Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan 3mmc Miauw

Verslaafd aan 3mmc Miauw

114 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hou vol! Ik heb zelf ook 3mmc/4mmc in huis maar zelf weinig moeite om er vanaf te blijven.
Ik zie de laatste tijd dat veel mensen problemen hebben met deze goedjes. :(
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haai ik heb dit account aangemaakt omdat ik met problemen zit ik ben verslaafd geraakt aan 3mmc ik gebruik het nu elkedag en wil graag stoppen en heb last van koude handen en voeten bloedvernauwing? Iemand die tips heeft om te stoppen en is t gevaarlijk als je blijft nemen met vernauwing? Sorry mijn Nederlands is niet heel goed groetjes
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vasoconstrictie googelen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze blijven maar binnenstromen... Damn.

Veel sterkte, hoop dat je snel de kracht kan vinden om te stoppen.

Heb helaas geen tips voor je...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op hoeveel gram per dag zit je en hoelang al? Blijven bijnemen met koude ledematen is in ieder geval niet de goede kant op.
Met je Nederlands is niks mis mee hoor.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik 3 gram perweek doe 2dagen met 1 gram ik gebruik sind 2 weken elkedag en wat zijn de gevolgen van vernauwing kan niet echt duidelijkheid vinden
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Je bent eerder verslaafd aan het "gebruiken" dan aan de drugs. Zeker als je zegt dag je maar 10min iets voelt.

Als je in pb verder wil praten, doe maar. Ik zit nog in een heel, heel andere categorie dan waar jij nu zit. En ik kan uit ervaring zeggen dat je best nu kapt ermee.
Klik om te vergroten...
Isgoed
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
🐺PsyTekz zei:
Dit spul geeft na enkele lijntjes bijlange dezelfde rush niet meer als het 1ste lijntje. Dat resulteert snel in oneindige binges naar die rush. Cokecravings x100.
Klik om te vergroten...

Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ja, dat kan enorm opluchten. You are not alone.

Succes man!
Klik om te vergroten...
Dankje ik laat in deze topic ook weten hoe het de rest van de dagen gaat
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miauw:) zei:
Dankje ik laat in deze topic ook weten hoe het de rest van de dagen gaat
Klik om te vergroten...
Super, ben benieuwd! Duim met je mee.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
Klik om te vergroten...
Ja zo bedoelde ik t ook niet ik voel de rush die ik eerst had niet meer ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen 😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Ik heb meer ervaring met dit spul dan 99,9% van DF. Ik weet wat dit spul doet, maar ik weet ook dat het sowieso langer dan 10min werkt. Zelfs na lijntje nummer 40
Klik om te vergroten...
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Het zit vaak ook tussen je oren. Ik heb dat ook met snuiven vaak. Het liefst leg ik om de 10 minuten een lijn omdat het voor mijn gevoel niets meer doet. (Wat natuurlijk wel het geval is...) Dus ik snap @Miauw:) wel hierin.
Klik om te vergroten...

Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goedemorgen ik heb nu een uur niks genomen voel me heel slecht mn nek doet pijn kan ampee lopen er komt ook allemaal troep uit mn keel
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Klik om te vergroten...
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅

Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Ik geef hem toch gelijk? Ik zei dat hij meer verslaafd is aan de gedachte van gebruiken, dan aan de drugs zelf.

Maar hoezo kun je om de 10min een lijn leggen van een product als 3mmc. Ik gebruik het al meer dan 2 jaar en slaag daar niet in.
Klik om te vergroten...
Geen idee maar het is helaas wel zo maar t zijn dan ook geen lijnen van 100 mg gok ik
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Ik zeg toch nergens dat je geen gelijk hebt ergens in? 😅

Kijk naar Verdoofd. Hij blijft ook de hele tijd punten. Tuurlijk kan dat wel.
Klik om te vergroten...

Het kan wel. Maar, als je elke 10min een lijn neemt, neem je in mijn opinie ook telkens te weinig om echt gevoel te krijgen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar goed. Geniet van je laatste zakje. Hou ons op de hoogte!
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Maar goed. Geniet van je laatste zakje. Hou ons op de hoogte!
Klik om te vergroten...
Isgoed
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miauw:) zei:
Isgoed
Klik om te vergroten...

Success man!
Als je een goede maat met wie je er over kunt praten dat kan ook flink helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."