Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan 3mmc Miauw

Verslaafd aan 3mmc Miauw

114 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Miauw:) zei:
Haha heb dit wel eens geprobeerd maar ik kan hier helaas echt niet naar luisteren 😂
Klik om te vergroten...
Heb je iets beters te doen?
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeelanddude zei:
Heb je iets beters te doen?
Klik om te vergroten...
Heb net een serie opgezet
H
HagedisjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miauw:) zei:
Ik gebruik 3 gram perweek doe 2dagen met 1 gram ik gebruik sind 2 weken elkedag en wat zijn de gevolgen van vernauwing kan
Klik om te vergroten...

Miauw:) zei:
Haai ik heb dit account aangemaakt omdat ik met problemen zit ik ben verslaafd geraakt aan 3mmc ik gebruik het nu elkedag en wil graag stoppen en heb last van koude handen en voeten bloedvernauwing? Iemand die tips heeft om te stoppen en is t gevaarlijk als je blijft nemen met vernauwing? Sorry mijn Nederlands is niet heel goed groetjes
Klik om te vergroten...
Heel veel sterkte
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Update na een half jaar? 😊
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben er nu helemaal vanaf ook van het weekend gebruik 👍🏻💪🏻
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatste update Voel me weer fit en Gezond Weet nu ook hoe een verslaving in elkaar zit en hoop hier voortaan mee om te kunnen gaan
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Heb je Verdoofd gekeken? Zit ook een jongen in die verslaafd is aan dit spul. Dan zie je pas écht waar je niet heen wil.

Ik snap dat je je zakje leeg wil maken. Ik had die drang ook altijd.

Maak nu de afspraak met jezelf dat dit écht het laatste is. Wanneer je de laatste lijn legt, verwijder je de nummers. Vraag desnoods iemand in je omgeving voor je geld beheer inderdaad.

Kom op dude, je bent 18! Er moet nog zoveel moois op je pad komen en dat gaat niet met dit middel in je buurt. Het zal alles van je wegnemen wat je hebt. Geld, relaties, werk, gezondheid.

Zet ‘m op.
Klik om te vergroten...
Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendin
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Hoe kan je zieke cravings krijgen na 10min van een product dat een uur werkt?
Gewoon zo snel mogelijk je dagelijks drugs routine doorbreken.
Klik om te vergroten...

Dit spul geeft na enkele lijntjes bijlange dezelfde rush niet meer als het 1ste lijntje. Dat resulteert snel in oneindige binges naar die rush. Cokecravings x100.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miauw:) zei:
Ik weet het ik zie het nu ook in als het zakje op is verwijder ik nummers en ga leg mn pinpas geld etc bij mn vriendin
Klik om te vergroten...
Top. Schrijf desnoods hier van je af als je cravings krijgt. Je staat er niet helemaal alleen voor.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Top. Schrijf desnoods hier van je af als je cravings krijgt. Je staat er niet helemaal alleen voor.
Klik om te vergroten...
Ga ik ook doen ik voel me nu ook een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt ben voel me echt opgelucht
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Miauw:) zei:
Ik voel de effecten maar heel kort 10/15 min
Klik om te vergroten...

Je bent eerder verslaafd aan het "gebruiken" dan aan de drugs. Zeker als je zegt dag je maar 10min iets voelt.

Als je in pb verder wil praten, doe maar. Ik zit nog in een heel, heel andere categorie dan waar jij nu zit. En ik kan uit ervaring zeggen dat je best nu kapt ermee.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miauw:) zei:
Ga ik ook doen ik voel me nu ook een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt ben voel me echt opgelucht
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan enorm opluchten. You are not alone.

Succes man!
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Je bent eerder verslaafd aan het "gebruiken" dan aan de drugs. Zeker als je zegt dag je maar 10min iets voelt.

Als je in pb verder wil praten, doe maar. Ik zit nog in een heel, heel andere categorie dan waar jij nu zit. En ik kan uit ervaring zeggen dat je best nu kapt ermee.
Klik om te vergroten...
Isgoed
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
🐺PsyTekz zei:
Dit spul geeft na enkele lijntjes bijlange dezelfde rush niet meer als het 1ste lijntje. Dat resulteert snel in oneindige binges naar die rush. Cokecravings x100.
Klik om te vergroten...

Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Ja, dat kan enorm opluchten. You are not alone.

Succes man!
Klik om te vergroten...
Dankje ik laat in deze topic ook weten hoe het de rest van de dagen gaat
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miauw:) zei:
Dankje ik laat in deze topic ook weten hoe het de rest van de dagen gaat
Klik om te vergroten...
Super, ben benieuwd! Duim met je mee.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
Klik om te vergroten...
Ja zo bedoelde ik t ook niet ik voel de rush die ik eerst had niet meer ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen 😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
Klik om te vergroten...
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.
Klik om te vergroten...

Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."