heb een gevoel dat je wat in het zakje nog zit wil of zal gebruiken maar doe dit liever niet. Spoel het door. Je gaat morgen terug dezelfde klachten ervaren zoals vandaag als het dan toch effectief op is. En dan moet je weer vanaf 0 starten. Je zit nu al op 1 stap vooruit en dat is niet gebruiken voor het werk. Je bent op de goede weg nu. Doorspoelen is stap 2 en een dubbele overwinning. Aan jou de eer!




Ik zou dit zeker ook als goeie raad nemen. Je kan het 1 keer proberen op jezelf maar met begeleiding sta je sterker als herval voor de deur staat.
Klik om te vergroten...
Als ik zelf niet zou kunnen stoppen ga ik meteen hulp zoeken en denk ook dat ik het straks doorspoel
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miauw:) zei:
Als ik zelf niet zou kunnen stoppen ga ik meteen hulp zoeken en denk ook dat ik het straks doorspoel
Klik om te vergroten...

Goed plan!
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ik nu wel er ookbij heb gekregen is een infectie in mn tong kom ik net achter morgen maar eens naar de dokter
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Miauw:) zei:
Wat ik nu wel er ookbij heb gekregen is een infectie in mn tong kom ik net achter morgen maar eens naar de dokter
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. Tong, neus, keel alles voelde geirriteerd aan van dat spul.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Met vallen en opstaan. Hoort er eenmaal bij.
Veel succes !
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Met vallen en opstaan. Hoort er eenmaal bij.
Veel succes !
Klik om te vergroten...
Het komt allemaal goed met me dus dat is fijn weet nu ook hoe in verslaving in elkaar zit dus kan er ook mee omgaan voorlopig hou ik het bij een joint

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."